Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt langquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt ook niet geslapen?
zelfdiciplinequote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
volgens mij is dat meer vervelend dan helemaal niet slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel geslapen maar van 02.00 tot 0530 is niet echt lang![]()
Helaas pindakaas.
Nou ja om 15.00 weer thuis zijn en lekker chillen.
Treurigquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zelfdicipline vandaag hele dag fok !
Ben om half 1 beginnen
Kijken als ik het kan volhouden
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Treurig![]()
Ga slapen![]()
Dat is veel belangrijker dan Fok!
voor hoeveel heb je gewed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan verlies ik de weddenschap dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Eer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je gewed?
Jah Doh Ik ben overalquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:22 schreef mcDavid het volgende:wat leuk!
alle SC topics komen ineens om de beurt weer omhoog in de AT
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wintquote:
Zo zu het ook kunnen jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah....kun je 10 euro overschrijven van je lopende rekening naar je spaarrekening als je wint
Postopkrikkenquote:
Ik reageer overal ontopicquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Postopkrikken![]()
Kijken of de dag eerder voorbij is of dat je eerder een ban hebt![]()
Oh en lees je wel deze op goed![]()
Staat geloof ik iets over in![]()
Dat is dan ook lekker als je bus niet komt opdagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
M'n hele schema in de war omdat pas voor de derde keer in 3 weken de bus niet komt opdagen.. Geheel tegen mijn principes, maar ik ga nu echt een klacht indienen
Hoe ver rijd je met de bus?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:35 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |