??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je bent gewoon bang dat je er toch geen kans op maakt...
psst je vergat vijf euro verdienersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik kots ook op z'n awards.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohw, en ook op tonks trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en niet te vergeten:
talpa
ey, 5 eurie's verdiene?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ook niet
ohwjah, en die dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
psst je vergat vijf euro verdieners![]()
Dat legt vipers je wel uit.quote:
Volgend jaar maak je weer een kansje hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Er zullen morgen vast weer nieuwe uitgereikt worden.![]()
Dat is pas echt sneuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Rhinestone het volgende:
TS stel je niet aan. Jat dan de avatar van Pocho of een andere winnaar![]()
voor 5 euro?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef nietzman het volgende:
Tonks aan het huilen maken, da's pas leuk.
Nee hij wilt geen ban hebben, dé homoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat legt vipers je wel uit.
Is daar een handleiding voor?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef nietzman het volgende:
Tonks aan het huilen maken, da's pas leuk.
vipersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hij wilt geen ban hebben, dé homo![]()
Wat zijn vipers? (nu snap ik wel dat het auto's zijn, maar dat wordt hier vast niet bedoelt)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik voel een kots-hier-op-vipers-topique aankomen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik voel een kots-hier-op-vipers-topique aankomen
5 euro verdienersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Wat zijn vipers? (nu snap ik wel dat het auto's zijn, maar dat wordt hier vast niet bedoelt)
Okee. Maar ook een beetje sneu, bij het leuke.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vooral sneu, maar toch ook wel een beetje leuk
ik heb zo´n donker bruin vermoeden dat dat dan weer mijn laatste post met deze naam zal zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]open er eentje.
Zet meteen het hele verhaal erbij, zijn we daar ook vanaf.
keb dingusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik heb zo´n donker bruin vermoeden dat dat dan weer mijn laatste post met deze naam zal zijn
Jij hebt potentiepillen op je award staan. Ik een kekke beker!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef yosander het volgende:
Niet getreurd je mag wel naar de mijne kijken...![]()
Bedoel je soms, vrachtwagen schoonmoeder?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keb dingusde hele dag nog niet gezien. Zal wel een fles sherry hebben opgetrokken, dus wat let je?
Die is ondertussen wel imuun voor alcohol hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
keb dingusde hele dag nog niet gezien. Zal wel een fles sherry hebben opgetrokken, dus wat let je?
hmmm, eigenlijk beiden. Nu ik er zo over nadenk.quote:
"treu"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmmm, eigenlijk beiden. Nu ik er zo over nadenk.
Als je de e en u omdraait begrijp je um welquote:
Ooh, werd er "true" bedoeld ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je de e en u omdraait begrijp je um wel
treu eurt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als je de e en u omdraait begrijp je um wel
Nee, want Poncho heeft een Tonks award, en dan is Tonks award coolerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb een Fok award, dies veel vetter dan een Tonks award
ohw, je snapte hem wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ooh, werd er "true" bedoeld ja?![]()
Mijn award is kei cool. En het bedrag dat op mijn bankrekening wordt bijgeschreven is ook niet gering.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, want Poncho heeft een Tonks award, en dan is Tonks award cooler:slijm:
anaal uitgewoond worden, D0huhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef cerror het volgende:
Wat is het nut van de tonks award?
Wat is je prestatie oid?
Idd, en er zitten aardig wat nullen in!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijn award is kei cool. En het bedrag dat op mijn bankrekening wordt bijgeschreven is ook niet gering.
Dan had ik er ook wel een mogen winnen.quote:
Neuh bedankt, ik heb al een kei mooie award.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef Yeahinho het volgende:
Geen nood, Nomineer jezelf NU voor de Yeahinho Award.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je daar voor moeten doen RATELSLANGETJE ? Eens aan zijn slangetje lopen zuigen of wat ?![]()
Die frustratie ! Machtigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Tiemie het volgende:
DoooDDDDDDDDDD moet ie! DOOD ZEG IK JE!![]()
En ze is heel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:13 schreef sr_firewire het volgende:
Wat heb je daar voor moeten doen RATELSLANGETJE ? Eens aan zijn slangetje lopen zuigen of wat ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |