ja ma...maar.....maarrrquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zellef!!!11!!12!:(:(
noobquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja ma...maar.....maarrr![]()
gemenerik![]()
Jah en ik heb nog veel meer accountsquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jaja i know tosti, brood smeren, heropvoeden maar hier heb ik nog altijd meer post![]()
hmm twijfelgevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:42 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Jah en ik heb nog veel meer accounts
Ik denk het eerlijk gezegt niet eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik win.
Qua wat niet dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegt niet eigenlijkqua posts wel
Dat is aan jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:50 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
zit je nu te bluffen of ben je een user die ik zou moeten kennen?
je WIST het ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef ZixS het volgende:
Oeh... ik wist van wie die kloon was!
Ik meen dat ik ooit de kennis in mij heb gehad wie de eigenaar van Sam_Dog was. Maar ik kan me vergissen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:55 schreef ZixS het volgende:
Ik ben nu echt een beetje in de war.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:55 schreef ZixS het volgende:
Ik ben nu echt een beetje in de war.
Misschien ik denk het zelf van niet maar het zou kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:56 schreef ZixS het volgende:
Heb ik je op msn?
Ok dan heb ik iig een aantal kanshebbers geschrapt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien ik denk het zelf van niet maar het zou kunnen
Nee ik kom niet in R&P en ben niet labiel ingesteldquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:58 schreef ZixS het volgende:
[..]
Ok dan heb ik iig een aantal kanshebbers geschrapt.
Vraag je wel eens aan je moeder of je de deur uit mag om moorden te plegen?
Whehe degene die ik nu ook van mijn lijstje heb geschrapt voldoet nou niet bepaald aan die omschrijvingquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in R&P en ben niet labiel ingesteld
Geef je lijstje eens wie het volgens jou kunnen zijn danquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:00 schreef ZixS het volgende:
[..]
Whehe degene die ik nu ook van mijn lijstje heb geschrapt voldoet nou niet bepaald aan die omschrijving
hmmmm helaasquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:05 schreef ZixS het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan Cerror, Xebrozius, SwOoSh, R2cksson, VAC of BS.
Dat is een fucking compliment lul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmmmm helaas
jammer dat je me met cerror xecro en r2cksson vergelijkt![]()
Jep.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je hebt gewoon Litso als msn naam ?
Nee dat was moemoequote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef ZixS het volgende:
[..]
Dat is een fucking compliment lul.
Maar ik meende net ff dat ik je op msn had, nu ben ik nog meer in de war.
Ik vat dat niet op als compliment, nouja dat van xebro niet in ieder geval, die andere zijn wel okee, maar xebroquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef ZixS het volgende:
[..]
Dat is een fucking compliment lul.
Maar ik meende net ff dat ik je op msn had, nu ben ik nog meer in de war.
Xebro is tof.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik vat dat niet op als compliment, nouja dat van xebro niet in ieder geval, die andere zijn wel okee, maar xebro![]()
ooit zal het je lukken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef ZixS het volgende:
Ik kom er nog wel achter. Maar nu eerst slapen.
Jij hebt gelekt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |