*aangemeldquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:09 schreef superhero87 het volgende:
Oh zo, ok.
Kan iemand mij aanmelden? okeoke87@hotmail.com
Tjek je mailquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kan iemand mij ook toevoegen?
Hartelijk dank.
Furia tòch, mogen wij ook eens wat enquetes invullen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Furia het volgende:
Weer 14 NiPoints verdiend met een onderzoekje over de thuistap![]()
Volgens mij zit ik tegen mijn 5e bon aan te hikken.. zou mooi zijn, want dan krijg ik er zo weer 2 in 1 keer!
hihi, ja natuurlijk! ik moet wel eerlijk zeggen dat ze niet altijd voor mij zijn, maar ook wel eens voor mijn broertjes :$ Maar natuuuuuurlijk vullen ze die dan even inquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:28 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Furia tòch, mogen wij ook eens wat enquetes invullen?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:04 schreef Furia het volgende:
hihi, ja natuurlijk! ik moet wel eerlijk zeggen dat ze niet altijd voor mij zijn, maar ook wel eens voor mijn broertjes :$ Maar natuuuuuurlijk vullen ze die dan even in
Nou dan! Niet mekkeren jijquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Vandaag weer punten van 2 enquetes bijgeschreven gekregen.. Sta momenteel op 64 punten :') = bijna een 7e bon![]()
Prima,quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Volvoman het volgende:
Zou je mij ook op kunnen geven? Ik heb toch niks te doen![]()
Ja, natuurlijk, ik zal het allemaal meteen regelenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Furia, is het goed als ik je ook mail? Want ik wil ook
Je zult nog heel eventjes geduld moeten hebbenquote:
Die andere account stuurt het door naar hotmail, die heeft geen eigen inboxquote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef Volvoman het volgende:
Maar je hebt toch geen hotmail acount?
Het is toch een andere provider?![]()
Edit: ik zie net op de site van \'\'Het Nationale Panel\'\' dat ik mezelf ook kan aanmelden.
Dat kan toh net zo goed?
250quote:Op zondag 5 februari 2006 12:54 schreef Volvoman het volgende:
Haha, ik wil me zo snel mogelijk opgevenHoeveel punten krijg je?
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef Volvoman het volgende:
nee, sorry. Ik heb nooit geduld![]()
lees mijn post hierboven
Ik weet niet of jij ook blokkerbonnen spaart (maar vanuitgaande dat je die pers en frietpan daarvan zou willen kopen), maar ik was er toevallig gisteren en kreeg een nieuwe dukatengids mee, stond een frietpan in, normaal 49,95 (Philips comfort), met 3 dukaten erbij 29,95.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezigheb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )
ik heb al echt ruim een maand niks meer van nipo gehoord. ik heb nog geen een keer een echte enquete toegestuurd gekregen. alleen maar van die screenvragen. ben ik niet interessant genoeg?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nipo is de laatste tijd weer lekker bezigheb al 5 bonnen in een half jaar gekregen. Ik vind het wel erg handig, kan ik leuk nieuwe spulletjes voor mn huisje uitzoeken ( * moet nog een citruspers en een frietpan )
Waarschijnlijk niet O~)quote:Op maandag 6 februari 2006 12:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb al echt ruim een maand niks meer van nipo gehoord. ik heb nog geen een keer een echte enquete toegestuurd gekregen. alleen maar van die screenvragen. ben ik niet interessant genoeg?
ik, mijn vader en moeder. had een tijdje geleden een mailtje gekregen of mijn vader wilde mee werken aan een of andere bedrijfs of onderneming enquete ofzo. niet meer gereageerd, want ik had toch duidelijk aangegeven dat mijn ouders niet met de enquetes mee wilde werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet O~)
Heb je veel mensen in je huishouden? Dat scheelt vaak ook wel, want ik krijg ze bijna vaker voor anderen in mijn huishouden dan voor mezelf.. gelukkig zijn wij met 5 hihi![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb nog geen enquete gehad van Intomart![]()
Oh ja, dat had ik beloofd he...Sorry, heb t een beetje druk gehad. Laat je even weten wat het antwoord is?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een mailtje naar NIPO gestuurd om te vragen waar je je punten kunt bekijken van het BusinesspanelBen ik wel benieuwd naar, hoewel ik nu nog wel weet waar ik op zit.
Dat moet je niet aangeven joh! Gewoon enquetes invullen voor hen! Dat doe ik ook voor mijn vriend.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik, mijn vader en moeder. had een tijdje geleden een mailtje gekregen of mijn vader wilde mee werken aan een of andere bedrijfs of onderneming enquete ofzo. niet meer gereageerd, want ik had toch duidelijk aangegeven dat mijn ouders niet met de enquetes mee wilde werken.
Volgens mij is de NIPO vergeten dat ik lid ben. Sta nu al tijden op 52 punten. Ik wil die laatste 14 punten ook halen!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
Ik had vandaag eindelijk weer eens een onderzoek van Nipo, was naar mijn idee al een lange tijd geleden. Over boodschappen en spaaractie voor korting op de Efteling.
Ja dan heb je je opgegeven voor het panel van Twee Vandaag. Krijg je overigens niets voor, behalve een indirecte eervolle vermelding als ze de uitslag uitzendenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:16 schreef Volvoman het volgende:
Ik kreeg zonet een mailtje van Top-X. Ik heb de enquete ingevuld. Maar ik weet van niks dat ik me daar aangemeld heb.
Het ging over ''Nederland Schaatsland''
Van Twee Vandaag. Heeft nog iemand zo'n mailtje gehad?
ja ik doe daar ook aan mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Top X is toch vrijwillig voor 2 vandaag>?
dat zijn de leukste (nja veel puntenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag vanavond weer screening invullen voor NIPO
Vanavond al? Ik donderdag pasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag vanavond weer screening invullen voor NIPO
sinds wanneer krijg je voor een screening puntenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn de leukste (nja veel punten)
Bij mij staat er ook geen datumstempel op hoor. Ze zijn gewoon geldig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef Excess_All het volgende:
kan iemand mij vertellen, hoe dat precies werkt met die blokker bonnen van nipo
want ik heb er afgelopen week 2 ontvangen voor de eerste keer, maar er staat geen datumstempel op terwijl er wel bij staat, de bonnen zijn geldig tot 1 jaar na afgiftedatum
zijn ze nu toch geldig ? iemand die het antwoord weet ?
me 2quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef Blueman het volgende:
Yeah.... screening... vrijdagavond...
En ik ookquote:
Ik zag ze in de folder van Blokker staan, zijn idd leuk! Ik heb helaas geen bonnen van Blokker, kies meestal FRS uit. Maar ik ga eens kijken, ik vind ze wel erg leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef AnnekeM het volgende:
Vandaag deze Poef gekocht bij de Blokker voor 15 euro (heb 2 bonnen ingeleverd en voor 5 euro nog wat bijelkaar gezocht)![]()
[afbeelding]
De Lime kleur zit ik nu op, HEERLIJK!
Een aanradertje
Ja vreemd bij mij, ik heb 2 mailtjes met als onderwerp screening. De een zegt morgen en de ander zegt vrijdagquote:
Link?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Syrena het volgende:
Donderdag screenen![]()
Ik was net op de website van L1 om een fragment te bekijken, valt mijn oog op de knop: Wordt lid van het Limburg Panel!
Dat laat ik me geen twee keer zeggenen ook hier kun je sparen voor...... Bol.com bonnen!! Ik denk wel dat je alleen kan deelnemen als je uit Limburg komt (weet 't niet zeker).
W8 dan niet te lang. 1 filiaal had alleen nog 2 rode staan.. Ben naar andere filiaal geweest en daar hadden ze nog 3 limequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zag ze in de folder van Blokker staan, zijn idd leuk! Ik heb helaas geen bonnen van Blokker, kies meestal FRS uit. Maar ik ga eens kijken, ik vind ze wel erg leuk
Ik kan morgen pas eind van de middag gaan kijken maar we hebben hier 2 Blokkers, dus wel wat kansquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
W8 dan niet te lang. 1 filiaal had alleen nog 2 rode staan.. Ben naar andere filiaal geweest en daar hadden ze nog 3 lime![]()
http://www.limburgpanel.nlquote:
Je kunt gewoon opgeven wat zijn functie is geloof ik hoor, dat hoeft niet perse een grote functie te zijn. Maar ik denk wel dat je meer onderzoeken krijgt als je een beslissende rol hebt, daar gaan die anderen vaak ook om, kijk maar naar bv boodschappen doen enzo. Maar ik zou idd niet te erg bluffen, het moet wel érgens op gebaseerd zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:11 schreef miki het volgende:
Van Nipo blijven ze me ook steeds vragen of mijn vader aan dat Businesspanel wil meedoen. Ik wilde namelijk bluffen alsof mijn vader een belangrijke sleutelpositie bekleedt binnen een bedrijf. Maar dat vind ik toch iets te veel bluf (want dat is dus niet zo), en ik wil de uitslag natuurlijk niet bias-sen
Ja idd, ik heb er zelf ook altijd een hekel aan als mensen 'maar wat invullen' of willekeurig wat aanklikken. Je krijgt er voor betaald dus moet je het ook serieus invullen vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef Furia het volgende:
[..]
Je kunt gewoon opgeven wat zijn functie is geloof ik hoor, dat hoeft niet perse een grote functie te zijn. Maar ik denk wel dat je meer onderzoeken krijgt als je een beslissende rol hebt, daar gaan die anderen vaak ook om, kijk maar naar bv boodschappen doen enzo. Maar ik zou idd niet te erg bluffen, het moet wel érgens op gebaseerd zijn!
PS: nog steeds niets van het businesspanel gehoord!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:25 schreef Sjoem het volgende:
Zou iemand mij willen aanmelden?
Sjoemm@gmail.com
Bij voorbaat dank
ik ook nietquote:
Leuk! Mag je 'm ook houden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef miki het volgende:
Net de stofzuiger ontvangen die ik de komende dagen ga testen voor Kijkshop en NIPO
Moet je dan ook een filmpje maken dat op internet komt te staan? Dat was eigenlijk mijn motivatie om daar niet mee mee te doen namelijk, maar al die (bijna) gratis huishoudapparatuur klinkt ook wel heel goed eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef miki het volgende:
Net de stofzuiger ontvangen die ik de komende dagen ga testen voor Kijkshop en NIPO
Netjes! Ik doe sinds ongeveer eind september mee en heb tot nu toe (maar volgens mij is nog niet alles meegerekend) 244 punten verdiendquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe nu sinds februari 2005 mee en heb totnutoe 399 punten gehaald.
Gemiddeld dus zo'n 36 punten per maand.
ja idd! Maar om nou met mn kop op internet te komen hoeft van mij ook weer niet als ik heel eerlijk ben.. niet dat het zo spannend is, maar toch..quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:03 schreef miki het volgende:
@ Dagguz: Ja, je kunt hem houden, tegen een aanbod dat Kijkshop me binnenkort gaat doenDus als ie goed werkt
@ Furia: Ik heb aangegeven dat ik geen filmpjes wilde maken, en dat was ook prima. Maar ik wilde me vandaag aanmelden bij de Kijkshop om vaker aan zulke dingen mee te doen, maar daar kon het alleen als je filmpjes maakte. Dus dat snap ik ook niet helemaalTis namelijk wel leuk om al die dingen te testen lijkt me!
Consider it donequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:35 schreef Johan_Hakkuh het volgende:
Zou iemand mij aan willen melden bij Nipo? Mijn mailadres is: johan_korteland@hotmail.com
Ik heb eens zo'n filmpje gezien waarin een familie een weegschaal testte. Stelde niets voor. Iedereen ging even op de weegschaal staan en je zag de gezichten niet eens, alleen de benen en soms een stuk van het bovenlijf. Het beeld was ook niet zeer sterk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Furia het volgende:
[..]
ja idd! Maar om nou met mn kop op internet te komen hoeft van mij ook weer niet als ik heel eerlijk ben.. niet dat het zo spannend is, maar toch..
Donequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef jonwe38 het volgende:
Zou iemand mij ook willen aanmelden bij Nipo?
jonwe38@zonnet.nl
Alvast bedankt! Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |