Maar ik kijk nooit bij Marescha's fotoboekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die foto's staan vaak gewoon op de Idols-site enz, gewoon ergens van internet denk ik![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
En maar weer even omhoog.
Topic stond bijna onderaan de pagina, dat kan natuurlijk niet.quote:
Gaat ze dat zingen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Marescha is niet interessant meer om over te praten?![]()
Ik hoop wel dat ze nog een weekje blijft, maar dat kan bijna niet missen met Because Of You.
![]()
Wat dan Hilary Duffquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze iets heel anders gaat zingen, alleen al om iedereen hier flink teshockeren
.
![]()
Ik hoop dat ze dat gaat zingen. Ik dnek dat ze dat hel goed gaat doen dan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Marescha is niet interessant meer om over te praten?![]()
Ik hoop wel dat ze nog een weekje blijft, maar dat kan bijna niet missen met Because Of You.
![]()
Het is niet zeker, maar er is een redelijk grote kans.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gaat ze dat zingen danBron?
quote:Marescha, Noem 1 liedje dat het beste overeenkomt met je persoonlijkheid.
"Because of You van Kelly Clarkson."
Ik hoop het ook, maar denk eigenlijk wel dat het nummer iets te nieuw is voor een 'hit van deze eeuw'. Maar we zullen zien...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat gaat zingen. Ik dnek dat ze dat hel goed gaat doen dan!
Zou haar vader haar ook verlaten hebben dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het is niet zeker, maar er is een redelijk grote kans.
Ze zegt zelf:
[..]
Misschien welquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zou haar vader haar ook verlaten hebben dan?
Ja, dat hoeft van mij ook niet zo...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word wel moe van dat ouders verhaal, ze willen daar bij Idols maar wat graag de nadruk op leggen.
Ze is er zelf mee gekomen, alleen Chantal en Martijn blijven er over doorzeuren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
Van haar ook niet hoor geloof ik.
Jah dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:37 schreef SpaRood het volgende:
Marescha lacht raar en niet oprecht. Dat maakt haar irritant.
Dat zijn hun vriendjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
Marescha en Floortje + aanhang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |