Maak er maar eentje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Waarom is er geen mooie OP?![]()
tvp
Zo'n uitgebreide hebben we ook een tijd gehad. Conclusie: mensen lezen de OP toch niet en stellen direct hun vraag :').quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef outcast_within het volgende:
hehe alsof er binnen nu en een heeeele lange tijd een nieuwe op nodig is.
Tweakers heeft trouwens een goede op. kijk daar eens
Hey.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef H.Flick het volgende:
Conclusie: Je slechte gamessmaak is weer bewezen.
Tales of
Dat is die kapotte klok die 2 keer per dag toch de juiste tijd aan geeft, weet je nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Tales of suckt idd
Verder heeft Roy wel enigzins een goede smaak
Ja, en dat stuur heb ik gisteren voor een goeie prijs weer weggedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Smots het volgende:
Heh...
vandaag gekocht voor niet te veel: deze fijne Frans:
[afbeelding]
Wat in vredesnaam is de bedoeling van dit spelquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chibi Robo is verzonden
[afbeelding]
Zo te zien leert het kinderen dat ze metalen voorwerpen in een contactdoos moeten stoppenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is de bedoeling van dit spel![]()
Je moet met Chibi Robo huishoudelijke klusjes doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is de bedoeling van dit spel![]()
...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet met Chibi Robo huishoudelijke klusjes doen
Nee, het is de US release en hij komt ook naar Europaquote:
Wisten we het maarquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef PabloLopez het volgende:
men wanneer komt die nieuwe zelda uit........ want wat ziet die er vet uit! *kwijl
Daarom vind ik nog steeds dat hij revo-exclusive moet worden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ongeveer tegen de tijd dat de Revolution uitkomt...
Ik niet, alsof iedereen een Revolution gaat kopen voor Zelda. Zijn genoeg gamecube bezitters die echt niet gelijk een Revo gaan kopen maar wel Zelda bv. En het is praktisch een launch titel voor de Revolution omdat de Revo BW isquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Daarom vind ik nog steeds dat hij revo-exclusive moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |