En je weet zeker dat je zelf wel een echte nederlander bent. Heel die zinquote:Dat je in Marokko nou overal kan rijden omdat iedereen op kamelen rijdt en alleen landweggetjes zijn hoeft niet te betekenen dat je hetzelfde gedrag hier kan vertonen.
Joh, mierenneuker. Komt door de snelheid van het typen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je zelf wel een echte nederlander bent. Heel die zin![]()
"hoeft niet te betekend"?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
En als je dan toch de taalpurist wil uithangen, het was betekenen ipv betekendquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Joh, het had net zo goed een Nederlander kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:54 schreef Katana het volgende:
Rij ik vanmorgen in mn auto en wil links afslaan, komt er ineens een Marokaan door rood gefietst en rijdt rechtdoor. Bijna tegen mn auto aan, hij stond toch beledigend te kijken. Leer verkeersregels, idioot! Dat je in Marokko nou overal kan rijden omdat iedereen op kamelen rijdt en alleen landweggetjes zijn hoeft niet te betekenen dat je dat zelfde gedrag hier kan vertonen.Integreer en pas je aan
![]()
Kan je nagaan hoe raar ik die zin vond, het lukte me niet eens meer om er een goede nederlandse zin van te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:01 schreef Katana het volgende:
[..]
En als je dan toch de taalpurist wil uithangen, het was betekenen ipv betekend
Mensen verbeteren![]()
Dat is dus integreren en aanpassen. Namelijk fietsen en als fietser niet aan regels houden.quote:Integreer en pas je aan
Veel plezier verder vandaag dan, met de fouten uit alle topics halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe raar ik die zin vond, het lukte me niet eens meer om er een goede nederlandse zin van te maken.![]()
Maar OT heb je hem de **** in gescholden.
Nee hoor, al was het een belg geweest had ik het ook vermeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Dat is dus integreren en aanpassen. Namelijk fietsen en als fietser niet aan regels houden.
Of wil je alleen marokkanen bashen?
Dank je zal ik doen. Wel voorzichtig rijden hequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Katana het volgende:
[..]
Veel plezier verder vandaag dan, met de fouten uit alle topics halen![]()
Doen wequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dank je zal ik doen. Wel voorzichtig rijden he![]()
![]()
Gelukkig we willen jouw bijdrage op FoK niet missenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
Gelukkig we willen jouw bijdrage op FoK niet missen![]()
Ach had ook gekunt, zoals ie op die fiets zatquote:
Ahumquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef Katana het volgende:
[..]
Ach had ook gekunt, zoals ie op die fiets zat
Lul niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef Katana het volgende:
Nee hoor, al was het een belg geweest had ik het ook vermeld
Constateer je weer een typfout knulquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |