Dat willen we allemaal niet weten!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Wesfrdam het volgende:
uhm ja.. me ouders gingen vroeger met de drummer van Postmen om...
En me opa werkte vroeger samen met de zingende kraanmachinist Lee Towers![]()
En me moeder kent Mario Been nog van heel lang geleden.
Je bedoelt toch hip-hop bandje postmen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Wesfrdam het volgende:
uhm ja.. me ouders gingen vroeger met de drummer van Postmen om...
Maaak ons GEEEEEKquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef pekel het volgende:
Ken wat bekende voetballers.. Ik ga hier geen namen rondslingeren.
die ik noem ken ik dus toch ook, behalve lee towers dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:42 schreef Hihat het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal niet weten!!!![]()
![]()
![]()
Welke BN-er ken jij die, die jóu óók kent. Zo moeilijk is de vraag toch niet?
Lekker makkelijk, ik ken ook wel een hoop BN'ners van gezicht. Maar ga ik dat rondbazuinen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:04 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
die ik noem ken ik dus toch ook, behalve lee towers dan.
Dan woon jij in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:09 schreef kevin85 het volgende:
Marc van Men2be ken ik en andersom ook.
Zat bij m in de klas
Voor zover je hem een bn'er kunt noemen uiteraard![]()
Hij heeft mavo gedaan op het Rietveld Lyceum. Minder Fanta drinken of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:51 schreef Sigg het volgende:
Bij Klaas Jan Huntelaar (AJAX) op de Havo gezeten. Regelmatig mee naar huis gefietst ook. Afgelopen zomer toevallig nog tegengekomen op een feest. Hij was als bekende voetballer nog niet van het paard gevallen en behoorlijk bescheiden en toonde nog belangstelling naar anderen. Prima kerel dus![]()
Dat laatste heb ik ongelijk in gekregen. De rest niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef TC03 het volgende:
Nog geen enkele reactie gelezen, maar wedden dat dit topic vol staat met mensen die het broertje van de neef van een semi-BNer kennen.En ze vragen ook nog of dat 'ook telt'. Ik ga even kijken of ik gelijk heb.
Ken je Jan ook?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef purmernoord het volgende:
ken een aantal leden van BZN en de Cats, een paar volendammer voetballers (Mühren, Keje Molenaar, Pier Tol, niet echt persoonlijjk maar we kennen mekaar) , maar goed, in Volendam kennen we elkaar bijna allemaal wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |