abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34190565
Kots hier op mensen die zich goed voelen door voorbijgangers te fotograferen en die daarna anoniem op internet af te zeiken.
post hier ook oorzaken waar deze stoornis door veroorzaakt kan zijn.

ik begin zelf maar even.

Oorzaken voor dit gedrag.
- onzekerheid.
- stoer willen zijn voor internetvriendjes.
- mogelijke traumatische ervaringen
- een mislukte opvoeding
pi_34190577
Trieste figuren die zo hun eigen ego een beetje proberen op te krikken.

Kijk hij is nog lelijker dan mij.
Kijk die neus is nog verrotter als die van mij.
etc
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:59:34 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34194757
en schop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34194903
Tis inderdaad verrot jezelf op te hemelen ten koste van anderen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:04:00 #5
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_34194921
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef BennyNL het volgende:
link?
Hij is inderdaad erg link ja !
Maar toch niet helemaal.
pi_34194963
Een voorbeeld van zo'n topic.
VIEZE SMERIGE MENSEN!!!
pi_34194971
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:04 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Hij is inderdaad erg link ja !
HA

[ Bericht 84% gewijzigd door Tha_T op 18-01-2006 12:14:24 (anders verneuk je de lay-out even) ]
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:40:22 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34196162
ja godver, nu kappen met dat sneue gekleuter..
* slotje klaar hangt

lpg: dan weet je gelijk waarom ik dit topic op slot had getieft
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34198423
Niet op slot gooien man. Geef die linkse christenlul ook een kans zijn mening te profileren.

Arme LPG staat met zijn ongewassen haar op de foto in dat topic. Respect!

+ ik mis het volgende:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
pi_34198520
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
Niet op slot gooien man. Geef die linkse christenlul ook een kans zijn mening te profileren.

Arme LPG staat met zijn ongewassen haar op de foto in dat topic. Respect!

+ ik mis het volgende:

Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
Maar waarom maak je foto's van anderen? Vind je het niet lullig en kwetsend voor deze personen of interesseert je het geen fuck
pi_34198661
Zoals ik al zei:

Waar maak je je druk om? Recht in iemands gezicht zeggen dat ie kankerlelijk is of stinkt als een himalaya tekkel, of het achter ze rug om doen?

Erachter komen doen ze toch niet, behalve lpg. En trouwens met iedereen mag de spot worden gedreven maar links Nederland valt erover omdat er een paar feauteau's geplaatst worden. Tering de hoeveel meidenasses op het gemiddelde mobieltje van een Marokkaan is niet eens te tellen, en dan om 2 van zo'n grafpiranha's gaan jullie je drukmaken. Volgende keer ff oogbalkjes gebruiken?

Dat lpg zichzelf per ongeluk herkent en het de grootste anti-foto-plaats persoon maakt tja, das jammer dan.

Voor de rest worden er in ONZ dagelijks mensen belachelijk gemaakt. Geen HOND die erom maalt. Maar nee omdat dit iets dichter bij de werkelijkheid staat gaan er traantjes rollen.

Hypocriete zooi hoor.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198724
heeft vrij weinig met links - rechts te maken dit me dunkt.
pi_34198808
We zullen de Zolderboys, of enkele andere mensen er maar niet bijhalen.
Geen hond die er om maalde.
Nu staan er willekeurig geflitste mensen die opvielen maar gemaakt zijn in situaties waar je zelf maybe in zou kunnen zitten en dan is het idee opeens beangstigend dat je opeens zelf geflitst kan worden ofzo?

Vertel mij het verschil maar eens.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198811
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:
Zoals ik al zei:

Waar maak je je druk om? Recht in iemands gezicht zeggen dat ie kankerlelijk is of stinkt als een himalaya tekkel, of het achter ze rug om doen?

Erachter komen doen ze toch niet, behalve lpg. En trouwens met iedereen mag de spot worden gedreven maar links Nederland valt erover omdat er een paar feauteau's geplaatst worden. Tering de hoeveel meidenasses op het gemiddelde mobieltje van een Marokkaan is niet eens te tellen, en dan om 2 van zo'n grafpiranha's gaan jullie je drukmaken. Volgende keer ff oogbalkjes gebruiken?

Dat lpg zichzelf per ongeluk herkent en het de grootste anti-foto-plaats persoon maakt tja, das jammer dan.

Voor de rest worden er in ONZ dagelijks mensen belachelijk gemaakt. Geen HOND die erom maalt. Maar nee omdat dit iets dichter bij de werkelijkheid staat gaan er traantjes rollen.

Hypocriete zooi hoor.
Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.

Hoe deze foto's zijn gemaakt en neergezet vind ik verwerpelijk. Voooral het maken ervan.
pi_34198841
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
heeft vrij weinig met links - rechts te maken dit me dunkt.
Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198895
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.

Hoe deze foto's zijn gemaakt en neergezet vind ik verwerpelijk. Voooral het maken ervan.
Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???

Als je er problemen mee hebt, kijk niet of pas de policy aan.
JOHNNY HEITINGA
pi_34198912
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef lpg het volgende:
Een voorbeeld van zo'n topic.
VIEZE SMERIGE MENSEN!!!
Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!
idem zwak
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34198922
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
De SGP is vrij rechts naar me dunkt. CU is vrij links. En ik ben geen christen en toch vind ik het verwerpelijk. Politiek stem ik bij de partijen die aan de linkerkant zitten. Maar ik noem mezelf niet links.
pi_34198933
quote:
We zullen de Zolderboys, of enkele andere mensen er maar niet bijhalen.
Geen hond die er om maalde.
Nu staan er willekeurig geflitste mensen die opvielen maar gemaakt zijn in situaties waar je zelf maybe in zou kunnen zitten en dan is het idee opeens beangstigend dat je opeens zelf geflitst kan worden ofzo?

Vertel mij het verschil maar eens.
Dat jij ongewild mensen op het internet plaatst.
De zolderboys hadden hun foto's al op het internet staan, dan kun je verwachten dat ze ergens misbruikt worden.

Hoe zou jij het vinden als ik ergens van jou foto's maakte en deze ging gebruiken voor een of andere gaysite om maar even een voorbeeld te geven.

Verder is je vorige reactie over links en marokkaantjes wel heel erg triest, je laat jezelf daar wel erg kennen. Het wordt bij een soort huilie topic.
Fiets
pi_34198951
quote:

[..]

SGP links je bent echt dom.
Fiets
pi_34198955
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???

Als je er problemen mee hebt, kijk niet of pas de policy aan.
Je zegt het zelf, die zoeken vrijwillig de publiciteit...
pi_34199153
Wie een foto van mij maakt moet het zelf weten. Als het je lukt.
Je krijgt hooguit een vraag waarom, en voor de rest doe je maar. Heb niks om me voor te schamen zeer in tegenstelling tot die andere mensen.

Daarbij wat zal het jullie een zorg zijn hoe en wat? Alsof ik er wat om geef, truely I don't.

Keer een bejaardentopic geopend met idem foto's en geen hond die ik heb lopen horen janken waarom ik mensen zomaar op de foto zet. Waar waren jullie toen?

Of ging het erom dat ik toen niks zei over het uiterlijk? Sorry hoor, tere zieltjes die zich meteen geraakt voelen. Ik weet ook wel dat de gemiddelde internet geek er niet uitziet als fotomodel. Kan ik er wat aan doen? Nope.
JOHNNY HEITINGA
pi_34199247
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!
idem zwak
JOHNNY HEITINGA
pi_34199284
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Camplo het volgende:
Wie een foto van mij maakt moet het zelf weten. Als het je lukt.
Je krijgt hooguit een vraag waarom, en voor de rest doe je maar. Heb niks om me voor te schamen zeer in tegenstelling tot die andere mensen.

Daarbij wat zal het jullie een zorg zijn hoe en wat? Alsof ik er wat om geef, truely I don't.

Keer een bejaardentopic geopend met idem foto's en geen hond die ik heb lopen horen janken waarom ik mensen zomaar op de foto zet. Waar waren jullie toen?

Of ging het erom dat ik toen niks zei over het uiterlijk? Sorry hoor, tere zieltjes die zich meteen geraakt voelen. Ik weet ook wel dat de gemiddelde internet geek er niet uitziet als fotomodel. Kan ik er wat aan doen? Nope.
Nou toon ballen zou ik zeggen en post een foto van jou hoofd. Dan bepalen wij wel of jij iets hebt om je voor te schamen, evenals jij dat bij die mensen doet.
Fiets
pi_34199311
Ik acht jou niet in staat een redelijk oordeel te vormen. Aangezien jij deze mensen in bescherming neemt.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')