Jij daardoor een lijstje omhoog kan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Cazman het volgende:
Hmm, ik nieuwe collega hebben en ik voortaan op zondags werken ipv zaterdags
Ik wil wel. Kijken of dat allemaal lukt. Amsterdam ligt niet echt voor de deurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij daardoor een lijstje omhoog kan?![]()
Luuuuq. Je moet wél komen hoorquote:
Komt Joost dan ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wil wel. Kijken of dat allemaal lukt. Amsterdam ligt niet echt voor de deur
Ik ben heel misschien in Berlijn dan, maar waarschijnlijk niet. Dus ehm... ja ik denk dat ik op een gegeven moment wel ergens verschijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luuuuq. Je moet wél komen hoor
Ben wel een beetje benieuwd.
Ik hoor je vanzelf wel iets zingen in de trant van "Angeltje Angeltje, where are you going? I have a hidingplace when spring marches in!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben heel misschien in Berlijn dan, maar waarschijnlijk niet. Dus ehm... ja ik denk dat ik op een gegeven moment wel ergens verschijn.
Je gaat weer ergens vanuit de verte zitten bespieden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom zoals gewoonlijk 'langs'.
Laten we't hopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef FuifDuif het volgende:
En, wordt er ook nog geneukt?
TOOEET TOEEET all onboard!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg maar, het standje: treintje?
Kadocquote:
waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
Misschien is een kring rechtvaardiger. Want anders: wie gaat er vooraan in de rij en wie achteraan?
Ja, cool clubdeuntje. Ik heb nog amper een dag lang de sleutels van m'n stekkie in A'dam of ik ben al op zoek naar jaren '90 feestjes daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kadocik moest er zelf ook al aan denken
Sleutels heb ik alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Ben je ook al verhuisd?
Dat heb ik helemaal gemist
Sorry. Wat leuk!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sleutels heb ik al. Naar Ikea geweest om te orienteren en wat prullaria gekocht, morgen ga ik knopen doorhakken. Er moet natuurlijk wel een bed komen he
Nou jah.. kheb ook een eigen douche hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijkjouw kamer draait om het bed, da's the main thang
de rest is bijzaak
Ik hoop dat ik ook hetzelfde kan zeggen binnenkort
De Marnixstraat is te lopen, je kan overigens beter de nachtbus naar Alkmaar pakken op het Leidseplein, is nog dichterbij. Nam ik ook altijd toen ik nog naar Alkmaar moest na het uitgaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Andyvie het volgende:
Gaan we uit in de Reguliersdwarsstraat \'s avonds? En is de Marnixstraat daar een beetje in de buurt? Want dan zou ik eventueel de nachtbus naar Alkmaar kunnen nemen, hoef ik eens niet vroeg weg
Ja, dat zag ik al. Ik wist dat hij vanaf de Marnixstraat vertrok, maar niet dat hij ook bij het Leidseplein stopte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
De Marnixstraat is te lopen, je kan overigens beter de nachtbus naar Alkmaar pakken op het Leidseplein, is nog dichterbij. Nam ik ook altijd toen ik nog naar Alkmaar moest na het uitgaan.![]()
de dungeon mag je wel in met uh toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik nou zeggen: "Leuk! Dan kunnen we meteen nergens meer naartoe want je mag vast nergens naar binnen!" of zal ik ik het gewoon houden op "Leuk!"
Schat, je hebt een verkeerde definitie van langshobbelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik nou zeggen: "Leuk! Dan kunnen we meteen nergens meer naartoe want je mag vast nergens naar binnen!" of zal ik ik het gewoon houden op "Leuk!"
O gelukkig, je hobbelt langs maar spreekt ons niet aan en gaat niet met ons mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schat, je hebt een verkeerde definitie van langshobbelen.
tering zeg,quote:
Die hadden we als geintje tussen de 100% zeker mensen gezet, maar ik weet zeker dat ie NIET meegaatquote:
Hahaha, ik kon me er al zo weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die hadden we als geintje tussen de 100% zeker mensen gezet, maar ik weet zeker dat ie NIET meegaat
Heb je al geoefend op je liedje?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahaha, ik kon me er al zo weinig bij voorstellen.![]()
"give me mooooooooooore, give me moooooooooooooore, give meeee...mooooore"quote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Welke wil je horen?
Icicle?
Of zal ik Hotel zingen, kan ik me lekker uitleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |