ze is een aandachtsgeile****quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
??? wat heb je tegen dat mens ?
ik verkies ruimschoots de laatste optie ... dus ja ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik zo raar
t is bewezen dat je beter in je eigen omgeving samen met kraamzorg kunt wennen aan je kindje dan in het ziekenhuis te blijven hangen en thuis er nog alleen voor staan
Hier mag elke 'mongool' een kind krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
das t consultatiebureau hier
toch vind ik de situatie hier beter geregeld met de kraamzorg thuis
en dan. in t ziekenjhuis weten hoe te voeden, baden etcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik verkies ruimschoots de laatste optie ... dus ja ...![]()
Mag niet meer drinken... Heb me volgespotenquote:
Bekijk haar posthistorie maar eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
??? wat heb je tegen dat mens ?
vertel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Ynske het volgende:
ze is een aandachtsgeile****
die drama loopt te stampen
dat mag in belgië ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier mag elke 'mongool' een kind krijgen![]()
Daar zouden ze is iets aan moeten doen
Ben ik nou de enige die haar niet kentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bekijk haar posthistorie maar eens.![]()
Op de één of andere manier heb ik het niet zo op vrouwelijke users wiens naam met een S begint.![]()
phiiiew ( veegt zweet van haar voorhoofd af), gelukkig begint klein in het frans niet met een squote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
Bekijk haar posthistorie maar eens.![]()
Op de één of andere manier heb ik het niet zo op vrouwelijke users wiens naam met een S begint.![]()
ga naar USSC en ondervindquote:
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar niet kent![]()
sararaatsquote:
ik ken geen britt, maar als naam : neequote:
http://forum.fok.nl/user/history/118453quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar niet kent![]()
ja, ik ga me dagen bezighouden met dat allemaal te lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/118453
Ik kan het topic over Lucille helaas niet vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ik ga me dagen bezighouden met dat allemaal te lezen![]()
USSC is voldoendequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Gewoon vijf dagen eerder inchecken in dat ziekenhuis en je laptop meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze het niet gaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga naar USSC en ondervind
ze wilde US mod worden en dacht dat ze nog kans maakte ook
enneh ze is Lesbisch en zat achtger Greet Claessens, ene Britt, onze Lucille en per toeval achter Martijn van Fokradio aan
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan het topic over Lucille helaas niet vinden.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 02:06 schreef sararaats het volgende:
tis al goed
LUCILLE LUCILLE LUCILLE
en natuurlijk SlimShady
wellus Ghostbuster heeft zijn modrechten al alleen zijn kleurtje nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze het niet gaat worden![]()
Is nog niks over bekend
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Litpho het volgende:
Gewoon vijf dagen eerder inchecken in dat ziekenhuis en je laptop mee.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
wellus Ghostbuster heeft zijn modrechten al alleen zijn kleurtje nog niet
Heb je wat te doen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Ik adoreer.....
en in voornaamste deze post?
[..]
Het kwijlen is ook wel een hintquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.
weten jullie direct over hoeveel hechtingen we spreken, en als ik een ruggeprik heb gehad, zal dat wel te merken zijn aan mijn schrijfstijl![]()
ziet er oud uit voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/sararaats
Haar fotoboek is ook leuk.![]()
Goed idee !! Kunnen we live meepuffen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef petitlapin het volgende:
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.
weten jullie direct over hoeveel hechtingen we spreken, en als ik een ruggeprik heb gehad, zal dat wel te merken zijn aan mijn schrijfstijl![]()
jah maar dan moet ik te ver zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij bestaat er nog een vreemder topic van haar.![]()
en lelijk en harigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ziet er oud uit voor haar leeftijd![]()
Ja, daar had ik dus ook geen zin in.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh niets
ik respecteer de mede-users en zou normaal niet vloeken op fora
maar vannacht heeft een of andere greppelslet het bloed onder mijn nagels gehaald
vandaar
greppelsletquote:
Ze heeft nog veel meer van die briljante posts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
greppelslet
dat woord moet ik onthouden![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee !! Kunnen we live meepuffen . . .![]()
tis een medebelgquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
greppelslet
dat woord moet ik onthouden![]()
Of een passage van de Fok! bijbel naspelen . . .quote:
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.quote:
Ik dacht eerst altijd dat die Sara een kloon was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.
ook alles wat tyfus - klere - zeikerig - enzovoort is ... dat is echt typisch nederlands. vlamingen gebruiken die woorden niet.
Ik ook niet hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.
ook alles wat tyfus - klere - zeikerig - enzovoort is ... dat is echt typisch nederlands. vlamingen gebruiken die woorden niet.
Volgens mij zelfs Hollands, die woorden komen vooral uit het westen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
toch niet van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat die Sara een kloon was.
"Kanker" is vooral Haags geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs Hollands, die woorden komen vooral uit het westen.
Of jij bent een kloon van haar, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch niet van mij![]()
bij deze ontken ik met klem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |