ROFLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef PLAE@ het volgende:
10 jaar later is bijna heel de ziel verdwenen ontdekte ik laatst! Dan praten we gewoon over kilo's mensen!
KILO'S !!!!
Dat gebeurt toch altijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vocht wat verdampt?
ja zo is het ook al vind ik dat raarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Kriebbel het volgende:
Dat zou dus betekenen dat je vlák voor iemand z'n dood die persoon op een (zeer nauwkeurige) weegschaal zou moeten leggen, en direct na z'n dood weer?
Tsja parachute springen zou dan ook onmogelijk zijn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
ROFL![]()
Dit is overigens net zo'n bullshit als het verhaal dat mensen al dood zouden zijn voordat ze de grond raken tijdens een val van grote hoogtes. Door de angst zogenaamd.. Yeah right, dikke lul, drie bier, en hoe wil je zoiets gaan meten dan? Iemand met een hartslagmeter de diepte in gooien ofzo? Niet meetbaar, dikke HOAX dus. HOAX, ik zeg het je. Net als dat verhaal hierboven!
Zo, nu ff m'n valium innemen.
.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Innisdemon het volgende:
1. beetje vocht wat verdampt
2. gemiddeld aantal huidschilfers wat afvloeit maar niet meer aangroeit
3. zakje wiet die gejat wordt door de lijkschouwer.
En combineer dat met meetafwijkingen, en je hebt 21 gram.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef Kriebbel het volgende:
Dat zou dus betekenen dat je vlák voor iemand z'n dood die persoon op een (zeer nauwkeurige) weegschaal zou moeten leggen, en direct na z'n dood weer?
Vocht. Simpel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Borkydude het volgende:
Een nerd wist mij te vertellen dat elk lichaam nadat de dood is ingetreden ongeveer 4 gram lichter is. Élk lichaam. Sommige gasten zeggen dat dat de ziel is die het lichaam verlaat. Ikzelf geloof niet in een ziel, en denk dat je persoonlijkheid en "ziel" door je hersenen word gemaakt. Filosofieer hier over wat die 4 gram zou kunnen zijn.
Mwah, een beetje serial killer scientist doet dat zo!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef onemangang het volgende:
Lijkt me erg twijfelahtig om dit op een gedegen wijze te onderzoeken. Beetje lastig om hiervoor proefpersonen te vinden
21g gas? Ga eens uitrekenen hoeveel liter dat is. Volgens mij blaas je met zo'n uitstoot wel meer naar buiten dan normaal. Voorgenomen test: Ga in bad zitten, laat een scheet, en kijk of die bubbel dan inderdaad zo groot is als de berekening voorschrijft.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef PICHT het volgende:
Het kunnen ook darmgassen zijn. Als je sterft ontspant elke spier dus ook je kringspier.
Ga jij eerst eens op onderzoek uit wat men in de regel verstaat onder ziel en kom dan terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef Borkydude het volgende:
Een nerd wist mij te vertellen dat elk lichaam nadat de dood is ingetreden ongeveer 4 gram lichter is. Élk lichaam. Sommige gasten zeggen dat dat de ziel is die het lichaam verlaat. Ikzelf geloof niet in een ziel, en denk dat je persoonlijkheid en "ziel" door je hersenen word gemaakt. Filosofieer hier over wat die 4 gram zou kunnen zijn.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef FloggingMolly het volgende:
was toch 21 gram?
edit: ohja. nm.quote:http://www.astma-copd.nl/content/algemeen/longen.asp
Onze longen hebben een inhoud van 5 tot 7 liter.
(..)
Er blijft altijd nog ongeveer 1,2 liter lucht in de longen achter.
Denk je dat echt?!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:04 schreef Spaceman89 het volgende:
Als je dood bent, loopt alle lucht er wel uit. Dus dan ben je al snel 6.45 gram tot 9.03 gram lichter.
Dat is logisch.. maar wat probeer je daarmee te zeggen danquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Want die paar liter lucht die uit je longen stroomt, blijft alsnog boven je weegschaal!
Dat je weegschaal er niks van merkt dat er 1 kg per vierkante centimeter OP drukt, omdat dat er ook IN/ONDER drukt!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Dat is logisch.. maar wat probeer je daarmee te zeggen dan![]()
Even ter informatie, als je sterft worden al je spieren juist stijf. Rigor mortis enzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:02 schreef PICHT het volgende:
Het kunnen ook darmgassen zijn. Als je sterft ontspant elke spier dus ook je kringspier.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef PLAE@ het volgende:
10 jaar later is bijna heel de ziel verdwenen ontdekte ik laatst! Dan praten we gewoon over kilo's mensen!
KILO'S !!!!
Ben jij als Sokrates die voor zijn sterven zegt dat Asclepius nog een haan van hem krijgt? Een haan om de schuld in te lossen die hij had bij Asclepius omdat Asclepius hem van het leven bevrijdde? Het leven een last, een ziekte?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Pinobot het volgende:
Als iemand dood gaat dan valt er een last van z'n SCHOUDERS.
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:22 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Even ter informatie, als je sterft worden al je spieren juist stijf. Rigor mortis enzo.
Ik dacht dat Socrates Asclepius een haan schuldig was omdat hij aan een zachte dood gestorven was.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef AtraBilis het volgende:
[..]
Ben jij als Sokrates die voor zijn sterven zegt dat Asclepius nog een haan van hem krijgt? Een haan om de schuld in te lossen die hij had bij Asclepius omdat Asclepius hem van het leven bevrijdde? Het leven een last, een ziekte?
subtiele poging de discussie iets op te krikken
dan moeten bungeejumpers toch ook al lang dood zijn..?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
ROFL![]()
Dit is overigens net zo'n bullshit als het verhaal dat mensen al dood zouden zijn voordat ze de grond raken tijdens een val van grote hoogtes. Door de angst zogenaamd.. Yeah right, dikke lul, drie bier, en hoe wil je zoiets gaan meten dan? Iemand met een hartslagmeter de diepte in gooien ofzo? Niet meetbaar, dikke HOAX dus. HOAX, ik zeg het je. Net als dat verhaal hierboven!
Zo, nu ff m'n valium innemen.
Klopt, is zelfs een film over gemaakt. Da's toch gewoon het gewicht van de ziel die het lichaam verlaat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef FloggingMolly het volgende:
was toch 21 gram?
hij zegt grote hoogtes (waarschijnlijk een paar honderd meter ala paar kilometers)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
dan moeten bungeejumpers toch ook al lang dood zijn..?
gewoon naar de slachterijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef onemangang het volgende:
Lijkt me erg twijfelahtig om dit op een gedegen wijze te onderzoeken. Beetje lastig om hiervoor proefpersonen te vinden
Zijn / haar laatste scheet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |