Aldi is lievquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef MREn het volgende:
Prutser, had je het maar moeten kopen. Of de cd's fatsoenlijk moeten kopiëren ipv op aldi-cd's.
Waarom denk je dat ik hier twee schermen heb staan dan ..quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef PLAE@ het volgende:
Voor zover ik op de hoogte ben zijn er mensen die hun geld verdienen met een cdtje in de pc stoppen en installeren maar en ondertussen wat interenetten en/of koffie drinken.
Na het installeren steek je zo wat centjes in je zak en klaar is kees.
EN JIJ GODVERVLOEKTE PAUPER KRIJGT HET VOOR ELKAAR OM 8 UUR VAN JE LEVEN ER AAN TE VERKLOTEN?
SCHAAM JE DIEP![]()
![]()
![]()
Ik heb hier voldoende orginele XP cd's en licenties op voorraad... die nederlandse CD's werkten prima op mijn eigen pc en laptopquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef MREn het volgende:
Prutser, had je het maar moeten kopen. Of de cd's fatsoenlijk moeten kopiëren ipv op aldi-cd's.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier twee schermen heb staan dan ..
RAdmin zooi
max 3 mensen tegelijk..
en de volgende keer dat ik er zelf kom krijg ik gewoon betaald!
INDERDAADquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:27 schreef heiden6 het volgende:
Bill Gates krijgt van jou nog wat te heuren.
niet veel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dan verdien ik nietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat het dan iemand anders gewoon doen
8 uur * 2,50 natuurlijk, want iemand die zelf geen windows kan installeren, wil graag geloven dat dat zoveel werk is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel ?
niets dus, staat er toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel ?
Wel even iets meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef MREn het volgende:
[..]
8 uur * 2,50 natuurlijk, want iemand die zelf geen windows kan installeren, wil graag geloven dat dat zoveel werk is...
Neen. Linux is voor kankernerdsquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Dan zet je er toch Linux op.
Omdat diegene dat niet wil.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:56 schreef vbmot het volgende:
Waarom niet meteen die Engelse installeren?
Kut Nurd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Dan zet je er toch Linux op.
Heb het één keer gehad, een Nederlandse windows met een engelse internet explorer (was er nog niet in het nederlands), dan krijg je halve NL/EN menu's, gatverdamme.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Wees blij, een Nederlands OS is verschrikkelijk.
Al hoort firefox engels te zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:01 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn laptop staat op engels, pc op Nederlands... t boeit me niet, kan met beiden prima zonder na te denken werken.
Precies, anders had er wel vuurvos gestaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al hoort firefox engels te zijn
Nadenken wat ze ermee bedoelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Heb het één keer gehad, een Nederlandse windows met een engelse internet explorer (was er nog niet in het nederlands), dan krijg je halve NL/EN menu's, gatverdamme.
Nu maar lekker alles in het engels, in het nederlands moet ik altijd zo nadenken wat ze er nou weer mee bedoelen. (en ook geen IE meer, dat scheelt al weer 95% spyware en andere troep)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |