Ik heb de telefoon al zoooo lang dat de garantie verstreken is en dan mieter ik de bon wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:55 schreef Kegerioton. het volgende:
Alleen interesse als je de aankoopbon hebt of op andere manier aan kunt tonen dat het geen gejat spul is. Dan bied ik 25 euro
Hij laat een foto zien van een telefoon van een paar jaar oud met doos, boekje en lader en jij wil een bonnetje om te weten of hij gejat is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:55 schreef Kegerioton. het volgende:
Alleen interesse als je de aankoopbon hebt of op andere manier aan kunt tonen dat het geen gejat spul is. Dan bied ik 25 euro
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Zij laat een foto zien van een telefoon van een paar jaar oud met doos, boekje en lader en jij wil een bonnetje om te weten of hij gejat is?
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hij laat een foto zien van een telefoon van een paar jaar oud met doos, boekje en lader en jij wil een bonnetje om te weten of hij gejat is?
het is zij..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Kegerioton. het volgende:
[..]
Ja...maar hij heeft geen bon, dus ik verlaag m'n bod naar een rijksdaalder
![]()
toen ik hem gebruikte ging hij nog makkelijk 4 dagen mee zonder problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:06 schreef mijndochters het volgende:
accu nog goed?
Dat vind ik okquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef mijndochters het volgende:
25 ex dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |