Hij is inderdaad erg link jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef BennyNL het volgende:
link?
HAquote:
Maar waarom maak je foto's van anderen? Vind je het niet lullig en kwetsend voor deze personen of interesseert je het geen fuckquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
Niet op slot gooien man. Geef die linkse christenlul ook een kans zijn mening te profileren.
Arme LPG staat met zijn ongewassen haar op de foto in dat topic. Respect!
+ ik mis het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht:
Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:
Zoals ik al zei:
Waar maak je je druk om? Recht in iemands gezicht zeggen dat ie kankerlelijk is of stinkt als een himalaya tekkel, of het achter ze rug om doen?
Erachter komen doen ze toch niet, behalve lpg. En trouwens met iedereen mag de spot worden gedreven maar links Nederland valt erover omdat er een paar feauteau's geplaatst worden. Tering de hoeveel meidenasses op het gemiddelde mobieltje van een Marokkaan is niet eens te tellen, en dan om 2 van zo'n grafpiranha's gaan jullie je drukmaken. Volgende keer ff oogbalkjes gebruiken?
Dat lpg zichzelf per ongeluk herkent en het de grootste anti-foto-plaats persoon maakt tja, das jammer dan.
Voor de rest worden er in ONZ dagelijks mensen belachelijk gemaakt. Geen HOND die erom maalt. Maar nee omdat dit iets dichter bij de werkelijkheid staat gaan er traantjes rollen.
Hypocriete zooi hoor.
Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Repeat het volgende:
heeft vrij weinig met links - rechts te maken dit me dunkt.
Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Waar zegt lpg dat hij het zelf is? dit lijkt me meer jouw interpretatie.
Hoe deze foto's zijn gemaakt en neergezet vind ik verwerpelijk. Voooral het maken ervan.
Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef lpg het volgende:
Een voorbeeld van zo'n topic.
VIEZE SMERIGE MENSEN!!!
De SGP is vrij rechts naar me dunkt. CU is vrij links. En ik ben geen christen en toch vind ik het verwerpelijk. Politiek stem ik bij de partijen die aan de linkerkant zitten. Maar ik noem mezelf niet links.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
Dat jij ongewild mensen op het internet plaatst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:
We zullen de Zolderboys, of enkele andere mensen er maar niet bijhalen.
Geen hond die er om maalde.
Nu staan er willekeurig geflitste mensen die opvielen maar gemaakt zijn in situaties waar je zelf maybe in zou kunnen zitten en dan is het idee opeens beangstigend dat je opeens zelf geflitst kan worden ofzo?
Vertel mij het verschil maar eens.
SGP linksquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wel, alleen Christenrakkers vallen over het 'je naaste niet lief hebben'. En SGP is toch vrij links naar me dunkt.
Je zegt het zelf, die zoeken vrijwillig de publiciteit...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is het verschil met mensen die zichzelf vrijwillig op de foto zetten en vervolgens keihard uitgelachen worden door heel Fok! ???
Als je er problemen mee hebt, kijk niet of pas de policy aan.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een boete op als je zomaar mensen fotografeert en ze online gooit!
idem zwak
Nou toon ballen zou ik zeggen en post een foto van jou hoofd. Dan bepalen wij wel of jij iets hebt om je voor te schamen, evenals jij dat bij die mensen doet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef Camplo het volgende:
Wie een foto van mij maakt moet het zelf weten. Als het je lukt.
Je krijgt hooguit een vraag waarom, en voor de rest doe je maar. Heb niks om me voor te schamen zeer in tegenstelling tot die andere mensen.
Daarbij wat zal het jullie een zorg zijn hoe en wat? Alsof ik er wat om geef, truely I don't.
Keer een bejaardentopic geopend met idem foto's en geen hond die ik heb lopen horen janken waarom ik mensen zomaar op de foto zet. Waar waren jullie toen?
Of ging het erom dat ik toen niks zei over het uiterlijk? Sorry hoor, tere zieltjes die zich meteen geraakt voelen. Ik weet ook wel dat de gemiddelde internet geek er niet uitziet als fotomodel. Kan ik er wat aan doen? Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |