abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35567782
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef m021 het volgende:

[..]

Ook IMAX kan prima op DVD hoor, bewijs.

Naast Omniversum is er trouwens ook nog Pathé IMAX in Amsterdam.
En in Rotterdam zit (zat?) er ook eentje.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_35570356
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

En in Rotterdam zit (zat?) er ook eentje.
Is een tijdje geleden opgeheven.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_35577043
Mja, R'dam is ook al meer R&B he?
pi_35577053
Rock&Bono
pi_35577642
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef m021 het volgende:

[..]

Ook IMAX kan prima op DVD hoor, bewijs.

Naast Omniversum is er trouwens ook nog Pathé IMAX in Amsterdam.
Je gaat geen film schieten op IMAX formaat om hem daarna alleen op DVD uit te brengen, reken er maar op dat die in IMAX bioscopen gaat draaien.
pi_35578114
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Murray het volgende:

Je gaat geen film schieten op IMAX formaat om hem daarna alleen op DVD uit te brengen, reken er maar op dat die in IMAX bioscopen gaat draaien.
Nee, snap ik ook wel. Maar als antwoord op Dandelion's vraag
quote:
Wat is een imax en waarom zouden ze daar geen dvd van maken?
antwoordde je
quote:
Draait dus alleen in speciale bioscopen
Ik wil alleen maar zeggen dat het niet alleen in speciale bioscopen draait, maar ook op DVD gezet kan worden.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:20:09 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35578343
Weet niet of jullie al "gewaarschuwd" waren maar Ellen zingt zaterdag bij Idols "Still Haven't Found What I'm Looking For".
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35578579
Diego heeft 2 kaartjes voor U2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35579835
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of jullie al "gewaarschuwd" waren maar Ellen zingt zaterdag bij Idols "Still Haven't Found What I'm Looking For".
Dat U2's muziek slachtoffer moet worden van dit soort RTL-rotzooi.

We hadden het kunnen weten toen U2 aankondigde een duet te doen met Mary J Blige.
pi_35600908
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego heeft 2 kaartjes voor U2
Ansichtkaartjes? ...daar zullen ze blij mee zijn

Nee maaruh, kaartjes waarvoor?
pi_35600965
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:48 schreef Yonderboi het volgende:

[..]

Ansichtkaartjes? ...daar zullen ze blij mee zijn

Nee maaruh, kaartjes waarvoor?
Gezien z'n naam gok ik op kaarten voor Buenos Aires?
pi_35611048
2 maart, Estadio Monumental, Buenos Aires

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:52:05 #138
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_35623038
Niet te missen! U2 viert Carnaval in Salvador, Brazilie

mms://stream.igmediacenter.ig.com.br/15240.wmv?url=63642535133117R1911

mms://stream.igmediacenter.ig.com.br/15241.wmv

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_35641887
Ben ik eigenlijk de enige die nu wel een beetje HTDAAB-moe wordt? Het gaat maar door en door en door en door... Zul je zien dat hierna een stilte volgt tot 2008 ofzo.
  donderdag 2 maart 2006 @ 15:38:26 #140
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_35644265
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die nu wel een beetje HTDAAB-moe wordt? Het gaat maar door en door en door en door... Zul je zien dat hierna een stilte volgt tot 2008 ofzo.
fucking hell waXXer, blijf van die Ritalin af, je wordt er depri van! Zo ken ik je niet he, je moet juist helemaal hyperen vanwege die geweldige nieuwe versie van Original of the Species, en zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.

Enzo.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_35645952
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Nee hoor. Ik vind het hele HTDAAB / Vertigo Tour gebeuren sowieso maar matigjes. Mensen die zich graag "echte fans" noemen vinden het fantastisch, maar van mij mogen ze wel een PopMart 2 doen. Ofzo.
pi_35664862
The Million Dollar Hotel (Mede geschreven en geproduceerd door Bono is morgen op TV:
Vrijdag 3 Maart van 23:50-01:45 op NED3

Ik heb hem nog nooit gezien, hij is niet al te goed ontvangen maar ik ga zeker kijken.
quote:
Here's a brief guide to help you determine if you should see "The Million Dollar Hotel"

If you...

a) Enjoy Jerry Bruckheimer and Michael Bay collaborations
b) Thirst insatiably for explosions, car chases and sex scenes featuring silicone-enhanced blondes c) Are considering this film only because you're a Mel Gibson fan...

THEN DON'T RENT "THE MILLION DOLLAR HOTEL"! YOU WILL LIKELY HATE IT!

Trivia for The Million Dollar Hotel (2000)

* Cameo: Bono is seen as one of three men talking in a circle as Tom Tom is passing out drinks in the lobby. He has slicked back hair and is wearing his famous "fly" sunglasses.

* The film's story was conceived by and the film produced by Bono, the lead singer of U2. (U2 have contributed songs to all Wim Wenders' films since Until the End of the World). The band makes a brief cameo appearance in the hotel's lobby. The hotel is an actual hotel in L.A. and Bono was inspired to come up with the idea for the film after the group shot the video for the song "Where the Streets Have No Name" there in the mid-1980s.
pi_35664966
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Dandelion het volgende:
zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.
En mocht je dat niet redden, dan helpt dit vast wel...
pi_35670924
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:05 schreef Murray het volgende:

Lady With The Spinning Head
Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik heb eens geluisterd.

Het lijkt wel een combinatienummer van andere U2 songs.
- de gitaarriffs in het begin en middenstuk komen bijna exact uit Ultraviolet & The Fly
- in het eind zijn op de achtergrond duidelijk de riffs uit Until The End Of The World te herkennen

[ Bericht 27% gewijzigd door m021 op 03-03-2006 10:48:50 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:29:17 #145
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_35674004
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef m021 het volgende:

[..]

Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik heb eens geluisterd.

Het lijkt wel een combinatienummer van andere U2 songs.
- de gitaarriffs in het begin en middenstuk komen bijna exact uit Ultraviolet & The Fly
- in het eind zijn op de achtergrond duidelijk de riffs uit Until The End Of The World te herkennen
Volgens mij komt het ook van de Salomé sessies af, die de basis zijn voor Achtung Baby. Ik heb wel meer van dat soort songs, waarvan ik denk, ja, dat is de demo voor dit en dit nummer. Wel lachen!
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_35674087
pfff,
Ik kan niet wachten op de dvd van Milaan.
Volgens mij is die nog 10 keer beter, als die van Chicago. En dan die versie van OOTS en miss Sarajevo als extraatje... zucht.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:39:51 #147
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_35674342
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef ally-gator het volgende:
pfff,
Ik kan niet wachten op de dvd van Milaan.
Volgens mij is die nog 10 keer beter, als die van Chicago. En dan die versie van OOTS en miss Sarajevo als extraatje... zucht.
Inderdaad, die vesie van Miss Sarajevo staat ook al op "Communication", dat cdtje wat je kreeg als je nog een jaartje lid bleef van u2.com, en is geweldig. Ik zit echt met koude rillingen tijdens dat nummer, helemaal tijdens het pavarotti stuk. Wat Bono overigens geweldig doet.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_35675044
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Volgens mij komt het ook van de Salomé sessies af, die de basis zijn voor Achtung Baby. Ik heb wel meer van dat soort songs, waarvan ik denk, ja, dat is de demo voor dit en dit nummer. Wel lachen!
Die Salome sessie zijn wel leuk om eens te luisteren ja, wel grappig om te horen hoe sommige nummers zich ontwikkelen.

Take You Down is ook zo'n nummer van waaruit weer andere nummers ontstaan zijn zo lijkt het..
The Fly, Wake Up Dead Man en Lady With The Spinning Head hoor je er duidelijk in terug.
pi_35680907
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Dandelion het volgende:

[..]

fucking hell waXXer, blijf van die Ritalin af, je wordt er depri van! Zo ken ik je niet he, je moet juist helemaal hyperen vanwege die geweldige nieuwe versie van Original of the Species, en zenuwelijen wanneer de Milano dvd nu eindelijk uit gaat komen.

Enzo.

Ja maar ik geloof al lang niet meer in dat dvd-verhaal, die gaat er niet komen, gok ik zo En die nieuwe versie is idd wel leuk en die clip is, om even een woord van Mr_Slide te gebruiken, knéttergaaf, maar ze zijn al eeuwen aan het touren en de cd is al van anderhalf jaar geleden!!

Waar ik heeeeeellll erg op hoop, is die dvd-box met Popmart en Zoo TV erin en alles

En de film MDH is.... ehm, nou ja.... het is mijn smaak niet Heel vaag en een onduidelijke verhaallijn, als je de film gaat bekijken met een houding a la ik ga eens even lekker op de bank ploffen om een film te kijken.

Schop die gozers de studio in!!!! Hóp!!!!

vrijdag 3 maart 2006 @ 16:28:29 #150
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_35683233
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja maar ik geloof al lang niet meer in dat dvd-verhaal, die gaat er niet komen, gok ik zo En die nieuwe versie is idd wel leuk en die clip is, om even een woord van Mr_Slide te gebruiken, knéttergaaf, maar ze zijn al eeuwen aan het touren en de cd is al van anderhalf jaar geleden!!

Waar ik heeeeeellll erg op hoop, is die dvd-box met Popmart en Zoo TV erin en alles

En de film MDH is.... ehm, nou ja.... het is mijn smaak niet Heel vaag en een onduidelijke verhaallijn, als je de film gaat bekijken met een houding a la ik ga eens even lekker op de bank ploffen om een film te kijken.

Schop die gozers de studio in!!!! Hóp!!!!

kijk zo ken ik je weer.

Maar MDH is dus meer voor de Jaques Godrie-en onder ons?

Die DVD komt er, wat ik je brom. Al moet ik er zelf voor naar Adam toe om em uit te leggen dat dat gewoon moet.

En dan stuur ik ze daarna gelijk wel naar de studio.
Over studio gesproken, waren ze zelf niet een studio aan't bouwen, die in 2007 af zou zijn? Dan zou ik een nieuw album ook maar niet voor 2008 verwachten.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')