En je weet zeker dat je zelf wel een echte nederlander bent. Heel die zinquote:Dat je in Marokko nou overal kan rijden omdat iedereen op kamelen rijdt en alleen landweggetjes zijn hoeft niet te betekenen dat je hetzelfde gedrag hier kan vertonen.
Joh, mierenneuker. Komt door de snelheid van het typen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je zelf wel een echte nederlander bent. Heel die zin![]()
"hoeft niet te betekend"?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
En als je dan toch de taalpurist wil uithangen, het was betekenen ipv betekendquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Vipers het volgende:
[..]
Joh, het had net zo goed een Nederlander kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:54 schreef Katana het volgende:
Rij ik vanmorgen in mn auto en wil links afslaan, komt er ineens een Marokaan door rood gefietst en rijdt rechtdoor. Bijna tegen mn auto aan, hij stond toch beledigend te kijken. Leer verkeersregels, idioot! Dat je in Marokko nou overal kan rijden omdat iedereen op kamelen rijdt en alleen landweggetjes zijn hoeft niet te betekenen dat je dat zelfde gedrag hier kan vertonen.Integreer en pas je aan
![]()
Kan je nagaan hoe raar ik die zin vond, het lukte me niet eens meer om er een goede nederlandse zin van te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:01 schreef Katana het volgende:
[..]
En als je dan toch de taalpurist wil uithangen, het was betekenen ipv betekend
Mensen verbeteren![]()
Dat is dus integreren en aanpassen. Namelijk fietsen en als fietser niet aan regels houden.quote:Integreer en pas je aan
Veel plezier verder vandaag dan, met de fouten uit alle topics halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe raar ik die zin vond, het lukte me niet eens meer om er een goede nederlandse zin van te maken.![]()
Maar OT heb je hem de **** in gescholden.
Nee hoor, al was het een belg geweest had ik het ook vermeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Dat is dus integreren en aanpassen. Namelijk fietsen en als fietser niet aan regels houden.
Of wil je alleen marokkanen bashen?
Dank je zal ik doen. Wel voorzichtig rijden hequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Katana het volgende:
[..]
Veel plezier verder vandaag dan, met de fouten uit alle topics halen![]()
Doen wequote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dank je zal ik doen. Wel voorzichtig rijden he![]()
![]()
Gelukkig we willen jouw bijdrage op FoK niet missenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
Gelukkig we willen jouw bijdrage op FoK niet missen![]()
Ach had ook gekunt, zoals ie op die fiets zatquote:
Ahumquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef Katana het volgende:
[..]
Ach had ook gekunt, zoals ie op die fiets zat
Lul niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef Katana het volgende:
Nee hoor, al was het een belg geweest had ik het ook vermeld
Constateer je weer een typfout knulquote:
Ja klopt, ik zei toch dat het een Marokaan was op een fiets.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lul niet.
Het ging je wel degelijk om Marokkanen.
Van die lelijke bak uit je avatar zeker. Een voordeel voor mij ik fiets nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef funkmaster het volgende:
vipers als ik jou ooit fietsend tegenkom graaf ik jou spelling-verbeterende hoofd meteen in m'n bumper...
Het ergste is nog..... dat als je hem onder je bumper had liggen, jij nog fout was ook door de Nederlandsefietsersbeschermbondwet....daarom keek hij zo beledigend, omdat jij niet doorreed........dus mijn conclussie....hij is geintegreerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:54 schreef Katana het volgende:
Rij ik vanmorgen in mn auto en wil links afslaan, komt er ineens een Marokaan door rood gefietst en rijdt rechtdoor. Bijna tegen mn auto aan, hij stond toch beledigend te kijken. Leer verkeersregels, idioot! Dat je in Marokko nou overal kan rijden omdat iedereen op kamelen rijdt en alleen landweggetjes zijn hoeft niet te betekenen dat je dat zelfde gedrag hier kan vertonen.Integreer en pas je aan
![]()
Zou helemaal mooi zijn. Door rood fietsen en ik de schuld krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef No-Zem het volgende:
[..]
Het ergste is nog..... dat als je hem onder je bumper had liggen, jij nog fout was ook door de Nederlandsefietsersbeschermbondwet....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef funkmaster het volgende:stoere praat hoor, als ik die maserati bij jou de stoep zet lul je wel anders...
(en ik denk dat ik toch echt de Range Rover ga nemen voor dit soort doeleinden)
Nou...ik zal je zeggen...tijdje geleden stond ik STIL langs de weg, komt een fietser mij links voorbij, hij moest na zijn zeggen uitwijken voor een passerende auto, bekrast de mijne met zijn fiets...alleen ik kon wel mooi opdraven voor mijn eigen schade die hij veroorzaakt had. Hoe krom kan het zijn ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:21 schreef Katana het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn. Door rood fietsen en ik de schuld krijgen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef funkmaster het volgende:
met 40 terug naar de 1... ????
Hij heeft een Maserati. Dus hij is stoerquote:
ooow...Maserari....automaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef Vipers het volgende:
[..]
Hij heeft een maserati. Dus hij is stoer![]()
Nee nee...dat zeg ik en bedoel ik ook niet, maar voor dat geld.... een Maserati, zou graag willen weten wat je betaald voor een servicebeurt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef funkmaster het volgende:
ja maakt hem niet sloom ofzo hoor
ja ze rijden niet meer op schapen tegenwoordig...quote:
Misschien ziet de wereld er heeeeel anders uit als je in een Maserati rondtuft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef XiChico het volgende:
Trouwens, ik zie eigenlijk nooit een fietsende marrokaan .. meestal lopen ze of met de auto. Even serieus ik zie nooit jonge marrokanen fietsen
eeehmm ten eerste zei ik dat niet...en ten tweede dacht ik dat we dat onderwerp waren gepasseerd??quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:57 schreef Odulla het volgende:
[..]
Misschien ziet de wereld er heeeeel anders uit als je in een Maserati rondtuft.
denk dat ze het gewoon niet kunnen.. wij leren fietsen als we kind zijn, hun niet.. voor hun ouders is dat natuurlijk veel te nederlandsquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef XiChico het volgende:
Trouwens, ik zie eigenlijk nooit een fietsende marrokaan .. meestal lopen ze of met de auto. Even serieus ik zie nooit jonge marrokanen fietsen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
denk dat ze het gewoon niet kunnen.. wij leren fietsen als we kind zijn, hun niet.. voor hun ouders is dat natuurlijk veel te nederlands
negers kunnen het ook niet, maar die proberen het nog.. zitten altijd met hun benen wijd op de fiets, zwabberend met een slakkegangtje over het fietspad
Wel opvallend dat sommige allochtonen beter Nederlands spreken en schrijven dan Nederlanders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
denk dat ze het gewoon niet kunnen.. wij leren fietsen als we kind zijn, hun niet.. voor hun ouders is dat natuurlijk veel te nederlands
negers kunnen het ook niet, maar die proberen het nog.. zitten altijd met hun benen wijd op de fiets, zwabberend met een slakkegangtje over het fietspad
Dit is een voorbeeld van zo een post waar ik het gisteren in je Marokezen topic over had.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:06 schreef sr_firewire het volgende:
* denkt dat de fietser haast had omdat hij snel moest vluchten van plaats delict
Amen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik werd vanochtend gesneden door een fietsende Ariër die ineens (in het voorsorteervak voor links...) naar rechts afsloeg, mij hierdoor dwingend iemand anders aan te rijden, recht op haar kuit.
Werd ik uitgevloekt. Allemaal door die stomme kaas. Omdat ze hier overal fietsen betekent dat toch niet... etc.
Punt: waarom nemen zoveel idioten deel aan het verkeer die nog te dom zijn om de simpelste regeltjes in die walnoot te persen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:08 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Dit is een voorbeeld van zo een post waar ik het gisteren in je Marokezen topic over had.
Nee, ik vond het alleen grappig. We hadden het er gister over in een ander topic en toen had ik geen zin om te zoeken. En toen zag ik deze opmerking. Vond het wel grappigquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]huilie. Je zit wel op Klaagbaak ja, of ben ik na die opmerking alweer een rascist
Mooi dan ben ik volgens jou nu een rascist waarbij alleen het HH onderschrift ontbreekt. Klasse jongen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nee, ik vond het alleen grappig. We hadden het er gister over in een ander topic en toen had ik geen zin om te zoeken. En toen zag ik deze opmerking. Vond het wel grappig
Ik heb nergens gezegd dat je een racist bent, maar je bent wel hard bezig om dat imago van jezelf te scheppen. Wat ik wel gezegd heb is dat je vol met vooroordelen zit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik volgens jou nu een rascist waarbij alleen het HH onderschrift ontbreekt. Klasse jongen !![]()
Ach ja, vol is vol, en dan past er niets meer bij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:40 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Wat ik wel gezegd heb is dat je vol met vooroordelen zit.
Ok, daar ben ik het wel met je eens. Nederland is vol, te vol zelfs.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ach ja, vol is vol, en dan past er niets meer bij.![]()
![]()
![]()
Tevreden zo ?![]()
![]()
Zie ik eruit als Maikuuul?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik het wel met je eens. Nederland is vol, te vol zelfs.
Maar terug naar die fietser. Kan je de situatie misschien tekenen in paint?
dat durf je niet eens..die marokkaan zou je kapot makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Rekkie het volgende:
A: Wat sta je nou te kijken man?
B: Rustig hè, wij zijn hier niet in Marokko
Durfen? Ja hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:18 schreef BennyNL het volgende:
[..]
dat durf je niet eens..die marokkaan zou je kapot maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |