bandje gehoord?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
TS heeft wel gelijk.
Heel vaak dezelfde liedjes en veel geklets er doorheen doet mij agressief de radio uitzetten.![]()
Dus maar weer een cd(die ik ook al 100 keer heb gehoord )of een bandje(duizend keer gehoord) opzetten.
Maar dan is het tenminste wel muziek die ik mooi vind.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef Relneger18 het volgende:
En die 1 dagsslet van kelly clarkson
Inderdaad, erger me er vaak aan. Skyradio ook trouwens. Volgens mij kampen de meeste radiozenders wel met dit 'probleem', vaak doordat er dan in verschillende programma's dezelfde nummers voorbij komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
Haha, wel eens naar Slam FM geluisterd. Kijk maar eens op de website, daar kan je de playlist bekijken....
Hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
bandje gehoord?
je bedoelt een ratelbandje ofzo?
een ratelbandje beluisterd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Beluisterd bedoel ik.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een ratelbandje beluisterd?
Je bedoelt toch geen casettebandje?quote:
Jawel ,ik bedoel een casettebandje beluisteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je bedoelt toch geen casettebandje?
Ik wist niet dat er mensen waren die dat nog gebruikten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel ,ik bedoel een casettebandje beluisteren.![]()
Snap dat dan!![]()
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen waren die dat nog gebruikten.
Sorry![]()
ok.quote:
En Skyradio zingt/zeikt in een van hun deuntjes nog wel dat ze nooit dezelfde nummers draaien op een dag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, erger me er vaak aan. Skyradio ook trouwens. Volgens mij kampen de meeste radiozenders wel met dit 'probleem', vaak doordat er dan in verschillende programma's dezelfde nummers voorbij komen.
En geen DJ'squote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef rena het volgende:
[..]
En Skyradio zingt/zeikt in een van hun deuntjes nog wel dat ze nooit dezelfde nummers draaien op een dag.Dat hoorde ik vanmiddag toen ik per ongeluk Skyradio aanzette. Wat een grappige zender is dat toch
Not.
Heb het wel weer gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef harteloos het volgende:
http://rickvanvelthuysen.nl.angrylog.nl/page/multimedia/
Op het moment is 538 wel smakelijk. Vooral die middelste![]()
slam fm is ook erg jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
Haha, wel eens naar Slam FM geluisterd. Kijk maar eens op de website, daar kan je de playlist bekijken....
Kijk:
[afbeelding]
![]()
ideaal in de auto.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:36 schreef paultjuhhh het volgende:
oplossing:
www.internetradiozeeland.nl
Die jingle'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Aurelium het volgende:
moet je Q music eens opzetten, dat is nog 10 keer erger.
En die draaien net zo goed die kutmuziek. Alleen lullen ze langer en roepen ze dat het kutmuziek isquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:17 schreef borisz het volgende:
Ik lujster altijd naar Rick van V dat is heel erg vet
maar de muziek van saai radio blijft saaiquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:46 schreef Nolius het volgende:
Het is heel simpel. De commerciële zenders doen onderzoek naar wat men graag wel horen. Vervolgens gaat men dat draaien. Zo heeft Radio 538 de south side spinners helemaal kapot gedraaid omdat die plaat het goed deed in het onderzoek. Is dus niet eens een echte hit geweest. En weet je wat? Wij kuddedieren trappen er nog in ook, want Radio 538 is vrolijk de grootste zender van Nederland. Oftewel: als het goed gaat, waarom zou je het dan anders doen. En groot gelijk hebben ze
Al beginnen er al wel langzaam aan meer radiostations het licht te zien, zoals hier te lezen valt
Ja, maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 18 januari 2006 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
maar de muziek van saai radio blijft saai
Je kan in playlist zoeken, dat heb ik gedaan. Maar als je de gewone playlist bekijkt valt het al op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:13 schreef kikoooooo het volgende:
Die playlist is al maanden kapot volgens mijIk vind SlamFM af en toe best te luisteren
Dat is waar maar toch ook wel veel dezelfde nummers. Hoevaak hoor ik School van Supertramp of Hotel California van de Eagels wel niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar heb je Radio Veronica voor. Geen hedendaagse bagger.
Mja ok maar liever 10x School of Hotel California dan 1x Pussycat Dollsquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:01 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch ook wel veel dezelfde nummers. Hoevaak hoor ik School van Supertramp of Hotel California van de Eagels wel niet..
Ik luister eigenlijk alleen maar naar Veronica en 3 FM.
Da's waarquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja ok maar liever 10x School of Hotel California dan 1x Pussycat Dolls
Ja, en bij tv bepalen anderen mensen wat jij kijktquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:19 schreef Agiath het volgende:
Radio
Dus dan bepalen andere mensen wat jij luistert?
Tief op, stomme hippiequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:19 schreef Agiath het volgende:
Radio
Eensch, maar dan wel om het feit dat er bagger gedraaid wordt tegenwoordig. Niet om het feit dat een ander bepaald wat er gedraaid wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:19 schreef Agiath het volgende:
Radio
Precies, op Arrow Rock Radio heb ik heel geen moeite met het feit dat hun bepalen wat ik luisterop, tot op zekere hoogte natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Eensch, maar dan wel om het feit dat er bagger gedraaid wordt tegenwoordig. Niet om het feit dat een ander bepaald wat er gedraaid wordt.
Stop dan ff met ademenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:28 schreef nlboy het volgende:
Alles wat met lucht en FM te maken heeft is gewoon...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |