Ach gossie..... wordt je onderdrukt.... hebben ze een nieuwe vorm van marteling uitgevonden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kan niet, stinkende vijf euro hoer
Ja man, Ik moest het gewoon afkijken, alsof er geheime code's mijn hoofd in werden gestraaldquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach gossie..... wordt je onderdrukt.... hebben ze een nieuwe vorm van marteling uitgevonden?
Televisiequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja man, Ik moest het gewoon afkijken, alsof er geheime code's mijn hoofd in werden gestraald
Jah ik word helemaal gek als ik dat programma zie,quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Freak187 het volgende:
Hehe.. heb je die vrouw van em gezien met die Rambo haarband
Vorige keer werd de stoere kerel sentimenteel. Hij had vroeger ruzie met z'n vader, maar op z'n sterfbed zei z'n vader tegen Doug: "You are the greatest bountyhunter". Wat een compliment...
allemaal zo'n lange staart, en handboeienquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:22 schreef Freak187 het volgende:
Al die werknemers van em lijken stuk voor stuk GI Joe's echt over the top. Wel vette bakken waar ze in rijden overigens.
Ja echt wel gek,quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tis gewoon een soort van 5 euro verdiener.
Ben jij dat ?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef Geesoes het volgende:
Hij ziet er ook heftig uit.
ja maar hij heeft zn zaklamp en hij doet dan net alsof het een pistool isquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het wel een toffe vent. Hij heeft ook behoorlijk wat lef in z'n porem... Ik bedoel, de meeste kneuzen die ie oppakt zijn Mexicaantjes die nog voor moeten komen, maar je zult maar een keer tegen de verkeerde aanlopen...
Boh jong zullen we dan een team vormen? ik heb wel een zaklampquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef sr_firewire het volgende:
Als ik nu stop met school, kan ik me dan bij de KvK inschrijven als Bountyhunter ? Lijkt me wel hendig sjiek gek.
hij is gewoon een wannabe cop,quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef BrauN het volgende:
Ik vind het wel een toffe vent. Hij heeft ook behoorlijk wat lef in z'n porem... Ik bedoel, de meeste kneuzen die ie oppakt zijn Mexicaantjes die nog voor moeten komen, maar je zult maar een keer tegen de verkeerde aanlopen...
Dat vind ik zo zielig. Die gasten die hij oppakt zijn de grootste huichelaars die er zijn, en hij gaat een beetje lopen mekkeren dat hij ze zal helpen etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
Hij heeft wel het beste met de mensen voor die hij oppakt![]()
Nee natuurlijk niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ben jij dat ?
Zo ja: Doe eens wat aan je kepsul
ik meen het serieus, daar hoop ik elke keer op als ik dat programma ziequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef thedude0 het volgende:
misselijkmakende christenhond dat ie is. Dan gaan ze in zo'n kringetje staan "God help ons deze boef te vangen in de naam van Jezus". Ze zitten ook helemaal onder de amerikaanse vlaggen
. Ik hoop dat een boefje hem een nekschot geeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |