quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef ThE_ED het volgende:
zei?
Ja, ik weet niks van fitness..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar anyway je begrjipt toch wel wat zijn probleem was
Bedoel je die JankIndo van Nederland in Beweging?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef stukovich het volgende:
Bij ons liep een stagiair die heel erg leek op Jodie Bernal.
Wat een triesteling was dat zeg, helemaal huilen omdat mijn handdoek niet goed lag. Ik heb hem gewoon keihard genegeerd en ben verder met m'n setje gegaan. Toen liep hij ook weg.
stukkie ijzerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Domme kracht"
En dan heb ik het niet over haar.
Weet je t zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Jezus gast, ben jij contact gestoord ofzo? Gewoon vriendelijk praatje is toch nooit weg.
En toen vond ze je zeker heel mans, wat een gewichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik: ehhh nee dit is 20 kg en ik ben aan het indrukken.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef B_BOY het volgende:
was ze lekker?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
En toen vond ze je zeker heel mans, wat een gewicht![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef CMONYALL het volgende:
hahahah, volgens mij had je gewoon sjans ('heb je er zin in', 'wat een gewicht heb je daar hangen'). beetje jammer dat je de hints niet snapte![]()
Nou hoeveel druk je dan als je warm bent?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indrukken poepie....weet je wel ... spieren opwarmen e.d.?
jeez als je fitnessed ben je gelijk muscle boy?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef clowncloon het volgende:
dus wacht ff....een lekker grietje met een strak kontje die niet al te bijster intelligent is komt op jou af en dat alles is een slechts iets??? REALITY CHECK! muscle boy jeeez
Nee dat is Karl Nooten en Olga Commandeurquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bedoel je die JankIndo van Nederland in Beweging?
Ik druk er gemiddeld toch wel 2 flinke slierten uit, en dan nog wat korrels. Dat alles op een temperatuur van zo'n 38 gradenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nou hoeveel druk je dan als je warm bent?
Tuurlijk niet maar gelet op je reactie in dit topic zie al helemaal zo een gespierd figuur verlekker naar zichzelf zien staren in een spandex pakje etc. etcquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jeez als je fitnessed ben je gelijk muscle boy?
en mijn vriendin heeft een strak kontje en hersens dus daar blijf ik bij
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Barra, je ben gewoon een enorme spetterbek met je "indrukken". Je liek me eg zon spechterig hif patientje met dunne ermpjes die vervolgens een tribal om zn bovenarm laat tatoeeren wat er dan helemaaaaal niet uit ziet...
![]()
70 ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nou hoeveel druk je dan als je warm bent?
Na deze blunders ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik gister aan het fitnessen komt er zon wannabee fitness instructrische
je had eigenlijk ff de conclusie moeten lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Na deze blunders ben ik gestopt met lezen.
Ik kan ook niet boven de 70 uitkomen weet niet wat et is kan zoveel trainen als ik wil maar de magische grens is 70. Soms lukt 75 ook nog wel maar als ik dan weer ff niet train val ik weer terug op 70.quote:
is vaak zo hoor met bankdrukken... heb om me werk een paar drukke weken achter de rug gehad en daardoor niet naar de sportschool geweest, toen ik wou bankdrukken had ik al moeite met 50 (was 3 weken niet geweest)quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:13 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ik kan ook niet boven de 70 uitkomen weet niet wat et is kan zoveel trainen als ik wil maar de magische grens is 70. Soms lukt 75 ook nog wel maar als ik dan weer ff niet train val ik weer terug op 70.
stang tel ik niet meequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Asskicker het volgende:
Alleen de stang weegt al 20 kilo, je had er dus helemaal niks op liggen?
ik doe altijd eerst ff een setje met erg weinig gewicht puur om die spieren even warm te krijgen. anders krijg je veel sneller blessures.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:27 schreef twisteddlogic het volgende:
Waarom druk je dan in met 20?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef FoXje het volgende:
Homo. Je had haar keihard moeten nemen; dat wilde ze. Nu ligt ze met een andere dombo te krikken
Je had ook moeten zeggen "pas op die van mij is 20 kilo, zal ik hem er effe indouwendrukken?"quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef B_BOY het volgende:
was ze lekker?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je had ook moeten zeggen "pas op die van mij is 20 kilo, zal ik hem er effe indouwendrukken?"
Boeiend!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga binnenkort ook fitnessen whehe
Straks kun je nog je brommer optillen als je een keer onderuit gaat in een hendig sjieke slip.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga binnenkort ook fitnessen whehe
nee jou reactie is lekker boeiend kneusquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Straks kun je nog je brommer optillen als je een keer onderuit gaat in een hendig sjieke slip.
ontopic:
De sportschool waar ik heen ga neemt blijkbaar alleen maar veel te jonge kereltjes aan. Die staan dan weer te kwijlen en te slijmen bij alles wat maar vrouw is. Blijft leuk want dan krijgt dat jochie weer op zijn donder en moet hij weer zinloos met gewichten door de zaal slepen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo ff de 84 spelfouten in mijn 8 regeltjes tekst weggehaalt
quote:is vaak zo hoor met bankdrukken... heb om me werk een paar drukke weken achter de rug gehad en daardoor niet naar de sportschool geweest, toen ik wou bankdrukken had ik al moeite met 50 (was 3 weken niet geweest)
Boh gek sjieke slip!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Boh gek ik was aan het fitnessen!
das me riem geen slipquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Boh gek sjieke slip!
kachelHeumeu! iemand anders is die meid nu dus ffflink sjiek aan t slippen!
haha, nee je bent duidelij kniet bekend met de Maikuuul hype die hier nu over fok gaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das me riem geen slipen MajesticZ wil zich gewoon graag op mij aftrekken .. prima maar die foto is een beetje inrelevant knul.
en dat die meid nou iemand anders slipt maakt mij niet zoveel uit
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, nee je bent duidelij kniet bekend met de Maikuuul hype die hier nu over fok gaat![]()
maar maakt niet uit, iig is het wel stom man, gewoon beetje flirten gaat gewoon zo, en ze had al haar grote moed opgeraapt en stoute schoenen aangetrokken klaar voor het "gesprek"... stapt op je af.. lanceert haar beste hoekrijgikbinnen1dagzijnpiktezien openingszin en jij zegt gewoon...
neuh
Wat is inrelevantquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das me riem geen slipen MajesticZ wil zich gewoon graag op mij aftrekken .. prima maar die foto is een beetje inrelevant knul.
en dat die meid nou iemand anders slipt maakt mij niet zoveel uit
die fotoquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Wat is inrelevant? Dan heb ik het nog niet eens over die 30 andere spelfouten gehad. Je kan beter een cursus Nederlands volgen in plaats van fitnessen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |