Niet in slaap vallen tijdens je toetsquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ga denk ik maar niet slapen en gewoon blijven leren![]()
h_m vroeg mij net om topic te openenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:11 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmz jij was toch niet het laatst ?
edit: usericon down ivm update server
Zal wel niet gebeuren, hoop ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen tijdens je toets
Jij mag de volgendequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had de OP al ge ctrl+c't omdat ik dacht dat ik de laatste post zou hebben maarja!!
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zal wel niet gebeuren, hoop ik![]()
Trustenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
o ja ik zou alleen ff tvp'en en dan slapen
dus slaap lekker allemaal, werkze leerze etc morgen en pluto succes met je toets zal weer voor je duimen![]()
Doe datquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
dus slaap lekker allemaal, werkze leerze etc morgen en pluto succes met je toets zal weer voor je duimen![]()
Nou slaap lekker hequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
BeF is gegijzelt door n00bs ohneeequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier:
[afbeelding]
Shoot, nee; 'shout' at Fok!![]()
Nep pistoolquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier:
[afbeelding]
Shoot, nee; 'shout' at Fok!![]()
Cassis is ook tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:19 schreef Janetje het volgende:
Biervervangen door cassis
CeF ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:19 schreef Janetje het volgende:
Biervervangen door cassis
dat klopt , heldere fotoquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ziet er wel tof uit![]()
Bah.quote:
n00b saibot is wel cool !quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
BeF is gegijzelt door n00bs ohneee!!!11
FeCaBvquote:
Dat welquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ziet er wel tof uit![]()
Mortal Kombatquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
n00b saibot is wel cool !
Ja fuck en nu moet ik nog steeds leren eignelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo zal het langzaam dood worden
ja eigenlijk wel, kwart voor ben ik wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je dat eigenlijk beter doen
Ik heb 'nog' geen problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
Kutmsn, sterf.
Hier zet msn allemaal mensen opeens op offline terwijl ze er wel zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
Kutmsn, sterf.
Ik was ook eens offline terwijl ik gewoon online wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hier zet msn allemaal mensen opeens op offline terwijl ze er wel zijn![]()
Dat is best wel lulligquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:51 schreef vosss het volgende:
Fuck man; ik kom net thuis van mn werk (vanaf vanmorgen 8 uur) en dacht even lekker een biertje in mn nek te slaan........blijkt dat ik godverdomme geen bier in huis heb
Pauperquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:51 schreef vosss het volgende:
Fuck man; ik kom net thuis van mn werk (vanaf vanmorgen 8 uur) en dacht even lekker een biertje in mn nek te slaan........blijkt dat ik godverdomme geen bier in huis heb
Dat is best wel een understatementquote:
Zuigt dat nogal ja......en ik op de terugweg naar huis nog denken dat ik me vanavond nog helemaal de sheriff ging voelen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ai en aangezien je nu geen bier kan kopen..
Je moeder met een LIM.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
SIMSALABIM!!!!!!!!!!1111
Nou slaap zequote:Op woensdag 18 januari 2006 03:02 schreef vosss het volgende:
MAargoed; dan ga ik maar in bed ipv een biertje drinken![]()
Weltrustiosquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:02 schreef vosss het volgende:
MAargoed; dan ga ik maar in bed ipv een biertje drinken![]()
quote:
Mits beschimmeld wel jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:06 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik eet mometeel een oude boterham met kwamkwammer.. en dat is toch lekker..
quote:
Gedaan.quote:
welke muziek ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik draai nu wat Rock muziek
Mijn gitaar staat niet in de buurt
oewquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toenstraks Audioslave , net Foo Fighters en nu RHCP
Daarna Velvet Revolver
RATM vind ik maa baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
oew![]()
alleen audioslave vind ik neit zo tof
Toen het nog RATM was vond ik het veel toffer![]()
Hoe heet die, ik heb er 1 tje misschien is die juist slechtquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
RATM vind ik maa bagger
Laatste CD van Adioslave is echt goed
Out of Exile was de 2de als ik goed heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hoe heet die, ik heb er 1 tje misschien is die juist slecht![]()
ff downloadenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Out of Exile was de 2de als ik goed heb.
Eerste CD heb ik ook. ( dinges )
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ff downloaden
de eerste is gewoon audioslave van audioslave![]()
wat moet je doen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja
Ik word al moe
Heb nog lang te gaankoffie werkt niet
In hoeveel tijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijken als de cola of sinas helpt
Ow en de 1000 post halenweddenschap.
Minder als 800 en het is nu ook niet eens druk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
In hoeveel tijd![]()
en hoeveel moet je nog![]()
Als het dalijk druk is ben ik er zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
Als je aan die 1000 wil komen moet je toch sneller reageren![]()
Maar je hebt dus tot 23:59 voor ngo zo'n 780 posts?quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als het dalijk druk is ben ik er zo
Doe nu rustig aan.
in de avond als het druk is doe ik er zo 400 is 5 uurtjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar je hebt dus tot 23:59 voor ngo zo'n 780 posts?
Met wie heb je die weddeschap, en wat kan je winnen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
in de avond als het druk is doe ik er zo 400 is 5 uurtjes.
Ik red dat zeker wel.
Met mezelf kijken als ik dat kan volhoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Met wie heb je die weddeschap, en wat kan je winnen ?
Ik moet leren ménquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mezelf kijken als ik dat kan volhoudenmijn dicipline is slecht
Kan niks winnen.
blijf je nu de hele nacht wakker ?
Ik moet eigenlijk ook leren voor dinsdagquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik moet leren mén
ik heb al een samenvatting, van 21 pagina's dus dat moet te doen zijn![]()
Ja dat is dinsdag pasquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook leren voor dinsdag
3 eindtoetsen.
Straks school, maar heb zo geen zin dus ik blijf thuis.
tijd vliegt uquote:Op woensdag 18 januari 2006 03:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat is dinsdag pas![]()
Voor mij begint het over 5 uur al![]()
welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:02 schreef anke0005 het volgende:
allee ben hier waarschijnlijk de laatste hier die op de topic is. ik drink wel graag zo nu en dan een jupiler, maar een wit wijntje is toch mijn voorkeur. pffff kon niet slapen. en ben maar hier terecht gekomen.
Kom er maar gezellig bij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:02 schreef anke0005 het volgende:
allee ben hier waarschijnlijk de laatste hier die op de topic is. ik drink wel graag zo nu en dan een jupiler, maar een wit wijntje is toch mijn voorkeur. pffff kon niet slapen. en ben maar hier terecht gekomen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus David kom maar de BeF slowchat niet druk maar wel gezellig nu
jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ben uitgenodigd!!
net een broodje hamburger achter de kiezen![]()
een boterham nutella is ook lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:08 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jaloers![]()
* Pluto_Nium heeft honger
Lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik ben uitgenodigd!!
net een broodje hamburger achter de kiezen![]()
daar kom ik toch nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:11 schreef mcDavid het volgende:
slowchatten in FF is kut
[FO][Bug][Firefox]na refresh terug naar boven gestuurd worde
Gelukkig erger ik me nergens aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook niet... behalve als ik me ergens aan erger!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daar kom ik toch nooit
ik over het algemeen ook niet zo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig erger ik me nergens aan
Dat is jouw probleem hequote:Op woensdag 18 januari 2006 04:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik over het algemeen ook niet zo...
maar al dat scrollen... beetje vervelend soms
Geen problemen meequote:Op woensdag 18 januari 2006 04:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik over het algemeen ook niet zo...
maar al dat scrollen... beetje vervelend soms
Ik heb nóg geen slaapquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat ik snel over mijn slaap heen ben
4 uur en 32 minuten hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb nóg geen slaap![]()
over 4 uur en 40 minuten begint m'n tentamen![]()
Ik wil over mijn slaap heen !quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb nóg geen slaap![]()
over 4 uur en 40 minuten begint m'n tentamen![]()
*zich gediscrimineerd voeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:24 schreef anke0005 het volgende:
oei oei pluto ik zal duimen vo je tentamen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:24 schreef anke0005 het volgende:
oei oei pluto ik zal duimen vo je tentamen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie beide
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik duim voor jullie beide
hadden wij ook maar een computer bij de hand!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:26 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]dank je
Maarja dat komt allemaal wel goed.
Het is een computer toets maar als je dat programma hebt opgestart dan kan je niet andere functies opstarten, maar als je van te voren even internet explorer opstart dan kan je met behulp van ALT TAB toch naar IE en uiteraard heb ik de samenvatting al online gezet![]()
dus lekker alles terugzoeken
We moeten toevallig met meerdere de nacht doorkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:27 schreef KlPPIE het volgende:
Wow wat een drukte zo laat op da avond.
nieuw hier zeker!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:27 schreef KlPPIE het volgende:
Wow wat een drukte zo laat op da avond.
Ja het schriftelijk deel is 's middags, zonder computerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hadden wij ook maar een computer bij de hand!
dat zou de zaak een stuk makkelijker maken
zou je niet eens bij je pizza gaan kijken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:29 schreef the_legend_killer het volgende:
krijg nu last van mijn knie even anders zitten.
Er is ook altijd wat
Heu was jij niet degene die bij de McDonalds werkte?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou je niet eens bij je pizza gaan kijken?
Ik heb geen honger meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zou je niet eens bij je pizza gaan kijken?
dat grapje maakte iemand 3 jaar geleden ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:31 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Heu was jij niet degene die bij de McDonalds werkte?
wat een toeval, hoe komt dat nou weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat grapje maakte iemand 3 jaar geleden ook
Nee ik dacht dat je er serieus werkte... of verwar ik je nu met iemand anders?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat grapje maakte iemand 3 jaar geleden ook
ik eigenlijk ook momenteelquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
McDonnaldsHeb ik zin in ;')
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat een toeval, hoe komt dat nou weer![]()
geen idee... na een google actie 2 jaar terug, kwam ik erachter dat Murray mcDavid een whisky is... dus ik begrijp de connectie niet helemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat een toeval, hoe komt dat nou weer![]()
Smerigquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:34 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik heb redelijk kort geleden nog kebab gegeten
je vader misschienquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je er serieus werkte... of verwar ik je nu met iemand anders?
Muziek downloaden is okay.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:35 schreef the_legend_killer het volgende:
ga tijdens het fokken ook wat muziek downloaden
ik heb het bij 2 broodjes hamburger en 2 frikandellen uit de muur gehoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:34 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Ik heb redelijk kort geleden nog kebab gegeten
eweka moest gisteren al de nieuwe inlogcode's opgestuurd hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:35 schreef the_legend_killer het volgende:
ga tijdens het fokken ook wat muziek downloaden
Neu je had zo'n gozer met een schotse vlag als avatar, die werkt in de mac in Tiel, en dan was er nog iemand die daar had gewerkt. Ik dacht dat jij het wasquote:
Ook altijd lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb het bij 2 broodjes hamburger en 2 frikandellen uit de muur gehouden
schotse vlag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:36 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Neu je had zo'n gozer met een schotse vlag als avatar, die werkt in de mac in Tiel, en dan was er nog iemand die daar had gewerkt. Ik dacht dat jij het was
rock muziekquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:35 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Muziek downloaden is okay.
Mits goede muziek.
En bier.
Nu ik dat zo hoor.. er is wel iemand met de Schotse valg in zijn avatar met ongeveer dezelfde naam als die van jou !quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik dat zo hoor.. er is wel iemand met de Schotse valg in zijn avatar met ongeveer dezelfde naam als die van jou !
ik zit de hele avond al Me first and the gimme gimmes te luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:38 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Oeh
Ik luister Danko Jones op dit moment.
Dat vind ik niksquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:38 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Oeh
Ik luister Danko Jones op dit moment.
oh godquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben der ook nogboh gek ist alweer woensdag, morgen werken
yes
Idd. Ben ik dus toch niet gekquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu ik dat zo hoor.. er is wel iemand met de Schotse valg in zijn avatar met ongeveer dezelfde naam als die van jou !
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
yes
ja en donderdag kan ik pas naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
yes
Maikuuul, ik heb je gister vriendelijk verzocht weg te blijven uit BeF.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
yes
Daar heb ik niks van meegekregen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:41 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Maikuuul, ik heb je gister vriendelijk verzocht weg te blijven uit BeF.
en ik wil dat bij deze nogmaals doen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:41 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Maikuuul, ik heb je gister vriendelijk verzocht weg te blijven uit BeF.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja en donderdag kan ik pas naar bed
Maikuuul moet blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van meegekregen ?
Wiezoe weet ik dat dan niet he gek
Nou, bij deze dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van meegekregen ?
Wiezoe weet ik dat dan niet he gek
Eenschquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:44 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan.
Aangezien je gisteravond het ultieme bewijs hebt gegeven dat je zelfs niet de moeite neemt een post goed door te lezen en je nooit inhoudelijk reageert of op een discussie ingaat wil ik je verzoeken niet meer in BeF te komen. Je loopt alleen maar toffe woordjes te posten en jezelf tof te vinden, en dat is dus niet gewenst hier.
dat is nergens op het forum gewenstquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:44 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan.
Aangezien je gisteravond het ultieme bewijs hebt gegeven dat je zelfs niet de moeite neemt een post goed door te lezen en je nooit inhoudelijk reageert of op een discussie ingaat wil ik je verzoeken niet meer in BeF te komen. Je loopt alleen maar toffe woordjes te posten en jezelf tof te vinden, en dat is dus niet gewenst hier.
Zijn taalgebruik is lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maikuul mag ergens anders mensen gaan napraten
Ja de eerste week.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn taalgebruik is lachen
Nee Slari heeft op verzoek van mensen een aantal overbodige smileys weggehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:48 schreef mcDavid het volgende:
hey, Kip staat niet meer tussen de aanklik-avatars!![]()
Mij hebben ze ook al een gepest omdat ikblank benquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:52 schreef Maikuuul het volgende:
jeh oke dan post ik hier toch niet meer :/
Alleen omdat ik zwart ben
Nee, omdat je een irritante sukkel bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:52 schreef Maikuuul het volgende:
jeh oke dan post ik hier toch niet meer :/
Alleen omdat ik zwart ben
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:49 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Nee Slari heeft op verzoek van mensen een aantal overbodige smileys weggehaald.
Sowieso was de code eerst anders. Vroeger was het 8>
Zie je lator ouwe katerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh dan ben ik maar slapen, laters !
Vanwege je taalgebruik post ik morgen lekker weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef ZixS het volgende:
[..]
Nee, omdat je een irritante sukkel bent.
Doei
(en ja ik ben dezelfde als bovenstaande user en die van gister)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu nog steeds
Hij blijft mij maar verbazen.
awwwwwquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij hebben ze ook al een gepest omdat ikblank ben
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok!
van mij mogen er nog meer smilies uit! vroegah.. toen de,
en
nog voor de profs waren...
Ik snap niet dat je zolang kan worden entertained door zijn domme opmerkingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ander topic was het weer iets anders
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Feli
Maikuuul nu naar bed mot je niet naar school ofzo
dat dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gekheb 1 weekje vrij, merjeh de week is alweer doormidden
maar 1 op de 3 topics was van een newbie die vroeg hoe die moest, destijds!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:56 schreef ZixS het volgende:
[..]voor de profs? Die is nog geen 2 jaar oud
Ik ben wazig nuquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:57 schreef ZixS het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zolang kan worden entertained door zijn domme opmerkingen
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wazig nu
Ik kreeg al de slappe lach toen ik een gepainte BrauN foto zag die ik al ken.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wazig nu
Ik kreeg al de slappe lach toen ik een gepainte BrauN foto zag die ik al ken.
hoeveel posts heb je eignelijk al ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog zo'n 19 uur te gaan vandaag ;')
ik zal kijken of ik er af-en-toe nog een fotosoep tussendoor kan gooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder slaap?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
almost 300 precies wat ik voor 6 uur wildequote:Op woensdag 18 januari 2006 05:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hoeveel posts heb je eignelijk al ?
Nu mot ik niet lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal kijken of ik er af-en-toe nog een fotosoep tussendoor kan gooien
[afbeelding]
Je bent gek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ben al vanaf dinsdag 11:15 wakker
vanwaar deze wakkerblijf-actie, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ben al vanaf dinsdag 11:15 wakker
Om op fok te kunnen postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vanwaar deze wakkerblijf-actie, als ik vragen mag?
quote:
Idd als je nu nog gaat pitten dan verslaap je je dik !quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weet je, misschien haal ik ook wel een nachtje door...
denk op dit moment dat dat makkelijker is als gaan slapen en er om 8 uur weer uitwippen!
zelfdicipline betekent voor mij meer mezelf dwingen optijd naar bed te gaan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja die weddenschap met mezelf enzo zelfdecipline
jahquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd als je nu nog gaat pitten dan verslaap je je dik !
gewoon wakker blijven dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah
niet dat het veel uit zal maken voor me cijfer.... magoed
Ik wil gewoon iets de hele dag volhouden aangezien ik daar slecht in benquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zelfdicipline betekent voor mij meer mezelf dwingen optijd naar bed te gaan!
Komt wel goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah
niet dat het veel uit zal maken voor me cijfer.... magoed
Bedankt en het gaat zeker lukken !quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef ZixS het volgende:
Succes dan maar TLK, ik ga zo iig maffen.
Misschien zijn het dezelfde vragen als vorig jaar ;')quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat dacht ik vorig jaar ook toen ik deze toets ging maken
als dat zo is, haal ik waarschijnlijk precies het zelfde cijfer als vorig jaar!quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien zijn het dezelfde vragen als vorig jaar ;')
Whehe wat een n00bquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef mcDavid het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra - 5 days of tequilla... een japanner die zijn best doet stoer te klinken
Misschien dan toch wat beter je best doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dat zo is, haal ik waarschijnlijk precies het zelfde cijfer als vorig jaar!
(een 1 dus)
Ja, neem een voorbeeld aan mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien dan toch wat beter je best doen
Ik hopelijk ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja, neem een voorbeeld aan mij, ik ga zo in ieder geval nog leren
![]()
maar wel toffe muziek!quote:
goed idee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien dan toch wat beter je best doen
Je het nog een paar uur om te lerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar wel toffe muziek!
[..]
goed idee! [afbeelding]
ik weet nieteens waar ik moet beginnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je het nog een paar uur om te leren
Ow bij het begin ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik weet nieteens waar ik moet beginnen
Ik heb geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.break.com/index/tvfaceplant.html
wheeheh
podiumstoeltjes geven niet zoveel mee als graspollenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.break.com/index/tvfaceplant.html
wheeheh
quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Whehe ik ga nu Bier over mijn broertje gooien om hem wakker te maken
Ik heb ook wel weer hongerquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:41 schreef mcDavid het volgende:
ik ga zo maar es ontbijten trouwens
ja papaquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Niet slapen naar school toe !
als ik wel ga ook!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:03 schreef the_legend_killer het volgende:
als je niet gaat dan heb je zeker een onvoldoende !
douchenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En waar was jij naartoe ?
Zo moet het !quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
douchen![]()
en heb een uurtje geleerd![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, dan heb ik iets fout gedaan
Niet goed he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, dan heb ik iets fout gedaan
over 10 minuutjes ga ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik ga ff me spullen bij elkaar rapen
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:23 schreef mcDavid het volgende:het is gewoon al weer licht buiten!
ik krijg nu ineens zo'n echt ochtendgevoel
p.s. 8 uur gaan de supermarkten los
Is het zo? Ik heb niet de moeite genomen om na te lezen en na deze opmerking zal ik dat dan ook volledig nalaten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:02 schreef rompompom het volgende:
Kuttopic.
Je ziet het al aan het PI-gehalte.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is het zo? Ik heb niet de moeite genomen om na te lezen en na deze opmerking zal ik dat dan ook volledig nalaten.
Diep triest inderdaad, díep triestquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je ziet het al aan het PI-gehalte.
shit heeft niet gewerktquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
SIMSALABIM!!!!!!!!!!1111
Neequote:
En hoe was het gegaan ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef mcDavid het volgende:
jah hoor!
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en hoe ging het?
die van mij ging bovenverwachting matig!(i.p.v. extreem slecht)
toch niet in de vorm van slapen hè?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik ook weer .
effe pauze gehouden
Man ik ben kapotquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch niet in de vorm van slapen hè?
maar het is nu zo licht om te gaan slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er in ieder gevalen wil naar bed toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |