bandje gehoord?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
TS heeft wel gelijk.
Heel vaak dezelfde liedjes en veel geklets er doorheen doet mij agressief de radio uitzetten.![]()
Dus maar weer een cd(die ik ook al 100 keer heb gehoord )of een bandje(duizend keer gehoord) opzetten.
Maar dan is het tenminste wel muziek die ik mooi vind.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef Relneger18 het volgende:
En die 1 dagsslet van kelly clarkson
Inderdaad, erger me er vaak aan. Skyradio ook trouwens. Volgens mij kampen de meeste radiozenders wel met dit 'probleem', vaak doordat er dan in verschillende programma's dezelfde nummers voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
Haha, wel eens naar Slam FM geluisterd. Kijk maar eens op de website, daar kan je de playlist bekijken....
Hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
bandje gehoord?
je bedoelt een ratelbandje ofzo?
een ratelbandje beluisterd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Beluisterd bedoel ik.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een ratelbandje beluisterd?
Je bedoelt toch geen casettebandje?quote:
Jawel ,ik bedoel een casettebandje beluisteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je bedoelt toch geen casettebandje?
Ik wist niet dat er mensen waren die dat nog gebruikten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel ,ik bedoel een casettebandje beluisteren.![]()
Snap dat dan!![]()
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die dat nog gebruikten.
Sorry![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |