Ga jij eens condooms vissen bij die gore slet van je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:10 schreef heiden6 het volgende:
Flikker op met je zweverige clichés.
Ruk jij je nu maar af op de verhalen, en houd verder je gluiperige paupersmoel dicht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:16 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ga jij eens condooms vissen bij die gore slet van je.![]()
Right. Afrukken op een slet die dampende condooms uit haar kut trekt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ruk jij je nu maar af op de verhalen, en houd verder je gluiperige paupersmoel dicht.
Misselijk kereltje ben jij, wist je datquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:23 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Right. Afrukken op een slet die dampende condooms uit haar kut trekt.![]()
We weten nu in ieder geval waar je eigen interesses liggen.![]()
Die is goed. Misschien moet je wat minder lijm snuiven voor je over mijn rubbers begint, pikkie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:23 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Right. Afrukken op een slet die dampende condooms uit haar kut trekt.![]()
We weten nu in ieder geval waar je eigen interesses liggen.![]()
Lol dat slaat ook als kut op dirk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:26 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Misselijk kereltje ben jij, wist je dat
Ik was reeds langere tijd ingelezen, en derhalve tot bovenstaande mening gekomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lol dat slaat ook als kut op dirk.
Anders ga je je eerst even inlezen ofzo?![]()
spreken we je dan weer![]()
Nogmaals, mijn aversie richting TS heeft niet te maken met dit specifieke topic, maar meer met z'n gehele repertoirequote:
LEZENquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:32 schreef PLAE@ het volgende:
binnen een minuut nog wel![]()
is condoomvissen soms ook je hobby?of kom je ook regelmatig condoompjes tegen in je vriendin d'r fluit?
arme jij![]()
Om maar weer even ontopic te gaan, ik vraag mezelf dit ook wel vaker af. Ik zie het er allemaal niet gezelliger op wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:12 schreef Prins-Punika het volgende:
Ik vind het wel een goed topic, ik vraag me echt af of ik wel kinderen wil "neerzetten" in deze maatschappij... Time will tell
Misschien is het voor je eigen gezondheid dan beter weg te blijven en je vast te klampen aan condoomvissers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:32 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn aversie richting TS heeft niet te maken met dit specifieke topic, maar meer met z'n gehele repertoire
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |