Goedzo, dat zal je leren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Okay, ik lig op de bank, een film te kijken.
Opeens: Beng!
Staat er een neger op de vensterbank!
Dus ik sta op en begin te rammen. Echt goed geraakt die gozer..
Nu krijg ik een aanklacht binnen, ik heb hem te hard geslagen en dat mocht ik niet doen.
23 februari moet ik vookomen.
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Vipers het volgende:
Geloof er helemaal niks van.
Misschien la je in in het verkeerde huis en was het dus zijn huis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Bayer het volgende:
Hij staat binnen, ik sla hem, en sleep hem uit de kamer, in de hal. Gaat ie achter de deur liggen, 'nee, gooi me er niet uit!'.
Dat was het dus. Volkomen dronken en stoned. Hij had ruzie gekregen op de Bedummerweg en was bij mij naar binnen gesprongen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Geesoes het volgende:
Misschien la je in in het verkeerde huis en was het dus zijn huis.
Denk je dat ik niets beters te doen hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.
Ze wisten van niks!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.
Nee, en hij kwam uit Amsterdam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Was die neger wel dood?
en jij zo bovenop hem springen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Bayer het volgende:
Hij staat binnen, ik sla hem, en sleep hem uit de kamer, in de hal. Gaat ie achter de deur liggen, 'nee, gooi me er niet uit!'.
Kom aan met noodweer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Nu krijg ik een aanklacht binnen, ik heb hem te hard geslagen en dat mocht ik niet doen.
Broodje aap!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Rekkie het volgende:
Was het een lekker broodje aap?
foto anders van die ruit !?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef PsyCha het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Ga es scannen!
Of dagvaarding? ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
foto anders van die ruit !?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Broodje aap!![]()
![]()
Neger!
![]()
![]()
Snap je 'm?!
![]()
![]()
wlke ruit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
foto anders van die ruit !?
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Broodje aap!![]()
![]()
Neger!
![]()
![]()
Snap je 'm?!
![]()
![]()
Ja, alleen als het heel hard regent en waait mag je mensen slaan. Zoiets was het toch?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik geloof er niks van.
Bel Prins Bernhard, die betaalt je boete wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Leeft die nog dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Bel Prins Bernhard, die betaalt je boete wel.![]()
23 februari? dat vindt ik nog realtief snel voor het nederlands rechtsysteem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Het verhaal is gelul. Eerst moet TS verhoord worden door een agent die het proces verbaal doorstuurt naar de ovj, die vervolgens bekijkt of vervolging gewenst/zinvol/mogelijk is. Uit zijn verhaal blijkt niet dat hij op enig moment ook maar is verhoord. En zomaar gedaagd worden zonder dat de rechter jouw verklaring bij de hand heeft (moet voor de zitting in bezit van de rechter zijn, zoniet dan heeft de ovj geblunderd) kan dus niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
23 februari? dat vindt ik nog realtief snel voor het nederlands rechtsysteem...
Ik zie het verband niet hoor.... ik denk namelijk dat er wel meer negers in ons land zijn dan 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoelang is dit geleden? Ik heb namelijk een tijdje geleden ruzie gehad met een neger op de Bedummerweg (Groningen).
In de OP staat dat de neger ruzie had op de Bedummerweg en van daaruit naar Ts zijn huis is gerend. Ik en wat vrienden haddden een tijdje geleden ook ruzie gekregen met een besipte neger op de bedummerweg en toen het op knokken uitliep, sprintte hij er vandoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet hoor.... ik denk namelijk dat er wel meer negers in ons land zijn dan 1
Ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Roellio het volgende:
M'n broertje woont aan de Korreweg!
De ghetto mên!
Ik zie het niet om eerlijk te zijn.... tenminste niet in de OP:quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In de OP staat dat de neger ruzie had op de Bedummerweg en van daaruit naar Ts zijn huis is gerend. Ik en wat vrienden haddden een tijdje geleden ook ruzie gekregen met een besipte neger op de bedummerweg en toen het op knokken uitliep, sprintte hij er vandoor.
[edit]quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Ok, nu zie ik een mogelijk verbandquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat was het dus. Volkomen dronken en stoned. Hij had ruzie gekregen op de Bedummerweg en was bij mij naar binnen gesprongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |