nee want hij is al hitsig en dan wordt hij te heet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:21 schreef Heatseeker het volgende:
Napalm!!!
Van napalm krijg je het pas heetquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee want hij is al hitsig en dan wordt hij te heet.
Hamsterwekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:16 schreef mcDavid het volgende:
Nu was ik net in de supermarkt en zag napalm liggen.
Ik heb het gekocht.
Nu, neuqen of niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:30 schreef Neutrino het volgende:
Geniale lemming..
Dat is wel een goed idee! Ik kan me namelijk voorstellen dat de napalm na het exploderen van de granaat bijv. niet achter de wc terecht komt. Deze en andere moeilijk te bereiken plekken zou ik natuurlijk voor kunnen behandelen met een spray-constructie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Douchekop erop zetten en flink sproeien
Is goed.. speel jij de dooie dan ben ik de necrofiel..quote:
nee, Napalm.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Je hond heet Fikkie TS ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:27 schreef the_legend_killer het volgende:
foto ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
de lamp is ook uitgevallen
Dat kun je niet zien want de lamp is uitgevallen: toch? Moet je in de hoek alvast een beetje napalm laten branden: zie je tenminste wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef mcDavid het volgende:
na een warme douche, is het bad weer wat lichter geworden
ondertussen valt er genoeg daglicht door het raam naar binnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kun je niet zien want de lamp is uitgevallen: toch? Moet je in de hoek alvast een beetje napalm laten branden: zie je tenminste wat je aan het doen bent. [afbeelding]
Handig, kun je er gelijk de fik in zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ondertussen valt er genoeg daglicht door het raam naar binnen
doe een raam open, neem een zaklamp mee, weet ik veel wat nog meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
de lamp is ook uitgevallen
raam open hielp niet, het was nachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Guidow het volgende:
[..]
doe een raam open, neem een zaklamp mee, weet ik veel wat nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |