baas heeft kutwijfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Lariekoek het volgende:
Samenvatting?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Lariekoek het volgende:
Samenvatting?
Ja sorry voor het lange verhaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Lariekoek het volgende:
Samenvatting?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef Forcefuzz het volgende:
Hij heeft een order binnengehaald.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:wat geniaal. Je kunt je baas dus nu gewoon chanteren met het feit dat hij vreemd gaat
Ze hoeft van mij niet mee te werken, maar je zou verwachten dat ze wel een beetje weet wat er binnen het bedrijf afspeelt. Vooral als je man een superorder heeft binnengehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Maikuuul het volgende:
De vrouw bij de baas van de C1000 helpt wel mee, maar ze vult niet bij. Zij helpt klanten enzo
Jammer, ik had het topic geopend omdat ik graag jouw gewaardeerde mening wilde horen. Mijn wereld is zojuist ingestortquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Arid het volgende:
Tja, zo'n lang verhaal lees ik natuurlijk niet
Ja, hoezo ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Fatality het volgende:
weet je zeker dat het z'nvrouw was en niet z'n minnares??
Ja, kun je gewoon doen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:wat geniaal. Je kunt je baas dus nu gewoon chanteren met het feit dat hij vreemd gaat
Hij heeft het eigenlijk nooit over zijn vrouw, alleen over zijn kinderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef bluebit het volgende:
ken het type inderdaad. Krijg je inderdaad het idee dat ze nog nooit een dag in het leven gewerkt heeft.
tsja, wat kun je erop zeggen : triest.
Merk je daar iets van bij je baas, vraag ik me trouwens af? Heeft ie het er wel eens over of zo?
Moet volgens jou elke vrouw weten wat er in het bedrijf van haar man afspeelt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet mee te werken, maar je zou verwachten dat ze wel een beetje weet wat er binnen het bedrijf afspeelt. Vooral als je man een superorder heeft binnengehaald.
Ergonomische kantoorbenodigdheden, klein bedrijfje (15 man).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
watvoor soort toko werk je dan?
Ja, tuurlijk ! Je leeft als echtgenoot toch mee met het werk van je man ! Als er iets belangrijks gebeurd als het binnenhalen van een zeer grote order dan wordt dat toch besproken en zelfs gevierd thuis ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet volgens jou elke vrouw weten wat er in het bedrijf van haar man afspeelt?
Ik heb een eigen zaak en mijn vrouw/vriendin weet vrijwel niets wat er speelt in mijn zaak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ! Je leeft als echtgenoot toch mee met het werk van je man ! Als er iets belangrijks gebeurd als het binnenhalen van een zeer grote order dan wordt dat toch besproken en zelfs gevierd thuis ?
Ja als je een vriendin erbij hebt kan je beter je geldzaken niet bespreken met je vrouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb een eigen zaak en mijn vrouw/vriendin weet vrijwel niets wat er speelt in mijn zaak.
Het vrouwgedeelte is in mijn geval mijn vriendin, omdat ik nog niet getrouwd benquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja als je een vriendin erbij hebt kan je beter je geldzaken niet bespreken met je vrouw.
En vice versa![]()
Ik neem aan dat hij bedoelde dat ze naar een hotel gingen waar kinderoppas was? Zodat ze de hele dag saampjes kunnen kuieren, golfen, zonnebaden, tannissen en dineren en dat Jan-Joost-Peter-Willem gezellig wordt opgevangen door een oppas die leuke spelletjes speelt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Sociaal dat je baas nog zo met zn kids omgaat. Heb ooit eens ergens gewerkt en die man ging op vakantie. Dus ik zeg zo: Joh gaat dat wel met zo een kleine (dat jong was net 6 maanden). Zegt ie gewoon doodleuk: Nee mijn vrouw en ik gaan 4 weken naar frankrijk en (whathisname) wordt opgevangen in een kinderhotel.
Wist nog geen eens dat het bestond.
Mijn oude baas heeft met een ondergeschikte van 20quote:
Is tevens ook zijn werkneemster of nietquote:
nee, gozer heeft het goed voor elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Is tevens ook zijn werkneemster of niet![]()
Bij een superveilige auto denk je inderdaad gelijk aan een Kiaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ze heeft 2 auto's tot haar beschikking: een Kia Sportage met alles-erop-en-eraan (want dat is zo veilig als je de kids naar school brengt)
Kia sportage kwam idd goed uit de testenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Bij een superveilige auto denk je inderdaad gelijk aan een Kia![]()
En toch denk ik niet aan een Kia als het gaat om de auto waarin de vrouw van de succesvolle baas rijdt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Kia sportage kwam idd goed uit de testen
Dus als jij thuiskomt nadat je een leuke deal binnen hebt gehaald vertel jij dat niet ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb een eigen zaak en mijn vrouw/vriendin weet vrijwel niets wat er speelt in mijn zaak.
Nee dat niet neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:41 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En toch denk ik niet aan een Kia als het gaat om de auto waarin de vrouw van de succesvolle baas rijdt.
Wat wil mijn vriendin er aan doen als het niet winstgevend zou zijn dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Dus als jij thuiskomt nadat je een leuke deal binnen hebt gehaald vertel jij dat niet ?
En je vriendin weet dus ook niet of jouw zaak uberhaupt wel winstgevend is, met het risico dat jullie straks het huis moeten verkopen ?
Jullie zijn niet geinteresseerd in elkaars carriere ?
Ik vind dat erg vreemd.
Ik heb het ook niet over alle ins & outs van het bedrijf weten, maar de belangrijke dingen deel je toch met elkaar ? Je weet toch bijvoorbeeld wel welk jaarresultaat het bedrijf van je partner heeft behaald ? Of wanneer je partner een megaorder heeft binnengehaald ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil mijn vriendin er aan doen als het niet winstgevend zou zijn dan?
Zij heeft zelf een eigen winkel waar veel tijd in gaat zitten.
Bovendien hebben wij een kind en om eerlijk te zijn, stop ik na mijn werk liever daar mijn tijd en aandacht in dan het aldanniet winstgevend zijn van mijn bedrijf of haar winkel.
Je kunt ook op een ander manier in elkaars carriere geinteresseerd zijn, zonder dat je in and outs van elkaars bedrijf weet!
En BTW, mocht mijn bedrijf falliet gaan, dan hoef ik mijn huis niet te verkopen hoor....
dit verhaal is zo herkenbaar dat een samenvatting niet nodig is....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Lariekoek het volgende:
Samenvatting?
Ik weet inderdaad welk resultaat het bedrijf van mijn partner haalt, omdat ik de rapportage(s) maak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over alle ins & outs van het bedrijf weten, maar de belangrijke dingen deel je toch met elkaar ? Je weet toch bijvoorbeeld wel welk jaarresultaat het bedrijf van je partner heeft behaald ? Of wanneer je partner een megaorder heeft binnengehaald ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |