Wie moeten er dan mijn schoenen poetsen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Bog het volgende:
![]()
maar mensen die serieus ingaan op dingen die niet serieus zijn maar die dat niet serieus bedoelen :![]()
![]()
voorbeeldje:
alle negers moeten dood![]()
(nu kan je mooi de slimmen van de dommen onderscheiden)
jij ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef JohanV. het volgende:
Je leert het maar niet geloof ik.
Net of staan beveiligers hoog op de sociale ladderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wie moeten er dan mijn schoenen poetsen?
Die man in Berchem lachte inderdaad heel vriendelijk naar me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die misselijke grappen maken, over de meest vrolijke bewoners van deze planeet.
Dat heb je heel goed gezien, je begint het te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Bog het volgende:
overigens mag je iedere neger grap maken die je maar wilt, maar als je over mongooltjes uitroeien begint dan is het opeens uit den boze..![]()
geen idee...het is maar een stelling..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zouden alle negers dood moeten?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mensen die misselijke grappen maken, over de meest vrolijke bewoners van deze planeet.
zegt wel wat over fok denk ik...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien, je begint het te begrijpen.
Ik denk dat er een aardig verschil zit tussen 'grapjes maken' of zeggen dat je bepaalde mensen moet 'uitroeien' omdat ze toch geen maatschappelijke functie hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Bog het volgende:
overigens mag je iedere neger grap maken die je maar wilt, maar als je over mongooltjes uitroeien begint dan is het opeens uit den boze..![]()
Waarom uitgerekend die stelling?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Bog het volgende:
[..]
geen idee...het is maar een stelling..
UITROEIUUUUUUH.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Bog het volgende:
[..]
zegt wel wat over fok denk ik...
MOGOLUUH!! AHAHAHAHAHA AH AH![]()
jou topics zeggen ook iets over jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Bog het volgende:
[..]
zegt wel wat over fok denk ik...
MOGOLUUH!! AHAHAHAHAHA AH AH![]()
kun je mij het verschil uitleggen dan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat er een aardig verschil zit tussen 'grapjes maken' of zeggen dat je bepaalde mensen moet 'uitroeien' omdat ze toch geen maatschappelijke functie hebben.
Waarom zou dood aan alle blanken minder erg zijn dan dood aan een etnische minderheids groepering?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een misselijke opening post en dit meen ik serieus. Waarom moet je weer per se een etnische minderheid pakken. Had gewoon gezegd "dood aan alle blanken" dan maakte het niks uit.
Nu zie ik ook wel de ironie in mijn bericht in jouw post, maar I made my point. Diepgevroren rasist, domme visstick dat je bent
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een misselijke opening post en dit meen ik serieus. Waarom moet je weer per se een etnische minderheid pakken. Had gewoon gezegd "dood aan alle blanken" dan maakte het niks uit.
Nu zie ik ook wel de ironie in mijn bericht in jouw post, maar I made my point. Diepgevroren rasist, domme visstick dat je bent
Waarom zou elke randdebiel dat weten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bog het volgende:
[..]
kun je mij het verschil uitleggen dan...
ik bedoel, elke randdebiel weet dat het uitroeien van mongooltjes onmenselijke bull is...
Waarom open je er dan een topic over?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bog het volgende:
[..]
ik bedoel, elke randdebiel weet dat het uitroeien van mongooltjes onmenselijke bull is...
Volgens mij miste je mijn PI.quote:
Elke randebiel weet dat er een aantal mensen op deze planeet rondlopen die die gedachten helemaal niet gek vinden. Sterker nog er is ooit iemand geweest die dit echt aan het uitvoeren was. Misschien dat dat de reden is dat je over dat zulk dingen geen grapjes moet maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bog het volgende:
[..]
het onderwerp negers is harstikke populair op fok joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef AlohaXa het volgende:
Ho ho. Ik heb aangegeven dat ik de opening post ook misselijk makend slecht vind, mede door zijn ontactvolle voorbeeld van het uitroeien van afro-amerikanen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Elke randebiel weet dat er een aantal mensen op deze planeet rondlopen die die gedachten helemaal niet gek vinden. Sterker nog er is ooit iemand geweest die dit echt aan het uitvoeren was. Misschien dat dat de reden is dat je over dat zulk dingen geen grapjes moet maken?
Dit naast het feit dat het natuurlijk volkomen respectloos en debiel is, om te beweren dat ze geen maatschappelijke functie hebben en daarom dood moeten.
kareltje ga er maar niet op in, dit is zo´n verdomde hardnekkige vijf euro verdienerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Elke randebiel weet dat er een aantal mensen op deze planeet rondlopen die die gedachten helemaal niet gek vinden. Sterker nog er is ooit iemand geweest die dit echt aan het uitvoeren was. Misschien dat dat de reden is dat je over dat zulk dingen geen grapjes moet maken?
Dit naast het feit dat het natuurlijk volkomen respectloos en debiel is, om te beweren dat ze geen maatschappelijke functie hebben en daarom dood moeten.
my point exactlyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jou nemen we al een tijdje niet serieus meer hoor.quote:
Lees je even in, en zoek z'n vorige topic op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb aangegeven dat ik de opening post ook misselijk makend slecht vind, mede door zijn ontactvolle voorbeeld van het uitroeien van afro-amerikanen.
Maar om direct een vergelijking te maken met Hitler vind ik op dit moment ongehoord! :R
zeg krekker jij moet niet zo veel nutteloze vragen stellen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou zijn moeder een kankerhoer zijn?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Lees je even in, en zoek z'n vorige topic op.
sukkel.
Dan had je je OP duidelijker moeten maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Bog het volgende:
[..]
my point exactly
en we leven niet meer in de jaren 40
en we leven ook niet ergens in het midden-oosten
we leven in nederland
waar alles gezegd mag worden![]()
ontkracht, maar dat hij geen raakvlakken heeft met hitler,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb aangegeven dat ik de opening post ook misselijk makend slecht vind, mede door zijn ontactvolle voorbeeld van het uitroeien van afro-amerikanen.
Maar om direct een vergelijking te maken met Hitler vind ik op dit moment ongehoord! :R
Wat is er ongehoord aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Jezus wat spreek jij je tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Bog het volgende:
[..]
my point exactly
en we leven niet meer in de jaren 40
en we leven ook niet ergens in het midden-oosten
we leven in nederland
waar alles gezegd mag worden![]()
Alles mag gezegd worden. Je opent een topic, iedereen is tegen je. Nu ben je gewoon bezig met een zielige poging je gezicht te redden door je mening om te draaien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bog het volgende:
[..]
jij bent domquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dan had je je OP duidelijker moeten maken.
Maar ik vind nog steeds niet dat je zulke grapjes kan maken, uit je topic bleek btw ook nergens uit dat het grappig bedoelt was.
ach, sterf vuile 5 euro hoer.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou zijn moeder een kankerhoer zijn?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ach, sterf vuile 5 euro hoer.
Nu je z'n vorige topic terug hebt gevonden, bedenk je je en ga je ineens hap hap zeggen.![]()
Wat een beargumentatie.quote:
Nee jij bent hier de kneus.quote:
GMTA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nee jij bent hier de kneus.
Eerst een achtelijk topic openen, en nu blijkt dat niemand met je meelult ineens gaan beweren dat het een grapje was.
jij moet es leren onderscheid te maken tussen serieuze en niet-serieuze uitspraken...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jezus wat spreek jij je tegen.
[..]
Alles mag gezegd worden. Je opent een topic, iedereen is tegen je. Nu ben je gewoon bezig met een zielige poging je gezicht te redden door je mening om te draaien.
Ben je soms een kloon van 2609 ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Bog het volgende:
[..]
jij moet es leren onderscheid te maken tussen serieuze en niet-serieuze uitspraken...
jij bent ook dom![]()
Zo zo, ik ben dom? Ik maak tenminste geen stupide vergelijkingen of beweringen. Je probeert gewoon je gezicht te redden. Wat jammerlijk aan het mislukken is trouwens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Bog het volgende:
[..]
jij moet es leren onderscheid te maken tussen serieuze en niet-serieuze uitspraken...
jij bent ook dom![]()
...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nee jij bent hier de kneus.
Eerst een achtelijk topic openen, en nu blijkt dat niemand met je meelult ineens gaan beweren dat het een grapje was.
had ik je al gefiliciteerd met je tonks awardquote:
Misschien is het stormfront wel wat voor jou.quote:
Nee maar dat mag je best doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
had ik je al gefiliciteerd met je tonks award![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Misschien is het stormfront wel wat voor jou.
Je kan het ook wat dichter bij huis zoeken hoor; de FP bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Misschien is het stormfront wel wat voor jou.
Strak plan, maar dan loopt hij hier alsnog rond. Ik denk dat hij zich beter thuis zal voelen in zijn natuurlijke habitat bij die andere neo-nazi's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Je kan het ook wat dichter bij huis zoeken hoor; de FP bijvoorbeeld.
Bij deze dan.quote:
Dankjewel.quote:
Ik heb um even de douches gewezenquote:
Ga je zo met hem mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb um even de douches gewezen
Nee, das niet goed voor mijn gezondheid.quote:
Sterker nog: Steven heeft een CD gemaakt. Dat wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Pool het volgende:
Maar je houdt toch wel serieus van Steven Seagal hè?![]()
Stijn Vreven, hup Vitessequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Pool het volgende:
sorry hoor,..maar als je het vergelijken van honden en mongolen serieus neemt, en de rest van de post ook, dan zit er wat mij betreft toch echt wat fout bij jezelf...quote:ik snap echt niet waarom zij in leven worden gehouden
wat doen zij voor de maatschappij?
niks!
ze nemen en geven niets
en erg slim zijn ze ook niet...
kijk, van honden kan ik het nog begrijpen, zijn niet zo duur als een mongool om te onderhouden, kun je mee rennen, je kunt ze nog wat leren (een mongool kan bijvoorbeeld geen blinde leiden), ze kunnen ingezet worden om bepaalde dingen op te sporen, je kan ze aaien want ze hebben een lekkere vacht, ze hebben een lieve snuit. Een mongool kan en heeft dit allemaal niet, die heeft een kutkop, ze bleren en janken een eind weg, ze zijn niet lief enz enz
Alleen maar nadelen aan een mongool.
Je kunt ze beter meteen wegdoen en een gezond afrikaans kindje adopteren. Die zijn ook nog es neger, reken uit je winst...
wie houdt er nou niet van Steven Seagalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Pool het volgende:
Waaorm open je dan zo'n topic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bog het volgende:
[..]
sorry hoor,..maar als je het vergelijken van honden en mongolen serieus neemt, en de rest van de post ook, dan zit er wat mij betreft toch echt wat fout bij jezelf...
sorry hoor,.. maar als je het vergelijken van honden en mongolen post als grapje, en niet snapt wat er niet grappig aan is, dan zit er wat mij betreft toch echt wat fout bij jezelf...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bog het volgende:
[..]
sorry hoor,..maar als je het vergelijken van honden en mongolen serieus neemt, en de rest van de post ook, dan zit er wat mij betreft toch echt wat fout bij jezelf...
Je probeert je eigen kuttopic echt af te schuiven op ons he. What's your fucking point? Je had een kuttopic, mensen waren het met je oneens, je komt opeens aan dat het sarcastisch was en nu ligt het aan ons?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bog het volgende:
[..]
Nee jongen, om zoiets te zeggen, dat qua tekst zeer serieus overkomt, is gewoon fout. Maak dan duidelijk dat je het niet meent, maar dat is niet uit die quote te halen, en dus moet je ook niet gaan huilen als mensen tegen je beginnen te huilen daaroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Bog het volgende:
[..]
God, wat probeer jij jezelf te redden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bog het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van Steven Seagal
Hoe kan je nou niet van zo'n mongooltje houden
Tief gewoon op met die oversizede ninja and take it like a man.quote:
ook al zo grappigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Bog het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van Steven Seagal
Hoe kan je nou niet van zo'n mongooltje houden
zoals TS zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarom zou ik je topic trouwens niet serieus moeten nemen?
Er zijn helaas genoeg mensen met die denkbeelden.
Jij hebt geen humor, want jij neemt de TS serieus.quote:
ga even met de passmailer spelen, je bent al te laat om je eigen hagje te redden.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ga even met de passmailer spelen, je bent al te laat om je eigen hagje te redden.
ojah, hij bedoelde eigenlijk zoiets als, Du habe est nicht gewustquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij hebt geen humor, want jij neemt de TS serieus.
Hij meende het niet, het ligt aan ons.
we zijn wel een goed team he?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
we zijn wel een goed team he?
en ik danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
we zijn wel een goed team he?
Zoiets ja, alleen dan grammaticaal correct.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ojah, hij bedoelde eigenlijk zoiets als, Du habe est nicht gewust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |