Wil je ruilen?quote:
Zodra ik van MMaRsu mag omkeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wil je ruilen?
En wanneer krijg ik m'n goodies?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:45 schreef Tomasso het volgende:
Ik zag trouwens vandaag iemand met een Nintendo schoudertas naar Centraal Station Dordrecht tas rennen
Dan moet je een mod van GAM gaan aanspreken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.quote:
gaat ie in op de tasquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.
Weet ik, iemand op school loopt er ook mee rond en ik had 'm bijna van eBay afgehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die tas ziet er nog best wel tof uit, het rode Nintendo logo wat schuin erop, en dan voor de helft afgekapt ofzo. En dan een zwarte tas.
Ontopic in de GAM slowchatquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef clowncloon het volgende:
[..]
gaat ie in op de tas![]()
Vertel eens wat meer over je topic knurft![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weet ik, iemand op school loopt er ook mee rond en ik had 'm bijna van eBay afgehaald.
quote:@ clowncloon: welkom in GAM SC.
Heb jij Ouendan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef clowncloon het volgende:
Lekker dom van me, ik dacht dat dit over een soort game-opleiding school ging![]()
sc= slow chat...sorry hoor![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef clowncloon het volgende:
Lekker dom van me, ik dacht dat dit over een soort game-opleiding school ging![]()
sc= slow chat...sorry hoor![]()
BEK... jong...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |