nee hoor..!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:34 schreef Stofje het volgende:
Hier nu ook, volgens mij ook de eerste keer.
Dat laat k aan jou over..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
En dat is boven je niveau?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
ROFL![]()
Dit is overigens net zo'n bullshit als het verhaal dat mensen al dood zouden zijn voordat ze de grond raken tijdens een val van grote hoogtes. Door de angst zogenaamd.. Yeah right, dikke lul, drie bier, en hoe wil je zoiets gaan meten dan? Iemand met een hartslagmeter de diepte in gooien ofzo? Niet meetbaar, dikke HOAX dus. HOAX, ik zeg het je. Net als dat verhaal hierboven!
Zo, nu ff m'n valium innemen.
quote:dan moeten bungeejumpers toch ook al lang dood zijn..?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nee hoor..!
ik post hier al tijden..!
Inderdaad hoogstaande kwaliteitspost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dan moeten bungeejumpers toch ook al lang dood zijn..?
nah.. het was gewoon een logische redenatie.. die gaan ook tot vlak op de grondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad hoogstaande kwaliteitspost.
Ik was nieuwsgierig. Dat kán toch? Wil je dit topic dicht hebben, kán ook hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
''waarom zoek je mijn post op.. en zet je er eenachter? ''
Ooit gedacht dat iemand in vrije val niet de zekerheid heeft van een bungee-elastiek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nah.. het was gewoon een logische redenatie.. die gaan ook tot vlak op de grond
Ik wist niet dat je opgeFOKt werd?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig. Dat kán toch? Wil je dit topic dicht hebben, kán ook hoor!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat laat k aan jou over..
Ik zal je 1 ding zeggen..
ik zit in havo 4.. profiel NG..
Mijn slimheid ..mag jij bepalen..!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je opgeFOKt werd?!
(ik ben ook alleen maar nieuwschierig..! )
ik zou m anders schijten hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ooit gedacht dat iemand in vrije val niet de zekerheid heeft van een bungee-elastiek?![]()
Dat was cynisch bedoeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Dat laat k aan jou over..
Ik zal je 1 ding zeggen..
ik zit in havo 4.. profiel NG..
Mijn slimheid ..mag jij bepalen..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |