Wil je ruilen?quote:
Zodra ik van MMaRsu mag omkeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wil je ruilen?
En wanneer krijg ik m'n goodies?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik zag trouwens vandaag iemand met een Nintendo schoudertas naar Centraal Station Dordrecht tas rennen
Dan moet je een mod van GAM gaan aanspreken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.quote:
gaat ie in op de tasquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.
Weet ik, iemand op school loopt er ook mee rond en ik had 'm bijna van eBay afgehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.
Ontopic in de GAM slowchatquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef clowncloon het volgende:
[..]
gaat ie in op de tas![]()
Vertel eens wat meer over je topic knurft![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weet ik, iemand op school loopt er ook mee rond en ik had 'm bijna van eBay afgehaald.
quote:@ clowncloon: welkom in GAM SC.
Heb jij Ouendan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef clowncloon het volgende:
Lekker dom van me, ik dacht dat dit over een soort game-opleiding school ging![]()
sc= slow chat...sorry hoor![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef clowncloon het volgende:
Lekker dom van me, ik dacht dat dit over een soort game-opleiding school ging![]()
sc= slow chat...sorry hoor![]()
BEK... jong...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen zin meer om te leren
2 down 2 to go?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen zin meer om te leren
Whehehehe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef peristilius het volgende:
Ik baal....
Ik zou deze zomervakantie met een stel vrienden naar Spanje gaan tot 24 augustus, hebben die idioten van universiteit twente besloten om de introductie 22 augustus te laten beginnen.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.![]()
Niet naar de introductie gaan. Toen ik begon met mijn HBO-opleiding zou ik op 19 augustus thuis komen van mijn reis door Mexico, maar de introductie begon toen ook al op de 17de. Ik heb de school toen gemaild en het bleek dat het niet erg was om het te missen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef peristilius het volgende:
Ik baal....
Ik zou deze zomervakantie met een stel vrienden naar Spanje gaan tot 24 augustus, hebben die idioten van universiteit twente besloten om de introductie 22 augustus te laten beginnen.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.![]()
Bij ons scheen die introductie dus echt 3x niks te zijn geweest, ik hoorde achteraf van mensen dat ik van geluk mocht spreken dat ik er niet bij wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Whehehehe.
Introductieweek is btw iets wat je echt moet doen
Ik hoor dus de hele tijd dat ik hem echt niet moet missen en dat het heel tof is, maar dat is de vakantie met mijn vrienden ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij ons scheen die introductie dus echt 3x niks te zijn geweest, ik hoorde achteraf van mensen dat ik van geluk mocht spreken dat ik er niet bij was![]()
Ja, dat is lastig.. als je al hoort dat de introductie heel tof is. Ik denk dat je voor jezelf dan na moet gaan waar je uiteindelijk het meest zin in hebt of je het meest plezier aan gaat beleven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoor dus de hele tijd dat ik hem echt niet moet missen en dat het heel tof is, maar dat is de vakantie met mijn vrienden ook.
Ik kan je vertellen dat hij in Delft wel erg tof isquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij ons scheen die introductie dus echt 3x niks te zijn geweest, ik hoorde achteraf van mensen dat ik van geluk mocht spreken dat ik er niet bij was![]()
Ik heb al een troost, pkwarts mist de introductie ook omdat hij op vakantie is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig.. als je al hoort dat de introductie heel tof is. Ik denk dat je voor jezelf dan na moet gaan waar je uiteindelijk het meest zin in hebt of je het meest plezier aan gaat beleven.
Niet meegedaan met prijsvraag o.i.d.?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
OMFG!!! ik kom net thuis en er ligt een pakketje op de deur met james bond from russia with love!!! En ik heb niks besteld
Heb je niet ooit een prijsvraag gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
OMFG!!! ik kom net thuis en er ligt een pakketje op de deur met james bond from russia with love!!! En ik heb niks besteld
Ik doe aan alle fok! games prijsvragen mee zowat.. maar ik kan me niks herrineren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet meegedaan met prijsvraag o.i.d.?
Jij wilde toch ook Luchtvaarttechnologie gaan studeren?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Staat echt op jouw naam etc? Hehe, vind het wel tof, misschien een vroege valentijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik doe aan alle fok! games prijsvragen mee zowat.. maar ik kan me niks herrineren.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook Luchtvaarttechnologie gaan studeren?
Dat kun je wel zeggen! En dr zit ook geen rekening ofzo bij.quote:Wel tof btw van dat pakketje
Voor de kerstprijsvraag van dit jaar: Welke prijsvraag heeft King_of_cubes gewonnen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je niet ooit een prijsvraag gewonnen ofzo?
Ja, mijn naam en mijn oude adres (van voordat ik ben verhuisd).quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Staat echt op jouw naam etc? Hehe, vind het wel tof, misschien een vroege valentijn![]()
Dat is gemeen, daar weet niemand een antwoord opquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor de kerstprijsvraag van dit jaar: Welke prijsvraag heeft King_of_cubes gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |