quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef Furia het volgende:
Nou dan! Niet mekkeren jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prima,quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Volvoman het volgende:
Zou je mij ook op kunnen geven? Ik heb toch niks te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, natuurlijk, ik zal het allemaal meteen regelenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Furia, is het goed als ik je ook mail? Want ik wil ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zult nog heel eventjes geduld moeten hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Volvoman het volgende:
e-mail gestuurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die andere account stuurt het door naar hotmail, die heeft geen eigen inboxquote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Volvoman het volgende:
Maar je hebt toch geen hotmail acount?
Het is toch een andere provider?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: ik zie net op de site van \'\'Het Nationale Panel\'\' dat ik mezelf ook kan aanmelden.
Dat kan toh net zo goed?
250quote:Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef Volvoman het volgende:
Haha, ik wil me zo snel mogelijk opgevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoeveel punten krijg je?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Volvoman het volgende:
nee, sorry. Ik heb nooit geduldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lees mijn post hierboven
Ik weet niet of jij ook blokkerbonnen spaart (maar vanuitgaande dat je die pers en frietpan daarvan zou willen kopen), maar ik was er toevallig gisteren en kreeg een nieuwe dukatengids mee, stond een frietpan in, normaal 49,95 (Philips comfort), met 3 dukaten erbij 29,95.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb al echt ruim een maand niks meer van nipo gehoord. ik heb nog geen een keer een echte enquete toegestuurd gekregen. alleen maar van die screenvragen. ben ik niet interessant genoeg?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop