En in Rotterdam zit (zat?) er ook eentje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Ook IMAX kan prima op DVD hoor, bewijs.
Naast Omniversum is er trouwens ook nog Pathé IMAX in Amsterdam.

Is een tijdje geleden opgeheven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
En in Rotterdam zit (zat?) er ook eentje.

Je gaat geen film schieten op IMAX formaat om hem daarna alleen op DVD uit te brengen, reken er maar op dat die in IMAX bioscopen gaat draaien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef m021 het volgende:
[..]
Ook IMAX kan prima op DVD hoor, bewijs.
Naast Omniversum is er trouwens ook nog Pathé IMAX in Amsterdam.

Nee, snap ik ook wel. Maar als antwoord op Dandelion's vraagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Murray het volgende:
Je gaat geen film schieten op IMAX formaat om hem daarna alleen op DVD uit te brengen, reken er maar op dat die in IMAX bioscopen gaat draaien.
antwoordde jequote:Wat is een imax en waarom zouden ze daar geen dvd van maken?
Ik wil alleen maar zeggen dat het niet alleen in speciale bioscopen draait, maar ook op DVD gezet kan worden.quote:Draait dus alleen in speciale bioscopen

Dat U2's muziek slachtoffer moet worden van dit soort RTL-rotzooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of jullie al "gewaarschuwd" waren maar Ellen zingt zaterdag bij Idols "Still Haven't Found What I'm Looking For".

Ansichtkaartjes? ...daar zullen ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego heeft 2 kaartjes voor U2![]()
![]()
![]()

Gezien z'n naam gok ik op kaarten voor Buenos Aires?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ansichtkaartjes? ...daar zullen ze blij mee zijn![]()
Nee maaruh, kaartjes waarvoor?

fucking hell waXXer, blijf van die Ritalin af, je wordt er depri van! Zo ken ik je niet he, je moet juist helemaal hyperen vanwege die geweldige nieuwe versie van Original of the Species, en zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die nu wel een beetje HTDAAB-moe wordt?Het gaat maar door en door en door en door...
Zul je zien dat hierna een stilte volgt tot 2008 ofzo.

Nee hoor. Ik vind het hele HTDAAB / Vertigo Tour gebeuren sowieso maar matigjes. Mensen die zich graag "echte fans" noemen vinden het fantastisch, maar van mij mogen ze wel een PopMart 2 doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die nu wel een beetje HTDAAB-moe wordt?Het gaat maar door en door en door en door...
Zul je zien dat hierna een stilte volgt tot 2008 ofzo.

quote:Here's a brief guide to help you determine if you should see "The Million Dollar Hotel"
If you...
a) Enjoy Jerry Bruckheimer and Michael Bay collaborations
b) Thirst insatiably for explosions, car chases and sex scenes featuring silicone-enhanced blondes c) Are considering this film only because you're a Mel Gibson fan...
THEN DON'T RENT "THE MILLION DOLLAR HOTEL"! YOU WILL LIKELY HATE IT!

En mocht je dat niet redden, dan helpt dit vast wel...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Dandelion het volgende:
zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.

Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik heb eens geluisterd.quote:

Volgens mij komt het ook van de Salomé sessies af, die de basis zijn voor Achtung Baby. Ik heb wel meer van dat soort songs, waarvan ik denk, ja, dat is de demo voor dit en dit nummer. Wel lachen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik heb eens geluisterd.
Het lijkt wel een combinatienummer van andere U2 songs.
- de gitaarriffs in het begin en middenstuk komen bijna exact uit Ultraviolet & The Fly
- in het eind zijn op de achtergrond duidelijk de riffs uit Until The End Of The World te herkennen

Inderdaad, die vesie van Miss Sarajevo staat ook al op "Communication", dat cdtje wat je kreeg als je nog een jaartje lid bleef van u2.com, en is geweldig. Ik zit echt met koude rillingen tijdens dat nummer, helemaal tijdens het pavarotti stuk. Wat Bono overigens geweldig doet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef ally-gator het volgende:
pfff,
Ik kan niet wachten op de dvd van Milaan.
Volgens mij is die nog 10 keer beter, als die van Chicago. En dan die versie van OOTS en miss Sarajevo als extraatje... zucht.![]()

Die Salome sessie zijn wel leuk om eens te luisteren ja, wel grappig om te horen hoe sommige nummers zich ontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook van de Salomé sessies af, die de basis zijn voor Achtung Baby. Ik heb wel meer van dat soort songs, waarvan ik denk, ja, dat is de demo voor dit en dit nummer. Wel lachen!

quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
fucking hell waXXer, blijf van die Ritalin af, je wordt er depri van! Zo ken ik je niet he, je moet juist helemaal hyperen vanwege die geweldige nieuwe versie van Original of the Species, en zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.
Enzo.

kijk zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof al lang niet meer in dat dvd-verhaal, die gaat er niet komen, gok ik zoEn die nieuwe versie is idd wel leuk en die clip is, om even een woord van Mr_Slide te gebruiken, knéttergaaf, maar ze zijn al eeuwen aan het touren en de cd is al van anderhalf jaar geleden!!
![]()
Waar ik heeeeeellll erg op hoop, is die dvd-box met Popmart en Zoo TV erin en alles
En de film MDH is.... ehm, nou ja.... het is mijn smaak nietHeel vaag en een onduidelijke verhaallijn, als je de film gaat bekijken met een houding a la ik ga eens even lekker op de bank ploffen om een film te kijken.
Schop die gozers de studio in!!!!![]()
Hóp!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |