Moet je ze maar uitlenen en er borg voor vragen, kijke hoe snel ze terug zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef DR878 het volgende:
zeur niet . mijn winxp cds heb ik nooit meer teruggekregen..
Gelukkig, ik dacht al.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef dark_humanity774 het volgende:
nee.
Kort maar bondig vandaag mijn aardige medemotherfokkers!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef JohanV. het volgende:
Nee.
Meer kan ik er niet van maken, vrind.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kort maar bondig vandaag mijn aardige medemotherfokkers!![]()
Is ook een strategiequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef MisterICE het volgende:
Ik leen altijd wat toffe dingen van die andere in zo'n geval, misschien vergeet hij dat ook wel.
Help me nu, ik ben bijna overspannen van alle loze beloften op een dag, wat moet ik doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Meer kan ik er niet van maken, vrind.![]()
Het je allemaal niet zo aantrekken, en een lekker glaasje alcohol tot je nemen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Help me nu, ik ben bijna overspannen van alle loze beloften op een dag, wat moet ik doen?
door deze mentaliteit gaat de maatschappij kapot!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef Baleog het volgende:
waar maak je je druk om? don't worry be happy
als iemand wat vergeet dan komt dat de volgende keer wel
Laat hem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:
Jij hebt gewoon nog nooit een topic buiten klaagbaak geopend. Ben je een full-time zeikerd in het dagelijks leven?
En jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:
Jij hebt gewoon nog nooit een topic buiten klaagbaak geopend. Ben je een full-time zeikerd in het dagelijks leven?
nee, die word vergald door mensen die overal een probleem van maken. ik zeg trouwens ook niet dat je geen moeite kan doen voor anderen, ik zeg alleen dat je er niet zo zwaar aan moet tillen als het voorkomtquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
door deze mentaliteit gaat de maatschappij kapot!
Nou daar in die telefoonwinkel die konden daar dus wel wat aan doen dat ik 3 mnd. voor de kat se k. heb gewacht en nu nog steeds aan kpn vasthang!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef LaZZ het volgende:
Ik ken het, en het jammere is, de mensen die die beloften doen kunnen er vaak niets aan doen.
Vaak is het een medewerker in de 'backoffice' die het moet uitvoeren, en die vreten nu juist de hele dag uit hun neus.
Offertes met prijzen die ik aan mijn klanten moet doorgeven, waarbij als ik dat niet doe mijn geloofwaardigheid de goot afgaat, (voor duizenden euro's,)quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef appelsap het volgende:
Ik kan er ook niet tegen als iemand zijn afspraak niet nakomt.
Maar dan bedoel ik wel met dingen die belangrijk.dringend zijn.
Als iemand wat vergeet mee te brengen als het niet echt noodzakelijk is ga ik me daar niet druk om maken.
Nee de kranten zijn lekker betrouwbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef LaZZ het volgende:
Ach, telecom, televisie en internet is gewoon allemaal dezelfde rotzooi.
Zijn allemaal een stel naaiers.
Las ik vandaag nog een heerlijk krantenbericht over.
Dan kan ik mijn werk als onderhouds/reparatie/montage man niet meer uitvoeren wegens gebrek aan klandizie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Het je allemaal niet zo aantrekken, en een lekker glaasje alcohol tot je nemen.![]()
Met je vrienden zal dat zo zijn maar in t zakelijk leven echt niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef Baleog het volgende:
waar maak je je druk om? don't worry be happy
als iemand wat vergeet dan komt dat de volgende keer wel
Jou beloof ik bij deze dat ik niet meer zal reageren op je!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:
Betaal wel 150 en meer euro p/m aan die prutshenkies, mag ik dan verwachten corrrect behandeld te worden??quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef LaZZ het volgende:
Ach, telecom, televisie en internet is gewoon allemaal dezelfde rotzooi.
Zijn allemaal een stel naaiers.
Las ik vandaag nog een heerlijk krantenbericht over.
overal een probleem van maken is natuurlijk niet nodig, wanneer mensen om te beginnen al minder laks zouden zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef Baleog het volgende:
nee, die word vergald door mensen die overal een probleem van maken. ik zeg trouwens ook niet dat je geen moeite kan doen voor anderen, ik zeg alleen dat je er niet zo zwaar aan moet tillen als het voorkomt
Windows CD's behoor je dan ook niet uit te lenen. Is voor binnenshuis gebruik op maximaal 5 computers als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef DR878 het volgende:
zeur niet . mijn winxp cds heb ik nooit meer teruggekregen..
Ik ken het ook, alleen danvanuit de andere kant. Degenen die de beloftes doen weten vaak niet eens wat de backoffice allemaal moet doen. Zo hebben ze bij ons op kantoor er een handje van om tegen klanten te zeggen dat orders over een half uur klaar staan (terwijl de norm is vandaag bestellen, morgen produceren/gereedmaken, overmorgen eventueel bezorgen) zonder ons te vragen of het zelfs wel wil (of zelfs zo erg dat de klant op de stoep staat en wij nog van niets weten).quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef LaZZ het volgende:
Ik ken het, en het jammere is, de mensen die die beloften doen kunnen er vaak niets aan doen.
Vaak is het een medewerker in de 'backoffice' die het moet uitvoeren, en die vreten nu juist de hele dag uit hun neus.
Das correct, het idee hebben dat wat je denkt dat goed gaat ook goed gaat, en niet zoals ik nu heb dat ik mensen bekans fysiek moet dwingen te doen wat ze beloven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
overal een probleem van maken is natuurlijk niet nodig, wanneer mensen om te beginnen al minder laks zouden zijn!
Zegt iemand die niet eens een beroep ingevuld heeft in zijn profiel...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker alle medewerking van de sociale dienst he, heb je er de hele dag geen last van!![]()
5 of 10 minuten later is niet té laat! vanaf een half uur wordt het pas storendquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die te laat komen
Mensen die hun afspraken niet nakomen
Na 15 mins erger ik me al kapotquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
5 of 10 minuten later is niet té laat! vanaf een half uur wordt het pas storend
Ik had het vooralsnog maar ff over puur persoonlijke beloften!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik ken het ook, alleen danvanuit de andere kant. Degenen die de beloftes doen weten vaak niet eens wat de backoffice allemaal moet doen. Zo hebben ze bij ons op kantoor er een handje van om tegen klanten te zeggen dat orders over een half uur klaar staan (terwijl de norm is vandaag bestellen, morgen produceren/gereedmaken, overmorgen eventueel bezorgen) zonder ons te vragen of het zelfs wel wil (of zelfs zo erg dat de klant op de stoep staat en wij nog van niets weten).
Vaak weet de belover dus niet eens of hetgeen wat die namens een ander belooft wel (technisch) haalbaar is, en dan is tijdens klantencontact de backoffice de oorzaak natuurlijk, die heeft immers niet gedaan wat gevraagd werd. Marketing/sales mag ook wel eens met de backoffice meedraaien, ik denk dat heel wat ideen over neusvreten dan opeens verdwenen zijn.
Zul je wel geen vriendin hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:24 schreef Maikuuul het volgende:
Na 15 mins erger ik me al kapotdat kan ik je wel zeggen
Leuk zo'n topicstarter die daarna zijn pc uitzet en gaat pitten!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:22 schreef dark_humanity774 het volgende:
altijd leuk: zo'n ts die overal op in gaat
Nopequote:
Dat doe ik dus niet:quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:24 schreef mrcool het volgende:
Ik zou zeggen, wen dr aan, dit zal nooit anders worden!
Beloftes aan zichzelf komen mensen wel steevast na!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
ja ik moet nodig slapen, zeg maar niks
dat komt wel goed, is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Beloftes aan zichzelf komen mensen wel steevast na!![]()
Mijn reactie was er dan ook meer 1 op Lazz, hoewel dat nummergedoe van jou vergelijkbaar zou kunnen zijn (een verkoper die een briefje invult, en het feitelijke verwerken overlaat aan iemand die werkt voor 100 van die verkopers die denken hun eigen levende verwerkingseenheid te hebben).quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik had het vooralsnog maar ff over puur persoonlijke beloften!
Mensen zijn gewoon te snel met zeggen: dat regel ik wel voor je, ik breng t je morgen, bel je straks etc.
Of ze hebben massaal alzheimer, kan natuurlijk ook???
wist ik het maar
Die lui hebben gewoon geen idee van hoe de backoffice functioneert en vertrouwen er blind op dat wat zij doorschuiven ook direct wordt uitgevoerd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef frederik het volgende:
[..]
Mijn reactie was er dan ook meer 1 op Lazz, hoewel dat nummergedoe van jou vergelijkbaar zou kunnen zijn (een verkoper die een briefje invult, en het feitelijke verwerken overlaat aan iemand die werkt voor 100 van die verkopers die denken hun eigen levende verwerkingseenheid te hebben).
Ik ben het met je eens dat er ook in het persoonlijke veel vergeten wordt, maar een deel "backofficewerk" wordt in zakelijke verhoudingen denk ik ten onrechte bij de persoonlijke beloftes van die zakenpartner geschoven. Beloftes die die dus nooit had kunnen doen indien die ook kennis had van die backoffice
En dan zeker weer komen klagen dat mensen piepenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:29 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet:
Ik zie mensen om me heen als vogeltjes, je moet er zo lang in knijpen tot ze piep zeggen!![]()
welterusten rustgraagquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Die lui hebben gewoon geen idee van hoe de backoffice functioneert en vertrouwen er blind op dat wat zij doorschuiven ook direct wordt uitgevoerd!
Ik heb nog nooit gemerkt dat t on topic bleef, altijd ontaard t in bullpraat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
zoveel mogelijk offtopic verwijderd.
waarna de eerstvolgende posting de volgende is:quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:36 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ik beloof jullie dat ik nu ga pitten en morgen nog eens terug kom!
Welterusten
goh, je doet het topic wel eer aan hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gemerkt dat t on topic bleef, altijd ontaard t in bullpraat.
Kun je net zo goed de hele klaagbaak deleten!
Jaja, interessante onderwerpen bloeden snel dood!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:51 schreef frederik het volgende:
[..]
waarna de eerstvolgende posting de volgende is:
[..]
goh, je doet het topic wel eer aan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |