Die jongen heeftt vanaf zijn doelpunt in Wenen een totaal ander leven gehad dan "gewone" mensen zoals jij en ik. Ik denk dat je daardoor hem bepaalde dingen gewoon niet kan verwijten, omdat hij domweg niet beter weet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef addictivebeat het volgende:
De interviewer deed vervelend en daardoor kreeg het gesprek een negatieve wending. Hier zal Patrick zeker niet vrolijk van zijn geworden, want hij wilde juist z'n imago opvijzelen. Opzich waren de vragen niet zo heel onredelijk, het was alleen dat Patrck geen goed antwoord kon geven. Hij lijkt me ook een eenvoudige jongen dat zich niet makkelijk kan uidrukken in woorden, dus dat helpt ook niet echt mee. Dat hij pas na zoveel tijd contact maakte met de familie is ook niet vreemd, daar is heel veel durf voor nodig, het stukje in de telegraaf maakt dat wel duidelijk. Het is alleen niet goed van hem om dat sms's, notabene een sms's, pas na drie maanden te versturen. Ook was het raar dat hij zo een stoere kaft voor z'n boek gekozen terwijl het over heel serieuze dingen gaat. Men beeld van hem is echter wel een beetje verbeterd. Een beetje.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van de voetballer. Maar ik kijk nu naar Holland Sport. Dan kun je niet anders concluderen dat het een sociaal minder begaafde is. Over z'n algemene intelligentie zal ik me niet uitlaten. Maar wat een hoopje ellende is die man.
Lul niet zo dom, er wordt na deze uitzending juist uiterst genuanceerd over hem gesproken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:32 schreef daaaaan het volgende:
Dat Kluivert een goede voetballer is/was zal niemand ontkennen. Ik vind het alleen walgelijk hoe je bij Ajacieden een held wordt door alleen goed te voetballen.
Volgens mij was zelfs Mohammed B bij jullie nog een held geweest als ie maar goals voor Ajax maakte.
wat een onzin argument zeg, iemand als vnistelrooy houdt wel het hoofd koel. Om Dennis Bergkamp maar niet te noemen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die jongen heeftt vanaf zijn doelpunt in Wenen een totaal ander leven gehad dan "gewone" mensen zoals jij en ik. Ik denk dat je daardoor hem bepaalde dingen gewoon niet kan verwijten, omdat hij domweg niet beter weet.
van Basten dacht bv. dat een bijstandsmoeder iets van 10.00 gulden kreeg.
Ik doelde onder andere op die OP.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, er wordt na deze uitzending juist uiterst genuanceerd over hem gesproken.
Ah, jij bent zo iemand die alleen de OP leest en dan effe moet reagerenquote:
In dat interview werd maar eens te meer duidelijk dat sommige mensen die jongen willens en wetens een hoek in willen drijven en een stempel op willen leggen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:35 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
wat een onzin argument zeg, iemand als vnistelrooy houdt wel het hoofd koel. Om Dennis Bergkamp maar niet te noemen...
Kluivert is gewoon een asociale gozer die lak heeft aan iedereen en denkt dat hij het middelpunt van de wereld is en alles om zijn persoontje draait! Totaal geen norm en waardenbesef en dat stipte dat geweldige interview van De Jong nog maar es aan! Daar werd op een pijnlijke wijze duidelijk, dat Kluivert in al die jaren geen greintje wrok heeft, niks is veranderd en de familie Putman alleen maar verdriet heeft en nog steeds bezorgd!
Wilfried de Jong stelde dat haarfijn aan de kaak, eindelijk eens een journalist die niet de hielen wil likken van een "ster" en wel zeer kritisch naar iemand durft te kijken!!!!!
Mensen die het nu nog steeds opnemen voor een persoonlijkheid als Patrick Kluivert, daar kots ik op.....![]()
![]()
Een dodelijke stilte is hier gepast.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:38 schreef daaaaan het volgende:
Ik heb een leven en ga niet alle reacties van dit topic doorlezen.
Dan lijkt het mij veel verstandiger om helemaal niet te reageren, i.p.v. zo'n domme reaktie te plaatsen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:38 schreef daaaaan het volgende:
Ik heb een leven en ga niet alle reacties van dit topic doorlezen.
Kluivert zegt notabene zelf dat hij de "ware Patrick" wil laten zien. Wilfried de Jong bood hem daar genoeg mogelijkheden voor, alleen verzuimde Kluivert dat te doen. Of juist niet, en hebben we wel de ware Patrick gezien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat interview werd maar eens te meer duidelijk dat sommige mensen die jongen willens en wetens een hoek in willen drijven en een stempel op willen leggen.
vragen van zit je ermee.. wat zijn dat voor domme vragenAls hij een gevarieerd antwoord verwacht kan die zo'n vraag beter in het pieter baan centrum stellen. Lelijke kale kut kop van een glimpie ...
Ondertussen zijn we al bij page 6 aanbeland hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:52 schreef daaaaan het volgende:
Ik zie een topic met als titel dat Kluivert een held is en de 1e reactie is PatjeDaar reageer ik op.
Dan ben je nog veel dommer dan Patje en heb je net zo weinig sociale intelligentie ontwikkelt om pas te leren reageren als je weet waar het over gaat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:52 schreef daaaaan het volgende:
Ik zie een topic met als titel dat Kluivert een held is en de 1e reactie is PatjeDaar reageer ik op.
Ja, triest dat een goedlopende discussie op deze manier verstoord wordt. Maar laten we verder gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je nog veel dommer dan Patje en heb je net zo weinig sociale intelligentie ontwikkelt om te pas te leren reageren als je weet waar het over gaat.
Ja, en?quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we al bij page 6 aanbeland hoor.![]()
Ga jij nou maar gewoon verder met je 'leven'.quote:
Misschien in het vervolg iets meer dan een OP lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |