En een omschrijving bij mij ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef FlowDesign het volgende:
vergeet ik gewoon een topictitel in te vullen
jaja, daar was ik mee bezigquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
En een omschrijving bij mij ....
damn, wat brengt iedereen zich er weer makkelijk van af de laatste tijd
succes jongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef r8ality het volgende:
Slapen. Morgen 2 tentamens.
Als ik nog langer in de spiegel moet kijken om m'n haar en alles goed te doen dan kom ik nooit op stratum aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef blieblie het volgende:
Post **hier** foto's van Geile Fok! Hunks.
Nouw Floris! Jij hoeft iig niet in de spiegel te kijken.
Ja, leg eens uit!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef febster het volgende:
Predikant, ik?
Nou ja, weinig, ik zit er alleen aan te denken om als Jezus met carnaval te gaan. Of een andere goed imiteerbare popster uit de jaren 60/70/80. Maar dat wisten jullie niet dus ja, waarom ik predikant benquote:
weer eens iets anders dan Jezus en je wil nog wel eens pridiken in deze reeks, dus vandaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef febster het volgende:
Predikant, ik?
Zie je welquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Origineel.....
ik zal je omschrijving maar eer aan doen dan
Hmm klinkt origineel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, weinig, ik zit er alleen aan te denken om als Jezus met carnaval te gaan. Of een andere goed imiteerbare popster uit de jaren 60/70/80. Maar dat wisten jullie niet dus ja, waarom ik predikant ben.
Ik ga als snowboarderquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm klinkt origineel.
Meisje uit mijn klas ging met paar vriendinnen als de dames van de Moulin Rouge. Ook een optie he. Niet echt voor jou, of je moet als vrouw willen gaan.
Klinkt goed. Vaker geweest of onbekend?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Tulfes - Tirol
Vlak bij Innsbruck
Gaan we ieder jaar naartoe, goeie pistes enzquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Vaker geweest of mwoah.
Ik ga dit jaar naar Val Thorens. 2e x wintersport![]()
Vorig jaar Briancon, viel beetje tegen qua verse sneeuw. Hopen dit jaar op meer!![]()
Belangrijk!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gaan we ieder jaar naartoe, goeie pistes enz
Slapen
Vrouw is afgezaagdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm klinkt origineel.
Meisje uit mijn klas ging met paar vriendinnen als de dames van de Moulin Rouge. Ook een optie he. Niet echt voor jou, of je moet als vrouw willen gaan.
Boeienquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef febster het volgende:
Ja vind ik ook, alleen zou de menigte je dan herkennen? Want ik heb natuurlijk geen zin om de halve avond uit te gaan leggen dat je geen gothic bent ofzo
Weet je wat jij zou moeten doen? naar de kamer van koophandel gaan gaan eurobilltrackeren ipv onze reeks vervelenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen? naar de kamer van koophandel gaan gaan eurobilltrackeren ipv onze reeks vervelen
Ik ga als barbieeeeequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:32 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, weinig, ik zit er alleen aan te denken om als Jezus met carnaval te gaan. Of een andere goed imiteerbare popster uit de jaren 60/70/80. Maar dat wisten jullie niet dus ja, waarom ik predikant ben.
Euhm...dat verkleden en feesten is nog wel leuk...maar de muziek vind ik over het algemeent verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:41 schreef Partygurl het volgende:
Wat valt er niet te begrijpen aan carnaval?
Is gewoon gezellig.
Ik zou ook wel op reis willen..
Kinkyquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef blieblie het volgende:
Wat is er mis met Marokkaantjes Lara?.
Oeh nieuwe laarzentrend:
[afbeelding].
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef blieblie het volgende:
Oeh nieuwe laarzentrend:
[afbeelding].
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef blieblie het volgende:
Carnaval is een beetje dom feest. Met 100den in debiele pakjes op elkaar gepakt in een kroeg staan omdat je dan lekker makkelijk kan scoren.
Owkee... Dat is een hypocriete mening, want als je "debiele pakjes" uit de bovenstaande zin haalt kom je uit op het zaterdagavond-stappen. Maar wat wel irritant is is dat iedereen met Carnaval opeens uit MOET en dat de meest duffe saaie personen 1 keer per jaar met carnaval lekker uit hun dak mogen gaan. Christ! Je mag altijd lekker gek doen. Waarom moet je het hele jaar de duffe kerel uithangen maar mag het met carnaval wel opeens
.
Kun je een beetje wintersporten in Roemenië? Of combineer je die 2 niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:49 schreef LaraLove het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad...dan durft iedereen ineens...omdat ze verkleed zijn![]()
Beetje raar. Ach...ik ga liever naar de familie...en lekker skieen
Goh...ALLES!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef blieblie het volgende:
Hoeveel katten ziitten in die 2 laarzen verwerkt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef blieblie het volgende:
Oeh nieuwe laarzentrend:
[afbeelding].
Wat voor katten heb jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel katten ziitten in die 2 laarzen verwerkt?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:57 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Goh...ALLES!
Percentage Islam in Roemenië: 0,06%
Heb ooit bij een tweetal vriendinnen van mij gezien dat ze belaagd werd door van die kerels in de toenmalige schoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:57 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Goh...ALLES!
Percentage Islam in Roemenië: 0,06%
Zeker wel....Karpaten is het grootste gebergte in het land, met veel bergen met sneeuw...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kun je een beetje wintersporten in Roemenië? Of combineer je die 2 niet?
quote:Valenki’s, hot or not?
De UGG's invasion uit Australië en de Mukluks´ bolletjes uit Canada hebben we overleefd. Klaar voor een nieuwe aanval van de boots?
Valenski's, hot or not?De mogelijke opvolger van de onaantrekkelijke boots´ hype komt dit keer uit Rusland. Maak kennis met de Valenki laarzen. Een stylish model voor Bigfoot of is dit deel 3 van de reeks lelijke boots die must-have’s worden? Wellicht zitten de vormloze schoen erg comfy, maar het beeld van een Russische boerin met drie tanden komt steeds in ons op.
Zijn Valenski’s the next big thing? Wat denk jij? (NMH)
Niet dat ik zo'n wintersporter ben, was er gewoon nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Zeker wel....Karpaten is het grootste gebergte in het land, met veel bergen met sneeuw...
hoogste punt: Moldoveanu, 2553 m., in het Fagaras-gebergte (Zuidelijke Karpaten)
En de winters zijn trouwens altijd heel streng. Er ligt in Cluj op dit moment zo'n 50-80cm sneeuw
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roemeni%C3%AB
Ik heb in elk geval GEEN Mukluks...en ga deze afzichtelijke Valenki's ook NIET kopen blieblie...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef blieblie het volgende:
Die laarzen heten trouwens Valenki's![]()
[..]
Maar je had wel Ugg's?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval GEEN Mukluks...en ga deze afzichtelijke Valenki's ook NIET kopen blieblie...
In combi met een korte broekquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef blieblie het volgende:
Doe mij maar een dame met zoiets
[afbeelding][afbeelding]
Stukje minder comfortabel dan die uggs e.d. wel veel mooier.
Ow dat ja! Kan iemand daar foto's van posten? Of dat nu echt *hoop het niet* hip isquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee vieze kutzak ?
Dat zijn meer de laarzen die ik graag draagquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef blieblie het volgende:
Doe mij maar een dame met zoiets
[afbeelding][afbeelding]
Stukje minder comfortabel dan die uggs e.d. wel veel mooier.
Maak me gek!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:34 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dat zijn meer de laarzen die ik graag draag
Was reactie hierop:quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Die heb ik niet.....![]()
Hoe kom je daar bij![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef LaraLove het volgende:
Ugg's ??
Ik doelde meer op die korte broeken waarbij je nog 1cm been ziet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee vieze kutzak ?
Nee deze broek heb ik niet op stap aangehad, en afgelopen zaterdag droeg ik een spijkerbroek. En met oud en nieuw droeg ik een minininirokje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:40 schreef blieblie het volgende:
Ow nu weet ik weer wat je aanhad zaterdag Amaranta.
Neej geen broek.
Jaah wel rokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |