quote:door fuckieslim - woensdag 18 januari 2006 @ 11:36
sick sick sick ... opsluiten voorgoed, en ook in een klein kamertje en douchen met koud water!!!! ik heb hier geen woorden voor verschrikkelijk
z'n username alleen alquote:op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef jim.beam het volgende:
gehandicapt vrouwtje wordt een paar jaar opgesloten, best wel triest enzo ja.
maar nog triester zijn die gozâhs die doen alsof ze 't kind kennen:
[..]
![]()
![]()
![]()
en dus pas jij, de uitvoerende, maar dezelfde straf op haar toe.quote:op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef melluk het volgende:
behandel uw naaste zoals u zelf behandeld wilt worden....nou duidelijk toch!
(niet dat ik gelovig ben maar hier vind ik het een goede oplossing)
och, zulke berichten lezen en er op reageren is een soort van masturbatie.quote:op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef jim.beam het volgende:
en bovendien, wat heeft ons aller vader ons geleerd:
gij zult geen kwaad met kwaad vergelden!![]()
alleen de reactie's zijn altijd zo triest.quote:
quote:door batien - woensdag 18 januari 2006 @ 06:42
bleh
die lui zijn crimineel.. jatten onze zooi.. slopen onze zooi.. en "misbruiken" ons belastingsgeld
gvd rot op man.. dit slaat nergens meer op
hoezo geld? geef die lui dikke vette boete.. betalen ze niet voor elke euro een dag vast laten zitten...
oprotten met da softe gedoe van nl tegenwoordig..
gewoon met 25 man in 1 cel met een emmer als wc op water en droog brood..
ben zowat in de neiging om zelf gewoon al die criminele "allochtonen" zelf maar eens af te slachten
welke 5 van de 8 keer verzonnen worden door die meisjesquote:op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef kiewie het volgende:
het mooiste zijn de reacties van mensen die ons komen meedelen dat ze de daders op gaan zoeken om ze helemaal kapot te slaan. zoals laatst bij de berichten over groepsverkrachtingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |