Wat is je gamessmaak toch walgelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game ziet er in het echt overigens wat frisser uit. De graphics zijn niet bijzonder, beetje blokkerig zelfs, maar de vloerweerspiegeling is geniaal.

Iemand interesse in Metroid Prime of NFS:Hot Pursuit 2? Ik ruil zequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:59 schreef Thomper het volgende:
Iemand interesse in Burnout 1, 2 of Metroid Prime? Ik verkoop ze

Het is sowieso voor de revolution omdat die revolution ook GC games kan afspelenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:32 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?

Die van mij nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Zélfs mijn cube staat stof te happen.

crosspostquote:Op zondag 19 februari 2006 10:32 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?

Die van mij ook al een tijdje..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef Oksel het volgende:
Zélfs mijn cube staat stof te happen.

Alle Xboxen waren opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de USA was dat ook het geval in december

That's not our problemquote:

welke gameshop van Rotterdam ??futurezone ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag Donkey Konga: Jungle Beat gescoord bij de Gameshop in R'dam, voor ¤14,95! Nieuw!
Niet dat ik hem ga spelen, nadat ik mijn vriendin gebroken op de bank zag zitten na een paar levels.. maar hij's leuk voor in m'n verzameling. Dit was spel nr. 35..

Ja. Was de laatste.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
welke gameshop van Rotterdam ??futurezone ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |