Dat is-ie zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef methodmich het volgende:
Zijn plaat met Wilco ken ik, die vind ik zeker goed te beluisteren!
Ik neem aan dat je het hebt over Kirsty MacColl en Paul Young die ZIJN werk hebben gecoveredquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef cafca het volgende:
meeste bekende nummers zijn covers van Kirtsy MacColl (New England) en Paul Young (Man in the Iron Mask)
Okee, die ga ik dan ook maar es beluisterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is-ie zekerMaar jij bent ook wel een beetje Wilco-fan, toch?
Er is ook een deel 2 van, wist je dat?
Dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over Kirsty MacColl en Paul Young die ZIJN werk hebben gecovered
Ik heb nog nooit complete albums van 'm gehoord maar ken wel wat losse nummers en vind 't heerlijke muziek met geweldige teksten.
Wat ik wel helemaal beluisterd heb en ook erg mooi vind is Billy Bragg & Wilco - Mermaid Avenue. Daarvan heb ik California Stars nog op de radio weten te krijgen in een verzoekprogramma op de toen nog in de nacht gecombineerde Radio 1 en 2
* methodmich heeft alle Wilco-platen. Deel 2 kende ik nog niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is-ie zekerMaar jij bent ook wel een beetje Wilco-fan, toch?
Er is ook een deel 2 van, wist je dat?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef DaisyDuke het volgende:
Moet bij Billy Bragg toch altijd denken aan dat lachwekkende incident met Evan Dando in Paradiso. Als ik het me goed herinner klom Dando tijdens een optreden van Bragg plotseling het podium op omdat hij graag een duet met z'n idool wilde zingen. Bragg moest hier niets van hebben en stuurde die maffe Dando het podium af. Dando begon vervolgens te schreeuwen en te tieren dat hij DE Evan Dando was, maar Bragg was daar niet bepaald van onder de indruk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |