teveel verwachtingen brengt alleen maar teleurstelling, echt....quote:op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef fok777 het volgende:
[..]
haar profiel zegt dat ze de tantra beheerst, als ik rubbadubba was, zou ik maar oppassen dit wordt een dag die je niet snel zal vergeten![]()
je moet jezelf niet te kort doen ero, ik weet het e.e.a van de tantra en als je dat beheerst.....quote:op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef erodome het volgende:
[..]
teveel verwachtingen brengt alleen maar teleurstelling, echt....
ik ben gewoon een mens, geen godin ofzo(alhoewel, als ik tantra mag geloven)...
we gaan het gezellig maken en wat daar nog meer uit voortkomt zien we dan wel weer!quote:
ach als je in mijn vorige topic kijkt, heb ik ook bij veel mensen een fote indruk gemaakt. maar zoals je zelf al zei, de mensen kennen je niet. maakt me dus niet veel uit. dat vind ik wel leuk aan een dergelijk forum, ik zet hier dingen neer die ik niet eens aan mijn beste kameraad vertel. zo kent hij mijn fantasie niet. denk dat hij me voor gek verklaard.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:50 schreef meagainsttheworld het volgende:
als ik mijn geheime fantasie hier post maak ik denk ik een erg foute indrukniet dat iemand mij kent. maar toch
treurige relatie heb jij danquote:op dinsdag 24 januari 2006 16:21 schreef sweet-lady het volgende:
enne fantasies heeft iedereen zelf als je al ee paar jaar gelukkig samen bent, ja ook met andere, maar dat gebeurd nooit daarom is het ook een fantasie
ook geil.quote:op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef ivatje het volgende:
mijn fantasie is om vet verkracht te worden door twee super-mooie en gespierde lange jongere jongens!!![]()
zo lekker. zijn er meer vrouwen die hier aan denken? en daarnaast ben ik nog steeds benieuwd of er opok mannen zijn die een zelfde geile fantasie hebben als ik.quote:op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef whoopsydaisy het volgende:
en voor het echte werk moet het een mooie gespierde neger zijn en in dit fantasietje komt mijn vriend ook vaak voor (maar hij voldoet dan ook bijna volledig aan mijn beeld van een lekkere neger).
quote:op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef whoopsydaisy het volgende:
ik wil graag een keer zo'n schommel uitproberen en de ultieme vrouwendroom volgens mij: lekker vastgebonden worden (liefst met van die zuignappen op de motorkap of aan muurtegels in de badkamer en vooral geen blinddoek) en dan lekker hard genomen worden inclusief lang voorspel en dan het liefst compleet ingevet en dan langs elkaar glijden. voorspel door een mooie vrouw met zandloperfiguurtje en lange haren en voor het echte werk moet het een mooie gespierde neger zijn en in dit fantasietje komt mijn vriend ook vaak voor (maar hij voldoet dan ook bijna volledig aan mijn beeld van een lekkere neger).
er zijn er dus ook waar dat wel voor zo is. zo heeft een ieder zijn eigen fantasien.quote:op dinsdag 28 februari 2006 00:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
![]()
ik ken heel wat meiden waarbij een neger toch echt niet in hun fantasie voorkomt.![]()
ja, en ik hou niet van spruitjes......duzz?quote:op dinsdag 28 februari 2006 00:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
![]()
ik ken heel wat meiden waarbij een neger toch echt niet in hun fantasie voorkomt.![]()
hmmmmmm, ik hou van vrouwen die het lekker vinden om vastgebonden te worden om vervolgens hard te worden genomenquote:op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef whoopsydaisy het volgende:
ik wil graag een keer zo'n schommel uitproberen en de ultieme vrouwendroom volgens mij: lekker vastgebonden worden (liefst met van die zuignappen op de motorkap of aan muurtegels in de badkamer en vooral geen blinddoek) en dan lekker hard genomen worden inclusief lang voorspel en dan het liefst compleet ingevet en dan langs elkaar glijden. voorspel door een mooie vrouw met zandloperfiguurtje en lange haren en voor het echte werk moet het een mooie gespierde neger zijn en in dit fantasietje komt mijn vriend ook vaak voor (maar hij voldoet dan ook bijna volledig aan mijn beeld van een lekkere neger).
nee, dij swaartjoekels hedden ze in grunn'n nog naait zo veul zeeker.quote:op dinsdag 28 februari 2006 00:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
![]()
heeft er gewoon mee te maken dat het gros van de meiden negers lelijk vinden.quote:op dinsdag 28 februari 2006 08:38 schreef mrbean het volgende:
nee, dij swaartjoekels hedden ze in grunn'n nog naait zo veul zeeker.
quote:op dinsdag 28 februari 2006 17:34 schreef #ANONIEM het volgende:
heeft er gewoon mee te maken dat het gros van de meiden negers lelijk vinden.
nope, gewoon een lekkere negerquote:op dinsdag 28 februari 2006 08:37 schreef edpowers het volgende:
[..]
hmmmmmm, ik hou van vrouwen die het lekker vinden om vastgebonden te worden om vervolgens hard te worden genomen![]()
helaas ben ik geen neger en ook al niet lekker dus![]()
trouwens: je vriend voldoet "bijna volledig" aan je beeld van een lekker neger? dus hij is een lekkere blanke of een lelijke neger?![]()
blond daarentegen doet het voor mij helemaaalquote:op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef whoopsydaisy het volgende:
[..]
nope, gewoon een lekkere negermet wat minpuntjes maar niemand is perfect.. voor ieder wat wils toch? ik val echt op donkere mannen en ik knap weer ontzettend af op blonde mannen. net als dunne mannen trouwens. moet wel wat body hebben allemaal, als ik de ribben kan tellen, haak ik af. bij vrouwen ook trouwens, maar ik val weer niet specifiek op negerinnen. blond bij vrouwen: ook een afknapper voor mij. gelukkig heb ik zelf geen blond haar
. het is maar waar je van ..........
denk jij maar niet meer.quote:op dinsdag 24 januari 2006 16:21 schreef sweet-lady het volgende:
ehm rare fantasie hoor, kijk dat je nog fantaseert over een ander lekker wijf waar je triootje meedoet kan ik het me nog voorstellen,maar volgend mij ben je gewoon bi of homo anders komt toch zo'n gedachte niet in je naar boven, denk ik. tenminst bij mij zou het niet naar boven komen.
enne fantasies heeft iedereen zelf als je al ee paar jaar gelukkig samen bent, ja ook met andere, maar dat gebeurd nooit daarom is het ook een fantasie
dat is wel lekker.quote:op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef longinus het volgende:
gewoon lekker zwaffelen tussen de schaamlippen
dan post je anoniemquote:op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef joene het volgende:
als ik hier mijn geheime fantasie kenbaar maak , is het toch niet meer geheim ?
dat heb ik nou ook....quote:op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef edpowers het volgende:
ik heb zoveel fantasieen die nog verwerkelijkt moeten worden. mmv, mvmv, parenclub bezoeken, noem maar op
quote:op maandag 6 maart 2006 14:08 schreef dubbelzuurrr het volgende:
ik heb altijd al eens een gehandicapte cavia willen rimmen, maar ik ben allergisch voor cavia's....![]()
ik ken nog een michael jackson grap!quote:op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef benchmarc het volgende:
vraagje... telt michael jackson ook? of is die er te blank voor?
ok ik hou het serieus.quote:op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef lupa_solitaria het volgende:
hou het ff een beetje serieus aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |