Hoe ken jij Youp van 't Hek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef snopprinses het volgende:
youp van 't hek alleen denk ik
Als je hem niet kentquote:
Hij zit geloof ik ook in het bestuur van de mediacommissie of weet ik veel hoe dat heet.quote:
de vader van je beste vriendin ja. jij nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de vader van je beste vriendin ja. jij niet
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik moet gaan vertellen met wie mn vader allemaal omgaat ken ik er ook wel meer![]()
deel jij het bed met iedereen die je kent?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef WAT het volgende:
[..]
Maar met Youp heb je echt in het bed gelegen?
Youp wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef snopprinses het volgende:
[..]
deel jij het bed met iedereen die je kent?
nou ik niet.
Het gaat dr hier over wie JIJ kentquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Het was ook een beetje een "quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Andries is engquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ken Andries toevallig ook, maar als ik op ga noemen wie mijn vader kent, en wie de vrienden van mijn vader kennen, kan ik heel Bekend Nederland opnoemend enk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |