Zoals ik dus al zei, mijn beste, ongeruste Gellius: "Het is maar van korte duur."quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat nu weer voor akelige avatar, Took?
Doe normaal joh!quote:
Dat is toch te hopen.. ik dacht al.. wie is dat nu weer??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei, mijn beste, ongeruste Gellius: "Het is maar van korte duur."
Weet ik veel, ik ken haar niet.quote:
Ik moet Tong wel gelijk geven jaquote:
Het is idd ATWT.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef Tokay het volgende:
Ja, die stond nog open.
Maar het probleem is: ik weet helemaal niets van Amerikaanse soaps, behalve dan enkele serie-namen.![]()
As the world turns, The Bold and The Beautiful. En Days of our Lives.
Kijk jij naar soaps, dart?
Huuuuuh, was-da-nou? Vreemd volk in ons topic?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
Dat is toch te hopen.. ik dacht al.. wie is dat nu weer??
Vreemd volk is van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Huuuuuh, was-da-nou? Vreemd volk in ons topic?!![]()
Whehehe, wat een effect heeft zo'n icoontjes-wissel, hè?
We zijn zó gewend aan de vaste, vertrouwde avatars...
Ik ook hoor, mijn cavia komt snel weer terug.
Jij bent toch ook een vreemde snuiter?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreemd volk is van harte welkom hoorsoms wel eens goed vind ik...
Waarom denk je dat ik dat zeg?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vreemde snuiter?
Me too!quote:
Uiteindelijk voelt iemand van ons zich wel weer geroepen een nieuw plaatje te plaatsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef dndiek het volgende:
en nu?
Oe je bent goedquote:
oow had ik dat mogen doen danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteindelijk voelt iemand van ons zich wel weer geroepen een nieuw plaatje te plaatsen![]()
OKquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang er geen andere plaatjes "openstaan" mag iedereen een plaatje posten.
Wat een rotnaam, inderdaad. Het is (Roman) Dzindzichashvili.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef tong80 het volgende:
Chindischavilie
Had ik het goed ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat een rotnaam, inderdaad. Het is (Roman) Dzindzichashvili.![]()
Ik heb zelf ook twintig minuten naar de juiste schrijfwijze moeten zoeken.![]()
Is het een turner?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Dat heb je goed. Het was en is de beste in zijn sport ooit.
Nee gewichtgheffer en dan weet je het gelijken zeg je oh jaaaaquote:
Ik kijk als er Spelen zijn héél veel sport maar namen van gewichtheffers heb ik niet paraatquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee gewichtgheffer en dan weet je het gelijken zeg je oh jaaaa
Sulimijnoglu ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
ik zeg oow ja maar ik zou de naam op moeten zoeken omdat ik niet weet hoe je die naam schrijft
Dit is de beste ooit Scrutquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk als er Spelen zijn héél veel sport maar namen van gewichtheffers heb ik niet paraat
Okquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel even met Pierre Zenden![]()
Het zijn mooie foto's toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef dndiek het volgende:
Ben jij nu gewoon die hele serie van Time af aan het gaan ????
I?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef dndiek het volgende:
Ben jij nu gewoon die hele serie van Time af aan het gaan ????
Ja maar ik ken ze allemaalquote:
wat moet ik hiermeequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:02 schreef pyl het volgende:
Wat sta je daar nou te doen in die award-avatar, Tokay? Ben je aan het stofzuigen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:22 schreef Gellius het volgende:
Wat is een 'Yeahinhoaward' eigenlijk?
Hier, een plaatje in je straatje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:38 schreef Gellius het volgende:
Ik geloof er niks van. Dan zou het wel de stofzuiger-award heten.
Ik ben niet religieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hier, een plaatje in je straatje!![]()
[afbeelding]
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Gellius het volgende:
Ah, die man die ook in Big Fish speelt.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:
Hij staat in het Guinness book of records als 'De langste acteur ter wereld', maar in de editie van 2006 waarschijnlijk niet meer omdat hij in 2005 is gestopt met roken.
quote:Voorwaar geen kleine jongen.![]()
Daar doe ik het niet voor. De naam graag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Treinhomo het volgende:
De presentator van 'Het capitool', vroeger...
Streng hoor, Tongius...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:58 schreef Gellius het volgende:
Daar doe ik het niet voor. De naam graag..
Ik weet zeker dat zijn voornaam Pieter is; alleen ben ik zijn achternaam kwijt.quote:
Half puntje voor Tokay. Wat moet je erop?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zijn voornaam Pieter is; alleen ben ik zijn achternaam kwijt.![]()
Blote tieten zijn dus enkel toegestaan tijdens de namiddagborrel ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Gellius het volgende:
Vóór de namiddagborrel gaat in op het moment dat de namiddagborrel is geeïndigd en duurt voort tot de namiddagborrel zijn aanvang vindt, dat lijkt me logisch.
Het is wel te amenderen hoor. Ben ik eigenlijk ook wel voor, de consequenties van het huidige amendement zo eens overziende.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Blote tieten zijn dus enkel toegestaan tijdens de namiddagborrel ?
![]()
Wát een kut-amendement...
Een toefje slagroom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Gellius het volgende:
Half puntje voor Tokay. Wat moet je erop?
'k ben meer voor torpederen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Gellius het volgende:
Het is wel te amenderen hoor.
Neem dan ook een voorbeeld aan de maker van het 1e amendement; dat ademt duidelijk de sfeer van kalm en weloverwogen beraad uit...quote:Ben ik eigenlijk ook wel voor, de consequenties van het huidige amendement zo eens overziende.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een toefje slagroom.Wel zelf geklopte hè, niet uit zo'n spuitbus.
![]()
Hee, ik heb er geen amendement van gemaakt hè?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben meer voor torpederen.
[..]
Neem dan ook een voorbeeld aan de maker van het 1e amendement; dat ademt duidelijk de sfeer van kalm en weloverwogen beraad uit...
Is het goede antwoord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:19 schreef dartfanaat het volgende:
Pieter de Vink!
Ja ja, hier ben ik al!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef Gellius het volgende:
Tokay beroert zeker weer de zuigerslang?
Liever Volkloren..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
. Het is maar waar je van houdt. En blief je dan een wit puntje, of heb je liever volkoren?
[afbeelding].
Idd dan kan je m beter als strop gebruikenquote:
Vind je 'm niet mooi dan?quote:
Ik vind hem prachtig!quote:
Zou dat nog gebeuren, vandaag aan de dag?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
sokken met tekenfilmfiguurtjes erop.![]()
Bij textielketen Sealord waarschijnlijk nog volop te koop, hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef Gellius het volgende:
Zou dat nog gebeuren, vandaag aan de dag?
Nee, vriendelijk dank hoor. Ik hou het op donker effen. Ik ken de meneer op het plaatje niet, trouwens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bij textielketen Sealord waarschijnlijk nog volop te koop, hoor.
Moet ik eens voor je informeren naar Bob de Bouwer-sokken?
Wat is je schoenmaat?
Ja hoor, die ken jij best.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef Gellius het volgende:
Ik ken de meneer op het plaatje niet, trouwens.
Yep, Ted Turner, de oprichter van CNN.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Berkery het volgende:
Ted Turner?
Ik heb nog ergens een paar Southpark sokken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou dat nog gebeuren, vandaag aan de dag?
Ted Turner ken je toch wel, mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Gellius het volgende:
Wat weet ik nou van de mediawereld?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef Berkery het volgende:
Ik heb nog ergens een paar Southpark sokken.
Lagen onder de kerstboom, ik heb verder niks met Southpark
O ja?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef Berkery het volgende:
Ik weet wie het is, kan alleen niet op zijn naam komen![]()
Nee hoor.quote:Herman ...
Misschien wel in China?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef Tokay het volgende:
Waar moet ik beginnen?
Huh, daar hangt zijn portret?!quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef Tokay het volgende:
Aan de (huis)kamer te zien is het een Nederlander.
Allemaal goed. Ga zo door!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef dartfanaat het volgende:
Schrijver? Tekenaar?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:21 schreef pyl het volgende:
![]()
Ja, jij ziet het natuurlijk aan de huiskamer - hoe kon het anders?
Ja hè, wat een stunt, nietwaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:27 schreef Tokay het volgende:
Ehm...
Ja, ja, ja, ook dat heeft hij allemaal wel gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Tokay het volgende:
Publiceert meneer in dagbladen?
Is een illustrator, spotprenttekenaar?
Voor zover ik weet niet, maar hij houdt de mensen graag voor de gek, dus wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef dartfanaat het volgende:
Hij is toch niet onlangs overleden, he?
Nee, die zien er echt anders uit - en zijn bovendien stukken beperkter in hun activiteiten. Meneer is nogal ...ehm .... breed geverseerd, mocht dat nog niet duidelijk zijn.quote:
Nope.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Jaap Vegter??
Huh? Ze zijn helemaal niet moeilijk.quote:Aaaaaaargh! Jij ook altijd met je moeilijke plaatjes!![]()
Alles is betrekkelijk, Diaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
even Tokay bijstaan.... ze zijn wel moeilijk![]()
Zie je wel! Mijn plaatjes zijn helemaal niet moeilijk!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
Ah, daar hebben we Willem de Ridder, Verhalenverteller..
Ja, sorry Gellius. De jeugd is zo veeleisend - en klaagt maar raak. Ik kan het allemaal niet meer bijbenen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Gellius het volgende:
Ik was er al, hoor pyl.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Alles is betrekkelijk, Diaan.
En alles is subjectief, Diaan.![]()
Die plaatjes van jou weet ik immers ook nooit.![]()
![]()
Welke taal is dat? M.a.w. wat betekent dat???quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Gellius het volgende:
Ja, nujunnut egt.
Ben je ontslagen?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
hmm ik heb vooralsnog geen idee..... ik ga mn bureau leegruimen en de kasten afsluiten en dan naar huis![]()
Ik meen me toch te herinneren dat jij de tekst hebt gepostuleerd...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Gellius het volgende:
Hee, ik heb er geen amendement van gemaakt hè?
Zoiets ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Gellius het volgende:
De namiddagborrel is nog niet afgelopen, treinhomo. Alle ruimte voor een paar Tussentieten.
Jij hebt je plaatje toch alweer weggehaaldquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Trekken jullie je niets van mij aan, heren.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Trekken jullie je niets van mij aan, heren.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Tokay het volgende:
Meneer zit in de muziek?
quote:
Mijnheer is democraat! ha!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Tokay het volgende:
Democraat of Republikein?
En onder welke administration dient (diende) meneer?
Is 't een Kennedy ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer is democraat! ha!
Dit juiste antwoord is gezien en niet onopgemerkt gebleven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Tokay het volgende:
Ach ja, Tom Daschle.
Nee natuurlijk niet, ze kunnen me niet missenquote:
Bij ons op de opleiding was dat ook. Voor het geval dat iemand anders even aan je bureau wilde werken. .quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ze kunnen me niet missen![]()
![]()
maar er is een cleandesk policy bij ons, vandaar dat me bureau leeggeruimd moet worden. Natuurlijk mogen de pennen, telefoon, bureau-agenda en meer van dat soort dingen wel blijven staan.
Elke dag een frisse start heet datquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Gellius het volgende:
O mijn god, ik heb ook eens gewerkt voor een bedrijf met een CDP. Iedere dag opnieuw dat gevoel van 'de eerste dag op een nieuwe baan'. Vreselijk. Ik droom daar nog wel eens naar van.
Ach je went eraan en ik werk op een P&O-afdeling bij een overheidsinstantie, dus het is zeker niet gek dat dat moet. Onze personeelsdossier hangen ook in van die brandveilige kasten. Al hebben we een deel van die dossiers tegenwoordig digitaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:38 schreef Gellius het volgende:
O mijn god, ik heb ook eens gewerkt voor een bedrijf met een CDP. Iedere dag opnieuw dat gevoel van 'de eerste dag op een nieuwe baan'. Vreselijk. Ik droom daar nog wel eens naar van.
Dat is wel veel vertrouwder... bovendien kan je dan alles tenminste vinden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Elke dag een frisse start heet dat![]()
Beter dan dat je de volgende dag op je werk komt met nog staaaaaaaaapels papieren op je bureau. Alsof je het nooit meer af krijgt.
Ik heb gewoon een postbakje in de kast die altijd helemaal vol zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel veel vertrouwder... bovendien kan je dan alles tenminste vinden...
Je moet je spullen ook zélf wegzetten. Gewoon hóp, in de kast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel veel vertrouwder... bovendien kan je dan alles tenminste vinden...
Ja maar dan moet je er 1 of 2 stapeltjes van maken.. Ik heb er liever 6 (of meer) liggen... is veel overzichtelijkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet je spullen ook zélf wegzetten. Gewoon hóp, in de kast.
Grotere kast gebruiken, of de stapels telkens een kwart slag draaien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er 1 of 2 stapeltjes van maken.. Ik heb er liever 6 (of meer) liggen... is veel overzichtelijker![]()
Ik heb geen kast...En als ik de stapels draai, past het niet meer in mijn lade..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grotere kast gebruiken, of de stapels telkens een kwart slag draaien.
Maar ja, daar ben ik na morgen vanaf... morgen laatste dagquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb geen kast...En als ik de stapels draai, past het niet meer in mijn lade..![]()
Trakteren!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ja, daar ben ik na morgen vanaf... morgen laatste dag![]()
Ja waarschijnlijk zal ik dat wel moeten doen, maar ik kijk niet erg uit naar morgen eerlijk gezegd... Heb een hekel aan afscheid nemen...quote:
Dan ga je morgen gewoon nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zal ik dat wel moeten doen, maar ik kijk niet erg uit naar morgen eerlijk gezegd... Heb een hekel aan afscheid nemen...![]()
Haha... dat zou wel een stunt zijn ja als ik niet op kom dagen op de dag dat er een afscheidsborrel ter ere van mij isquote:
Hey, een reactie!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Schrijfster? Of presentatrice/nieuwslezeres?
Welke films heeft ze geregisseerd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey, een reactie!
Ja, mevrouw is erg veelzijdig: ze schrijft, werkte (werkt?) voor de radio, regisseert, maakt tv-programma's...
Het nieuws voorlezen heeft ze echter (naar mijn weten) nooit gedaan.
A'dam Oost?quote:
Voor zover ik weet geen speelfilms, maar wel documentaires en themaprogramma's voor de VPRO, VARA, IKON, en TELEAC.quote:
Diaan!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond is onze laatste avond/nacht alleen... vanaf morgen wonen we samen, zaterdag echt...
In mn eentje ... op woensdagavond.... neh... ben lekker ook met de administratie van volleybal bezig, heb de komende weken toch geen tijd... en morgen eerst nog even werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Diaan!!!Wat doe je nog achter die pc?
![]()
Hup, de bloemetjes buiten zetten nu het nog kan!![]()
![]()
Je kan het je vast niet voorstellen, maar ze is liever gewoon bij mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Diaan!!!Wat doe je nog achter die pc?
![]()
Hup, de bloemetjes buiten zetten nu het nog kan!![]()
![]()
Helaas.. het is in Gorinchem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan haast niet anders. Het kloppend hart van de wereld.
Nah,ik haal wel een fles,moet morgen toch de 1091 rijden.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef Gellius het volgende:
Da's te doen. Fotoloog rijdt. Ik lees kaart en hou de inboorlingen op afstand.
Vanwege de tieten natuurlijk, peaceman.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef peaceman het volgende:
Trouwens willen jullie vanwege mij komen of de drank....?
Die van Diaan blijf je af hoor en die krijg je zeker ook niet te zien en van mijn vrouwelijke collega's? T zou me verbazenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vanwege de tieten natuurlijk, peaceman.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Diaan blijf je af hoor en die krijg je zeker ook niet te zien en van mijn vrouwelijke collega's? T zou me verbazen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Diaan blijf je af hoor en die krijg je zeker ook niet te zien en van mijn vrouwelijke collega's? T zou me verbazen![]()
![]()
Geheel correct, Berkery!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
Nobelprijs voor de Literatuur?
Ofwel: ook part-time schrijver?
Dat kan ik nog wel even bevestigen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
'Voorwaar geen kleine jongen' zeker ?
Ach... als ik het niet dacht!quote:
Ja!! Hulde!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef NoSigar het volgende:
Dario Fo?
ik ben ooit bijna naar een stuk van hem geweest!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja!! Hulde!!![]()
http://nobelprize.org/literature/laureates/1997/fo-bio.html
Shit Berkery, je bent echt goed!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Berkery het volgende:
John Lithgow?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
ik ben ooit bijna naar een stuk van hem geweest!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef pyl het volgende:
Hauptmann Von Trapp.
ook en enorm vrolijkheid spat er ook al niet van af...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Gellius het volgende:
Peinzend, zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef peaceman het volgende:
ook en enorm vrolijkheid spat er ook al niet van af...![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is deze beter, peaceman?![]()
Nee zaterdag is echt de grote dag... dan begint de volksverhuizing... vandaag nog tot 14:00 uur werken en morgen schoonmaken en de laatste spullen inpakken bij Peaceman.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef Tokay het volgende:
Hoi Diaan.
Vandaag de grote dag?
[afbeelding]
Leuk zeg......quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee zaterdag is echt de grote dag... dan begint de volksverhuizing... vandaag nog tot 14:00 uur werken en morgen schoonmaken en de laatste spullen inpakken bij Peaceman.
Ik doe hier even een rondje, ik heb net te horen gekregen dat ik gratificatie krijg voor mn extra inzet op het werk het afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef NoSigar het volgende:
Alice Walker?
Misschien ken je haar bekendste boek Beloved wel; dat is verfilmd door Jonathan Demme (regisseur van Silence of the Lambs) met Oprah Winfrey in een van de hoofdrollen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm ik was toch van de schrijfsters... maar ik heb geen idee...
Nee ken ik niet....:Nquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Misschien ken je haar bekendste boek Beloved wel; dat is verfilmd door Jonathan Demme (regisseur van Silence of the Lambs) met Oprah Winfrey in een van de hoofdrollen.
Welnee, hoe kom je daar nou bij!?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef pyl het volgende:
Tja, da's weer een schrijfster, hè?
Het zal die zwarte coltrui zijn geweest .....quote:
Zwarte zachtwollen coltruien zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:23 schreef pyl het volgende:
Het zal die zwarte coltrui zijn geweest .....![]()
Afijn, het is toch geen soap-sterretje, hè?![]()
Nee pyl, geen zangeresje, maar een actrice.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef pyl het volgende:
Zangeresje dan?
De oplettende meelezer zal inmiddels zijn opgevallen dat ik totaal geen sjoege heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |