Precies.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zeker.
Die 500m wordt bepalend of Bos nog een kans heeft. Als 'ie dan nog steeds binnen 2, hooguit 3, tienden staat mag 'ie blijven hopen op een tweede wereldtitel.
Da's wat voorbarig denk ik, maar het is zeker niet geod voor zijn zelfvertrouwen. Hij kwam hier immers om 2x de 1.000 meter te winnen. En had volgens mij wel gerekend op een ruime marge daarbij. Nu valt 'ie naast het podium. Maar in 3 weken kan er nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou... daar kan een voorzichtige streep door voor Turijn, zou je haast zeggen, want hier zijn nog niet eens alle 1000 meter-toppers bij.
t is spannend maar ze moeten wat minder rijders neerzetten daar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:05 schreef Leatherface het volgende:
Wat een geweldig spannend toernooi.
Ik heb een voorgevoel dat Cheek de hoofdprijs op gaat eisen.
Ja, dan kan-ie nog minder worden, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef Wombcat het volgende:
Da's wat voorbarig denk ik, maar het is zeker niet geod voor zijn zelfvertrouwen. Hij kwam hier immers om 2x de 1.000 meter te winnen. En had volgens mij wel gerekend op een ruime marge daarbij. Nu valt 'ie naast het podium. Maar in 3 weken kan er nog van alles gebeuren.
No kidding.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef maril het volgende:
t is spannend maar ze moeten wat minder rijders neerzetten daar.
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Wombcat het volgende:
Overigens vind ik het eigenlijk wel leuk dat Zhurova 't bij de vrouwen weer eens zo goed doet. Vooral haar 1.000 meter was erg goed, want dat is normaal gesproken toch niet echt haar afstand.
Da's ook mogelijk. Laten we daar maar op hopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dan kan-ie nog minder worden, bijvoorbeeld.
nog anderhalf uurtjequote:Op zondag 22 januari 2006 11:37 schreef Arcee het volgende:
Vandaag de ontknoping van dit spannende toernooi.
Bos
Timmer
zolang ze niet tussendoor gaan dweilen op de 500 valt dat nog meequote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Nu wordt het pas helemaal interessant in de laatste paar ritten. Nóg langdradiger dus.
13.00 begint het, 12.47 de uitzending.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef komrad het volgende:
en gaan ze dat doen??
hoe laat begin het eigenlijk?
volgens mij gaan ze dan andere sporten tussendoor doen tis per slot zondagquote:Op zondag 22 januari 2006 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
Nu wordt het pas helemaal interessant in de laatste paar ritten. Nóg langdradiger dus.
moet kunnenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:02 schreef Norrage het volgende:
Als Bos en Timmer vandaag winnen zeg....oh
weet niet Timmer heeft wel eens een slechte 2e dag, hoop wel dat ze dit keer de vorm kan voortzettenquote:
Het gaat iig daardoor korter duren volgens Smeets, maar als ik TT mag geloven duurt de uitzending vandaag zelfs nog een kwartier langer.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef snellejelle het volgende:
de cooling down van het ijs is verkort![]()
![]()
1996quote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Leatherface het volgende:
Werd Zhurova niet eens wereldkampioen op de 500?
dat is vw de huldigingen ach we zien welquote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat iig daardoor korter duren volgens Smeets, maar als ik TT mag geloven duurt de uitzending vandaag zelfs nog een kwartier langer.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:08 schreef snellejelle het volgende:
loting 500 meter vrouwen
loting 500 meter mannen
nog een klein uurtje![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |