en hoe heten die???quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Adelante het volgende:
geen aldi meuk hier aan gaan prijzen eejIKEA heeft zelf ook prima klik-aan-klik-uit setjes
Ik heb de Bjorna. Prima tafel, maar eigenlijk vind ik hem al een beetje aan de grote kant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef kristen het volgende:
Ben ik weer, toch nog weer een vraagje:
Ik wil graag een grote uitschuiftafel. Bij Ikea is er de Bjorna
[afbeelding]
en de Norden
[afbeelding]
Behalve dat de Norden iets groter, maar toch goedkoper is, zijn er nog andere verschillen? Heeft iemand ervaring met deze tafels? Ik twijfel nl... Norden is wel errug groot, maar die balk waar je lekker je voeten op kan zetten is toch ook wel weer erg leuk.
Oh cool, ik vond de kramforsbank het meest comfortabel, maar het leer was te donker en glimmend. Als er meerdere kleuren stoffen komen, dan is het echt wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
[afbeelding]
Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef Stansfield het volgende:
Zodra die in Amersfoort open is ga ik even van die schoenspanners kopen. Die zijn toch een paar euro per paar ofzo?
Weet ik maar het is voor mijn sneakerverzameling dus dat boeit niet zo heel veel dan dat ze niet van hout zijn. Een gozer op een sneakerforum had ze gekocht en nu heb ik er altijd nog proppen in maar die dingen zijn bij ikea 1,50 per paar ofzo. Super relaxed dus. Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Je kan beter houten schoenspanners kopen, die nemen (zweet)vocht op.
Mooi! Vooral die kast met het trappetje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
En er komen nog veel en veel meer leuke nieuwe dingen bij voor het nieuwe jaar, klein voorproefje van artikelen die nog niet verkrijgbaar zijn, maar toppers moeten worden voor komend boekjaar:
IKEA STOCKHOLM serie: een iets hoger prijssegment (voor IKEA begrippen), maar ook prima kwaliteit, design en mooie details...
[afbeelding]
De KRAMFORS bank ook in stof verkrijgbaar:
[afbeelding]
Nieuwe keukens en accesoires in nieuwe kleuren (bijv. Nexus café):
[afbeelding]
ik zag zelfs een inbouw espresso machine, hebbuh, hebbuh, hebbuh
Ja, ik!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Heeft iemand ervaring met het DALSELV bed?
Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,quote:Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik!![]()
Ik heb 'm nu een jaartje en hij bevalt me prima
Vrij gemakkelijk te monteren en geen mankementen. Prima bed
Ik heb de grootste maat, 180 x 200
Oja, ik heb 'm wel gebeitst en gelakt omdat ik de kleur zo saai vond!
Hij rammelt, kraakt en piept niet, als je dat bedoeltquote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik wil 140 x 200 en hem dan wit beitsen/ white wash,
is het niet gammel? Zo ziet het er namelijk een beetje uit.
Voor dat geld kun je je ook niet echt bekopen, qua beddenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dan ga ik hem kopen!
Koop je liever een auping, dan?quote:
Thanks Adelante. Wellicht is dat inderdaad de beste optie, ik ben alleen niet zo geduldig aangelegdquote:Op maandag 27 februari 2006 10:23 schreef Adelante het volgende:
Mijn PAX STOLMEN combinatie heeft afgelopen jaar al twee verhuizing prima overleefd. Ik heb de glazen deuren er af gehaald, de kasten van elkaar los geschroefd en zo vervoerd. Het enige dat ik heb gedaan, was de achterplaatjes opnieuw vastspijkeren (stabiliteit en stevigheid) en hij staat nu weer rotsvast in ons nieuwe huis.
maar als je al weet dat je gaat verhuizen, zou ik nog even een paar maandjes wachten met de aanschaf...
Hm, ik ken ze wel ja. Staan hier in de Randstad vaak in zo'n vierkante draadbak langs het showroompad, min of meer bij de slaap-/woonkamers?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:06 schreef Stansfield het volgende:
Alleen kan ik ze niet vinden op de ikea homepage.
Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:
- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?
Ha, het ging me idd voor het formaat. Ik kan 'm niet terugvinden op de site helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat is de BRATTBY, was een poosje geleden een Woonsdagaanbieding. Volgens mij is 'ie geen ¤39 meer (dat was op die Woonsdag) maar inmiddels ¤59 ofzo. En qua formaat issie vergelijkbaar met de kleine EXPEDIT, alleen daar houdt de vergelijking wel op. De stevigheid van EXPEDIT is iets beter
Ik heb dus zojuist de Mysinge gekocht in deze combinatie:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Syrena het volgende:
Haaa hier kan ik even mijn vragen dumpenvoordat ik naar Heerlen cross.
- Mysinge-bank! Zit ie lekker? Volgens de poezen hierboven welmaar die heb ik niet... Ik wilde een element met 1 arm nemen en dan zo'n ligding eraan vast. Hoe houdt de stof zich?
Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.quote:- De Expedit kast. Ik kan de grote niet kwijt, en de kleine vind ik te laag. Er was toch ook een andere soortgelijke kast (met vakken) die iets van 39 euro kostte? Hoe heet die precies?
Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn grote heeft al twee verhuizingen overleefd. Fijne kast, hoewel ik voor mijn boeken liever een minder diepe kast had gehad. Maarja, kasten zijn duur, en de Expedit is scherp geprijsd.
Helemaal uit elkaar gehaald. De Expedit paste bij mij de eerste keer net niet in de boedelbak, en de tweede keer heb ik het niet eens geprobeerd. Hij neemt veel minder ruimte in beslag als je hem uit elkaar haalt. En dat is helemaal niet zoveel werk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:01 schreef imago het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en m'n grote Expedit moet mee. Hoe heb jij dat gedaan? Helemaal uit elkaar gehaald en later weer in elkaar gezet? Of in één keer de verhuiswagen in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |