Goedzo, dat zal je leren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Okay, ik lig op de bank, een film te kijken.
Opeens: Beng!
Staat er een neger op de vensterbank!
Dus ik sta op en begin te rammen. Echt goed geraakt die gozer..
Nu krijg ik een aanklacht binnen, ik heb hem te hard geslagen en dat mocht ik niet doen.
23 februari moet ik vookomen.
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Vipers het volgende:
Geloof er helemaal niks van.
Misschien la je in in het verkeerde huis en was het dus zijn huis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Bayer het volgende:
Hij staat binnen, ik sla hem, en sleep hem uit de kamer, in de hal. Gaat ie achter de deur liggen, 'nee, gooi me er niet uit!'.
Dat was het dus. Volkomen dronken en stoned. Hij had ruzie gekregen op de Bedummerweg en was bij mij naar binnen gesprongen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Geesoes het volgende:
Misschien la je in in het verkeerde huis en was het dus zijn huis.
Denk je dat ik niets beters te doen hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.
Ze wisten van niks!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Bayer het volgende:
[..]
Anders bel je de politie even. Buro Korreweg.
Nee, en hij kwam uit Amsterdam.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Was die neger wel dood?
en jij zo bovenop hem springen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Bayer het volgende:
Hij staat binnen, ik sla hem, en sleep hem uit de kamer, in de hal. Gaat ie achter de deur liggen, 'nee, gooi me er niet uit!'.
Kom aan met noodweer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Bayer het volgende:
Okay, ik lig op de bank, een film te kijken.
Opeens: Beng!
Staat er een neger op de vensterbank!
Dus ik sta op en begin te rammen. Echt goed geraakt die gozer..
Nu krijg ik een aanklacht binnen, ik heb hem te hard geslagen en dat mocht ik niet doen.
23 februari moet ik vookomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |