Ik ken Aldo via Serial..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kennen jullie aldo van?
Ang3l?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
cyb: alles er af, alleen de pron in een map op desktop en als wallpaper..
"ik dacht, je hebt zoveel verzameld, je wil die niet kwijt.."
Bruin.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Davequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
TRS, wat vond je nou van m'n broer?.
Dave!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Cybart - laten staan, niets aan doen, en als ze bellen om te vragen hoe het er mee staat, ze vertellen dat je er nog geen tijd voor gehad hebt. "Maar als je 'm nodig hebt, mag je 'm wel ophalen hoor."
Dave! Harige Dave!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Dave het volgende:
Goh..en waarom werkt het bv in IDO dan wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Moet ik mezelfs soms herhalen G_E?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt zo'n tournement ook maar beter in één ronde afhandelen. Iedereen mag 5, 3 en 1 punt uitdelen en wie de meeste punten krijgt heeft gewonnen. Klaar.
Dat gedoe met afvallers en weinig punten per dag is iets voor commerciële tv-zenders die een wedstrijd over zo veel mogelijk dagen willen uitsmeren..
Heuj.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Dave het volgende:
Ik dacht, dat ziet er goed uit voor een stad herstellend van wat wateroverlast.
Ja hoe ging dat vanochtend, was je voor je broer de badkamer in?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
Morgen weer zo'n bikkeldag als vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |