En vooral IKEA Duiven!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:58 schreef Tazz het volgende:
tvp
Trouwens, ik kom bijna wekelijks bij de ikea duiven... 2 maanden terug een keuken gekocht (zie post in dit forum), en ook wat ideeen opgedaan voor de kinderkamer.... Altijd hele leuke accesoires te vinden...
IKEA is![]()
neuh, dat as Duiven I, het oude pand dat nu verhuurd wordt. Ik denk dat je het redelijk met Utrecht kunt vergelijken (mocht je daar ooit geweest zijn)quote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben nog nooit in Duiven geweest... waar moet ik aan denken, Sliedrecht in het groot?
Het ligt allemaal aan de gemeentequote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef Adelante het volgende:
Duiven is te klein aan het worden WFZe moeten gewoon de huur opzeggen van Beter Bed en dat kinderpaleis en hun oude pand terugkopen. Vervolgens daar het talonmagazijn van maken en de winkel en ZBM dan flink uitbreiden.
Je bent niet verdwaald?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef nikky het volgende:
Wie is er al in de nieuwe IKEA Groningen geweest?
Wat een megading is dat geworden zeg..
Een IKEA in Roermond? Nee hoor?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:33 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gehoord dat er ook een IKEA komt in Roermond. Klopt dat???
Dat zou echt perfect zijn, hoef ik niet meer een half uur te rijden iedere keer!
Excuus, ik was in de war.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Juist wel, Delft accepteert Visa én Mastercard... de overige vestigingen alleen Visa (en de IKEA Card natuurlijk)
Is die Kullen kast bij andere Ikea's dan wel gewoon 89 euro en in Delft 59 euro? En zijn andere dingen dan weer duurder in Delft ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef WebForce het volgende:
Over welke IKEA heb je het dan? Delft toch zeker niet hè? Die hanteren nogal andere 'regels', die horen ook niet bij de IKEA groep.
Dat zou goed kunnen idd. Ze testen op allerlei verschillende manier in Delft, dus ook met de prijs...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:20 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Is die Kullen kast bij andere Ikea's dan wel gewoon 89 euro en in Delft 59 euro? En zijn andere dingen dan weer duurder in Delft ofzo
Dat hangt er vanaf, heb je de kassabon nog? Zelf gehaald of laten bezorgen? Waar, welke vestiging?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef Avani het volgende:
Ik heb een gedeelte van m'n Klippan bank wat ingezakt is bij de leuning. Vraag niet hoe het kan, want het is niet dat ik er op heb gezeten, maar ik vraag me af of ik dit kan ruilen.![]()
Kassabon heb ik en zelf gehaald in Haarlem. Ik zit alleen niet te wachten op een hele bank 3 hoog naar beneden te halen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, heb je de kassabon nog? Zelf gehaald of laten bezorgen? Waar, welke vestiging?
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Kassabon heb ik en zelf gehaald in Haarlem. Ik zit alleen niet te wachten op een hele bank 3 hoog naar beneden te halen.Ik zal wel ff gaan informeren bij de IKEA zelf.
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef imago het volgende:
Nou láchen is dat zeg. Ik heb wel eens in Amsterdam gestaan met m'n Mastercard en voor 500 euro aan spullen op m'n wagentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |