abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35327372
Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna

en de Norden

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
pi_35333332
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eej IKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
en hoe heten die???
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_35342194
KOPPLA
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_35360219
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef kristen het volgende:
Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna
[afbeelding]
en de Norden
[afbeelding]

Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
Ik heb de Bjorna. Prima tafel, maar eigenlijk vind ik hem al een beetje aan de grote kant.
Geen idee of er nog andere verschillen zijn, dat kan je het beste in de winkel zien lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Coconut op 22-02-2006 12:02:07 ]
amokaapjeeh O+
pi_35425722
Ooit zag ik in de catalogus zo'n soort flexibele PVC buis om snoeren in te doen, zodat ze niet los liggen. Is die nog verkrijgbaar en op welke afdeling ligt dat dan?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:52:31 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_35446102
dat ding heet RABALDER en ligt op de afdeling verlichting
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35518836
Ook de katten vinden de Mysinge een prima bank.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:55:06 #258
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35525024
In Delft was vandaag de nieuwe parking in gebruik.... ik kon zowaar gelijk parkeren! En dat voor zondag
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_35531175
Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
pi_35535466
Ik zit erover te denken om slaapkamerbreed een Pax kleerkastwand te maken (hoogglans wit, Lomen?) maar de kans zit erin dat ik binnen niet al te lange tijd ga verhuizen. Is het handiger om die kasten dan weer helemaal uit elkaar te schroeven en in 't nieuwe huis weer in elkaar te zetten (en is de kast dan nog wel stabiel en zo), of gewoon aan 1 stuk vervoeren?
Dus, iemand ervaring met het in- en uit- weer in elkaar schroeven van de Pax?
  maandag 27 februari 2006 @ 10:23:44 #261
3185 Adelante
To let it go now
pi_35535552
Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35538838
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
[afbeelding]
Oh cool, ik vond de kramforsbank het meest comfortabel, maar het leer was te donker en glimmend. Als er meerdere kleuren stoffen komen, dan is het echt wel leuk

alleen kan ik niet tot september wachten. Ik heb waarschijnljik een bank nodig in mei
  maandag 27 februari 2006 @ 13:01:33 #263
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35539237
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:01:55 #264
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35539246
tvp
Or maybe something I thought
pi_35539382
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef ROG het volgende:

[..]

Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
Weet ik maar het is voor mijn sneakerverzameling dus dat boeit niet zo heel veel dan dat ze niet van hout zijn. Een gozer op een sneakerforum had ze gekocht en nu heb ik er altijd nog proppen in maar die dingen zijn bij ikea 1,50 per paar ofzo. Super relaxed dus. Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:56:30 #266
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_35544609
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:

IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...
[afbeelding]

De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
[afbeelding]

Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):
[afbeelding]

ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
Mooi! Vooral die kast met het trappetje!

Mijn vriend en ik hopen in 2006 eigenlijk niet meer bij IKEA te komen - we hebben het idee in een IKEA showkamer te wonen en ik ken alle personeelsleden van naam. Inclusief die van het magazijn, de klantenservice en het hotdogkraampje!

Vriend en ik wonen dichtbij (10 min met auto) van de IKEA in Stockholm, die de grootste schijnt te zijn. Erg leuk om rond te sneupen, erg verslavend, niet leuk voor banksaldo!
pi_35560796
Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
  maandag 27 februari 2006 @ 23:37:41 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35560848
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35560871
En zijn de witte verduisterende rolgordijnen ECHT verduisterend ?
pi_35560907
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik!

Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima

Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed

Ik heb de grootste maat, 180 x 200

Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
  maandag 27 februari 2006 @ 23:40:26 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35560941
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
Hij rammelt, kraakt en piept niet, als je dat bedoelt
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35560975
Dan ga ik hem kopen!
  maandag 27 februari 2006 @ 23:42:28 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35560988
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dan ga ik hem kopen!
Voor dat geld kun je je ook niet echt bekopen, qua bedden
pi_35561156
Het blijft toch 50 euro
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:54:41 #275
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35562705
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Het blijft toch 50 euro
Koop je liever een auping, dan?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35565398
Ik heb ook de Dalselv, de 1persoon versie. Was toen ik 'm kocht slechts 20 euro, meen ik.
Prima bed hoor, staat stevig. Het ligt ook veel aan je lattenbodem, of het kraakt of piept.
pi_35566041
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.

maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
Thanks Adelante. Wellicht is dat inderdaad de beste optie, ik ben alleen niet zo geduldig aangelegd Als ik dan een nieuw (ikea-)plan in mijn hoofd heb dan vlieg ik 't liefst meteen naar de winkel!
pi_35575076
ikea amersfoort gaat 23 augustus open dus als iemand denkt ik ga wachten met iets kopen totdat de ikea in amersfoort er is... kan je nog wel ff wachten
pi_35579376
Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?

- Ik kan het Gidea buffet niet op de site terugvinden, klopt dat? Alleen de tafel uit de serie. Issie er ook in een andere kleur dan wit?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:40:11 #280
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35580891
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef Stansfield het volgende:
Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
Hm, ik ken ze wel ja. Staan hier in de Randstad vaak in zo'n vierkante draadbak langs het showroompad, min of meer bij de slaap-/woonkamers?
pi_35582398
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:

- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?
Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_35583052
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
Ha, het ging me idd voor het formaat. Ik kan 'm niet terugvinden op de site helaas.
Naja, dan wordt of toch de Expedit of iets anders.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35583156
Ahhhhh ik spot net op de site de Bonde boekenkast! Die is maar 1.44 breed en wel 2.18 hoog!

En ook meteen drie keer zo duur Maar wel mooi
pi_35585933
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:
Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpen voordat ik naar Heerlen cross.

- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven wel maar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?
Ik heb dus zojuist de Mysinge gekocht in deze combinatie:

(maar denk de tafeltjes weg, want die wilde ik er niet aan).

Ik had eerst mijn zinnen gezet op de bruine stof, maar die vond ik in het echt erg tegenvallen. Hij was glad en kwam niet erg stevig over. De möllebo grijsbruin heeft een structuur en is wat stugger. Vooral in verband met de katten (die je niet hebt) blijkt dat fijn, want ze zetten er hun nagels wel eens in. De kleur vind ik in het echt overigens mooier dan op de foto.

Hoe de bank zit? Veel steviger dan verwacht! Met een kussentje in je rug (die je meegeleverd krijgt) heb je bovendien een vrij actieve zit. Ik had in de Ikea Haarlem mijn twijfels over het zitelement, omdat het in het midden doorgezakt was. Maar bij de daadwerkelijke aanschaf van de Mysinge in de Ikea Amsterdam viel het me weer erg mee. Je zult er niet op moeten trampolinespringen.

Ik ben vooralsnog erg blij met de bank. Bedenk wel dat hij aardig groot is.
quote:
Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
pi_35586248
Die bank is zo leuk Is die er ook in verschillende soorten leer?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35586425
Volgens mij is hij er alleen in stoffen bekleding: Ingebo donkerblauw, Ingebo donkerbruin, Ingebo beige en Möllebo grijsbruin. Misschien houd je hiervan:

pi_35586518
Ja die bank vind ik ook errug leuk, alleen het leersoort dan weer te donker en te stug. En volgens mij is die er alleen in die kleur. Zo jammer.
Met kinderen (in ieder geval met de mijne ) vind ik leer wel ideaal. Ik had echt al voor lul gezeten met een stoffen bank na alle gemorste siropen enzo
Terwijl ik stof wel weer gezelliger aan vind doen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35586813
Ik vind leer zelf helemaal niets, zo ongezellig, koud en glad. Maar de Kramfors (de bank hierboven) is in het echt wel aardig. Leer lijkt me alleen met katten weer een ramp. Kinderen zijn natuurlijk een ander geval. De hoes van de Mysinge kun je overigens eraf halen en wassen, maar dat lijkt me eerlijk gezegd nogal een karwei.
pi_35587985
Ik heb geen katten, maar een hond Hij is permanent bij mijn ouders, maar als zij op vakantie zijn ben ik oppas (dat was de deal, anders geen hond). Maar ik koop toch sowieso een fleece deken voor 'm, dat heeft ie thuis ook.

Ik wil 'm idd ook zo, mijn woonkamer is vrij groot. Twijfel alleen over de kleur, maar grijsbruin klinkt wel beter. Mprgen ff tjekken in het echt
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:52:30 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_35588226
Goed, wij zijn flink bij ikea bezig geweest.

Gisteren een magiker tv kast met 2 hoge vitrine kasten en 2 kleine magiker tafeltjes en nog een klein cd kastje (ben de naam ff kwijt ), binnenkort aangevuld met een 2 en 3 zits bank van het type tylosand in de hoekbank uitvoering, kleur zwart

Verder nog wat klein spul zoals een geinige bollamp waar je op kunt zitten

Gisteren het in elkaar zetten was een ware ikeathon, alles ging soepel behalve de glazen kastdeurtjes, daar moest een scharnier aan worden vastgemaakt en dat ging moeilijk , was bijna een kwartier per schroefje ofzo bezig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_35592655
vandaag bij de ikea die nieuwe braadslee met passend rooster gehaald
en zweedse balletjes
helaas geen fris bij de uitgang, die was kaput
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35593356
Soms krijg ik wel eens de opmerking dat mijn huis net een Ikea-showroom is... dan knik ik altijd trots
pi_35604692
Heb een hekel aan het eten bij IKEA voor de rest best wel leuke dingen maar niet echt bijzonder hoor....nee duurt weer lang voordat ik een IKEA ziet
pi_35606678
Oops verkeerde topique
pi_35613713
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_35613881
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:01 schreef imago het volgende:

Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
Helemaal uit elkaar gehaald. De Expedit paste bij mij de eerste keer net niet in de boedelbak, en de tweede keer heb ik het niet eens geprobeerd. Hij neemt veel minder ruimte in beslag als je hem uit elkaar haalt. En dat is helemaal niet zoveel werk.
pi_35616920
Hm dat valt mee dan, ik had het idee dat uit elkaar halen (en vooral weer in elkaar zetten!) een onmogelijke klus zou zijn, maar dan is het wel het proberen waard
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_35617085
wij hebben hem inmiddels ook verhuist. ook uitelkaar en op lokatie weer in elkaar gezet ging prima (op een plek waar hij net wel en net niet kon staan, maar das een ander verhaal).
pi_35634268
Afgelopen weekend was het voor mij het grote verhuis en inkoopweekend. Heel veel centjes uitgegeven bij de Ikea, meestal niet zo leuk, maar hier werd ik toch wel erg gelukkig van!

De pax stordal kast staat er erg mooi bij, en ook mijn aneboda bed en bjorna eettafel worden bewonderd!

Maar nou bleek dat ik bij de verhuizing vanuit Groningen (toen alles de opslag in is gegaan) alle kleine onderdelen van een vitrinekast en een tafel zeer waarschijnlijk in de vuilnisbak heb gegooid.

Afgelopen dinsdag naar de Ikea geweest, en ook al zijn deze artikelen uit het assortiment, alle onderdelen worden geleverd (hadden ze niet op voorraad) tegen een kleine betaling.

Bij deze Hulde voor de Ikea!!!
Ik ben er echt superblij mee, want ik had niet geweten hoe ik het anders had moeten oplossen!
pi_35634501
Ik heb gisteren uit de koopjeshoek 2 kasten Pax gehaald, met volledige inrichting....

Nu ze nog weer in elkaar zetten, maar ze zijn mooi!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')