de vader van je beste vriendin ja. jij nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de vader van je beste vriendin ja. jij niet
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
deel jij het bed met iedereen die je kent?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef WAT het volgende:
[..]
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?
Youp wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
deel jij het bed met iedereen die je kent?
nou ik niet.
Het gaat dr hier over wie JIJ kentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Het was ook een beetje een "quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Andries is engquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ik
DIe komt toch altijd overal bij iemand anders op de koffie, en ik maar denken dat ie geen senseo kon betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef L.Mo het volgende:
Mn ouders kwamen wel eens bij Gaston op de koffie dacht ik...
Oh ja, als we zo gaan beginnen: Joost van Summerbase 1zat maandag naast me op werk. Ik had geen idee wie hij was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef GotC het volgende:
Karin van Winterbase zat bij mij in de klas vorig jaar, goeie vriendin ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |