Juist wel, want dan kan ik op ongeduldige jeugd gaan zeiken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef lurf_doctor het volgende:
Nou, dan maar hopen dat je snel sterft en nooit bejaard hoeft te worden.
En dat is het resultaat van een tienjarig, zwaar gesubsidieerd project om iets positiefs aan Almere te vinden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef almeersmeisje het volgende:
Voordeel van Almere: daar mag je ook achterin instappen en zelf stempelen
EHm.. ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dat is het resultaat van een tienjarig, zwaar gesubsidieerd project om iets positiefs aan Almere te vinden?
Laten we dan alle bejaarden dan maar in Almere dumpen. Wij blij, jij niet minder blij, allemaal blij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef almeersmeisje het volgende:
ik hoef in ieder geval niet op bejaarden te wachten in de bus![]()
Of ze nou als laatste instappen of gemengd met de mensen die een ABO / OV hebben, die bus vertrekt er niet eerder door hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef nietzman het volgende:
Mensen met strippenkaarten zouden sowieso verplicht moeten worden om als laatste in te stappen.
Inderdaad kan dat erg prettig zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar als je eens een dagje traag gaat leven is dat wel heel erg prettig.... Ik heb me op vakantie weleens geergerd aan de sloomheid van een Spanjaard die voor mij een kopje koffie aan het brouwen was. Totdat je bedenkt; " Hee, ik heb helemaal geen haast, dit is eigenlijk best relaxed! "
Maar als je al warm ingestapt binnen zit hoef je buiten niet in de kou en de regen te verkleumen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:33 schreef Gripper het volgende:
Of ze nou als laatste instappen of gemengd met de mensen die een ABO / OV hebben, die bus vertrekt er niet eerder door hoor...![]()
Vergeet niet het plotselinge stoppen voor een winkel etalagequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
Ik vind de traagheid van sommige mensen vooral lastig als in in de stad loop. Sommige mensen presteren het om midden in een drukke winkel (of winkelstraat) stil te gaan staan om:
- met een bekende te gaan praten
- iets te zoeken in hun tas
- te bellen
- om te draaien en tegen de meute in te lopen.
Verschrikkelijk. En ik hem al zo'n hekel aan drukte.
Bij drukke bushaltes mag dat meestal sowieso wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef almeersmeisje het volgende:
Voordeel van Almere: daar mag je ook achterin instappen en zelf stempelen
Kunnen jullie dan ook zelf stempelen? net als in een tram?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bij drukke bushaltes mag dat meestal sowieso wel.
Nee, de buschauffeur gaat er gewoon van uit dat iedereen OV heeft. Dat zal buiten studentensteden waarschijnlijk niet zo zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan ook zelf stempelen? net als in een tram?
Nee denk hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nee, de buschauffeur gaat er gewoon van uit dat iedereen OV heeft. Dat zal buiten studentensteden waarschijnlijk niet zo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |