Ik stem per sms en heb nog nooit wat vernomen van: ff kijken of je geselcteerd bent"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ze gaan 'even kijken' of je bent geselecteerd door de computer.
Het is echt leuk dat je precies in haar ogen kan zien wanneer er weer eentje aankomt. Zo van "Nu ga ik hoor". En mijn hart maakt op die momenten elke keer een sprongetje van anticipatie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:03 schreef Magics het volgende:
Jammer dat het zo overduidelijk is dat Henk-Jan Marescha eruit wil hebben. Ik vind namelijk helemaal niet dat ze hysterisch zingt, ik vind die krachtige uithalen juist haar sterkste punt !
quote:
Maar wel terecht door.quote:
Je moeder was waardeloos vanavond.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Syytön het volgende:
ie, ik vond haar echt waardeloos vanavond!
Weet je zeker dat jij naar Idols heb gekeken?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:02 schreef Syytön het volgende:
ie, ik vond haar echt waardeloos vanavond!
heel zeker. Die stem begint me echt de keel uit te hangen. Ik vond het gewoon niet goed gezongen, niet relaxed genoeg, en de uithalen vond ik too much. Dit liedje deed haar stem zeurderig en jankend overkomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij naar Idols heb gekeken?
Marescha was echt wel goed vanavond! (zegt een niet Marescha fan)
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
het is toch "hysterie", en niet "hysterie" trouwens???
Ja, hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Omdat Henkjan de klemtoon heel raar neerlegde.quote:
In mijn familie heb ik het ook wel eens zo horen zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat Henkjan de klemtoon heel raar neerlegde.
Hij legde hem zoals hij valt bij hysterisch, bij hysterie zit ie een lettergreep eerder.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat Henkjan de klemtoon heel raar neerlegde.
Ze is zo wel knapperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je maakt jezelf weer populair.quote:
quote:ik ben niet zo overtuigd van Marexcha als jij. Gisteren vond ik haar goed zingen, maar ik vind haar nog wel erg wisselvallig. Een goeie vriend van me zei ooit. Beter worden is minder wisselvallig worden, niet zozeer je beste performance verbeteren. Food for thought lijkt me zo...
Nee. De klemtoon valt bij het zelfstandig naamwoord 'hysterie' wel degelijk op de laatste lettergreep.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:42 schreef Svensational het volgende:
Hoiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Marescha op een jongere versie van Rachel Hazes vind lijken?
hoop wel dat ze heel ver komt, vind haar wel leuk en ze zingt mooi
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Marescha op een jongere versie van Rachel Hazes vind lijken?
hoop wel dat ze heel ver komt, vind haar wel leuk en ze zingt mooi
Misschien kan ze wel belspelletjes mevrouw wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Marescha: leuk smoeltje, leuke stem, kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.. Zou het gewldig doen bij de Jetix top 20 denk ik, maar niet voor het grote publiek.. (net als Maud een beetje)
Dat wisten we allemaal alquote:Op maandag 23 januari 2006 15:49 schreef big-rrrick het volgende:
Kijk eens aan wat ik tegenkwam
Marescha zingt toch bij een gospelkoor?
zie hier: http://www.chosen-gospelchoir.nl
onder "media" staan ook fragmenten waar zij solo's zingt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |