quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Esto het volgende:
Whahaha
Ik zat een titel te verzinnen maar wist niksWheeeeehehehe
![]()
PieDobbelJoe!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een goeie fotografische AvondGroet
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PieDobbelJoe!!
Hoe is het met je!!
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Thnx Modquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermee
back ot
Ik heb in mijn leven nogal wat diverse kussens versleten, speciale kussens wel te verstaan. Maar de heren medici zijn het er al aardig over eens, dat het vast en zeker een nekhernia is. maakt ook bijna niet uit hoe ik lig of zit, de ene keer kan het wel, de andere keer kan er niets. maar goed, eerst die mri scan laten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?
Nou voor tortelen voel ik nu niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dit SC topic zou beter kneusjes kunnen heten ipv tortelduifjes
Beterschap beiden!
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohwjee... Ik heb concurrent
TVq
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |