Mnee sorry. Dan moet ik al de spellen los verkopen, daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Tobbes het volgende:
Alleen de Xbox incl controllers en bekabeling. 75 euro. Regio Haaglanden
Vind ik toch iets te weinig en wacht misschien liever op iemand die het allemaal in 1x afneemt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef mvc het volgende:
Wil je één van die controllers misschien los verkopen ?
hoeveel vraag je per spel dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Zoek jij even voor mij iemand die 18 spellen wil?
Bij voorbaat dank.
200 voor het hele zooitje ofzo. Dat is net iets meer dan 11 euro per spel. (Note; wel alleen in 1 koop)quote:
Wat is nou je probleem?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Furious het volgende:
[..]
200 voor het hele zooitje ofzo. Dat is net iets meer dan 11 euro per spel. (Note; wel alleen in 1 koop)
Ik ben bang dat er wat spellen overblijven die geen hond wil, en dat ik de Xbox moeilijker kwijtraak. Bovendien is 18x iets opsturen niet echt kosteneffecient.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem?
Ik denk dat er meer mensen zijn die al een xbox hebben en wat spellen willen; dan mensen die een xbox incl spellen willen kopen
Ach, de xbox ben je al kwitj aan mij. En als verzendkosten voor de koper zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er wat spellen overblijven die geen hond wil, en dat ik de Xbox moeilijker kwijtraak. Bovendien is 18x iets opsturen niet echt kosteneffecient.
Laten we het zo stellen, de Xbox en controllers, kabels etc. zijn voor jou voor 100 euro, indien iemand anders de spellen afneemt voor ~200 euro.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, de xbox ben je al kwitj aan mij. En als verzendkosten voor de koper zijn...
Voor alles dus.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Furious het volgende:
200 voor het hele zooitje ofzo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben toch niet 'die' persoon he?
Heb vanmiddag nl nieuwe Xbox gekocht
Okay!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
Beste TS,
De openingspost, waaruit blijkt dat je alleen alles in een koop verkoopt, blijkt voor een aantal personen lastig. Bij deze vraag ik een verduidelijking van de OP aan.
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groetjes,
veldmuis
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef Furious het volgende:
Voor alsnog alleen te koop in 1x voor 300,-. Te hoog? Bieden mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |