Ik klaag er alleen over dat ik het heel irritant vindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef buzzer het volgende:
dat is geheel jouw probleem...
wat is er irritant aan dan ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik klaag er alleen over dat ik het heel irritant vind
Nee mijn vriendin is niet opeens lesbisch, maar ik ken wel mesnen die opeens BI zijn en opeens spannend zijn allemaal van die dertigers die opeens "lekker gek" zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat is er irritant aan dan ?
heb je er persoonlijk last van, is je vriendin plotseling lesbisch geworden (kan gebeuren en is vervelend)... Gewoon leven en laten leven, lijkt me niets irritants aan...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Wat haat ik die toch.
Homo's geen probleem mee
Lesbo's geen probleem mee
Mensen die geen keuze kunnen maken. ja daar heb ik wel een probleem mee.
![]()
![]()
Anders ga je er nog serieus op in ook, jij bent echt met afstand de meeste domme moderator van het hele forum!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef buzzer het volgende:
dat is geheel jouw probleem...
hoezoe bekrompen ? Als iemand dat zo voelt en zich daar gelukkig mee voelt, dan moet diegene het lekker zelf weten.... en het is heus niet zo dat een bi overal opduikt wat hij/zij tegenkomt hoor....
Mij haat je niet he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Ik haat ze erger dan gothics, moet je nagaan.
ik snap best dat het een vreemde gedachte is, maar het is iets wat iedereen kan overkomen, dat je opeens verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht, en het kan homo's zomaar gebeuren dat ze verliefd worden op het andere geslacht. Doe je niks aan, gebeurt je gewoon....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is niet opeens lesbisch, maar ik ken wel mesnen die opeens BI zijn en opeens spannend zijn allemaal van die dertigers die opeens "lekker gek" zijn.
gothics zijn ook bi heheehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
o ja, je moet ze godverdomme eens de kost egeven die zo denken, dan heb je aan een jaarsalaris per maand niet genoeg hoor. En ik word een beetje schijtziek van die homofobe topics. En als je me irl zou kennen, zou je dit zeker niet zeggen... Ik heb genoeg ervaring met deze materie om er wat over te mogen zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Anders ga je er nog serieus op in ook, jij bent echt met afstand de meeste domme moderator van het hele forum!
mijn ereste vriendin was Gothic, en je mag god op je blote knieën danken als je ooit zo'n meisje tegen mag komen die een relatie met jou wil proberen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Ja dat merk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef tonks het volgende:
Wat denk je dat ik niet serieus ben? ik ben bloedserieus
Mijn eerste vriendin ook, de eerste maand sneed ze der polsen door de 2e maand probeerde ze zich op te hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn ereste vriendin was Gothic, en je mag god op je blote knieën danken als je ooit zo'n meisje tegen mag komen die een relatie met jou wil proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |